بررسی گوشی هوشمند و چهار لنز مجزا سامسونگ Galaxy A12

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

فروشگاههای موبایل سراسر کشور چگونه خود را ثبت کنند؟...کلیک کنید

بررسی گوشی هوشمند و چهار لنز مجزا سامسونگ Galaxy A12


گوشی هوشمند و زیبای Galaxy A 12 که در تاریخ ، 24 نوامبر سال 2020 معرفی و در ژانویه سال بعد ( 2021 ) عرضه می شود ، از جمله گوشی هایی است که دارای چهار لنز مجزا می باشد . 
در خصوص نوع نمایش گر این گوشی هوشمند باید ذکر کرد که ، نوع نمایش گر Galaxy A12 ،  TFT و ابعاد آن چیزی حدود 6.5 اینچ می باشد ، همچنین در مورد روزلوشن گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A12 باید افزود که ، رزولوشن آن 720 × 1560 پیکسل است .  
ابعاد این گوشی کاربردی و زیبا ، 164 × 75.8 ×  8.9 میلی متر و وزن آن نیز ، حدود 205 گرم می باشد . همچنین در خصوص دیگر مشخصات ظاهری Galaxy A12 باید افزود که ، جنس جلوی این گوشی شیشه ای ، پشت آن پلاستیکی و در نهایت فریم آن نیز پلاستیکی است . 
سامسونگ Galaxy A12 از جمله گوشی های هوشمندی است که ،  قابلیت استفاده همزمان از دو سیم کارت را ، برای کاربر خود به ارمغان می آورد .
در خصوص سیستم عامل سامسونگ Galaxy A12 نیز باید افزود که ، سیستم عامل این گوشی در زمان عرضه ، اندروید 10 می باشد . 
همانطور که در فوق نیز اشاره شد ، گوشی هوشمند Galaxy A12 از جمله گوشی های هوشمندی است که دارای چهار لنز دوربین مجزا به صورت ، 48 مگاپیکسل ( لنز واید ، فوکوس خودکار ، f/2.0 ) ، پنج مگاپیکسل ( لنز اولتراواید ، با پوشش 115 درجه ای و f/2.2 ) ، دو مگاپیکسل ( لنز ماکرو ، f/2.4 ) ، دو مگاپیکسل ( سنسور تشخیص عمق تصویر ، f/2.4 ) است . در خصوص قابلیت های این دوربین می توان به ، HDR ، پانوراما و در نهایت فلش LED اشاره کرد ، همچنین لازم به ذکر است که فیلم‌ برداری با دوربین اصلی  Galaxy A12 ،  1080p @ 30fps می باشد . 
دوربین سلفی گوشی هوشمند سامسونگ Galaxy A12‌ نیز ، 8 مگاپیکسل و همچنین فیلم‌ برداری با دوربین سلفی ، همچون دوربین اصلی 1080p @ 30fps است . 
درگاه حافظه Galaxy A12 ، microSDXC و نوع آن eMMC 5.1 می باشد ، شایان ذکر است که حافظه داخلی این گوشی هوشمند ، 32 گیگابایت ، 3 گیگابایت رم و یا 64 گیگابایت و 4 گیگابایت رم ، یا 128 گیگابایت و 6  گیگابایت رم است . 
باتری گوشی موبایل سامسونگ Galaxy A12 از جمله باتری  های با کیفیت و ، در عین حال غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری ، با ظرفیت فوق العاده عالی 5000 میلی آمپر ساعت ، می باشد . همچنین لازم به ذکر است که Galaxy A12 دارای یک شارژر نیز می باشد که شارژ سریع 15 واتی را  برای کاربران به ارمغان می‌ آورد . 
از جمله دیگر قابلیت های گوشی سامسونگ Galaxy A12 باید به دارا بودن ، سنسور اثر انگشت که در کنار گوشی قرار دارد ، اشاره کرد . 
شایان ذکر است که این گوشی هوشمند  و زیبا ، دارای شبکه بی  سیم ، بلوتوث ، GPS (با A-GPS , GLONASS , GALILEO , BDS  ) ، USB ( USB Type-c 2.0 ) می باشد . Galaxy A12 ، دارای جک 3.5 میلی متری نیز است . 
 همچنین سامسونگ Galaxy A12 ، دارای شبکه های GSM / HSPA / LTE  نیز ، می باشد . 
مشکی ، آبی ، قرمز ، سفید ، رنگ های زیبا و دلنشین گوشی موبایل سامسونگ  Galaxy A12 می باشند ، که هر شخص بسته به سلیقه خود می تواند در زمان عرضه ، هر یک از آنان را تهیه کند .

  • مرجع :https://www.mapstar.net/mobile/
  • برچسب ها : بررسی گوشی هوشمند و چهار لنز مجزا سامسونگ Galaxy A12

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (31 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .