بررسی برترین دستگاه های فکس میان ابر قدرتها

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

نمایش برترین فروشگاههای موبایل در شهر شما...کلیک کنید

بررسی برترین دستگاه های فکس میان ابر قدرتها

فکس یا دورنگار در واقع همان دستگاهی می باشد که در مکان های اداری برای چاپ و انتقال برگه و مدارک از طریق امواج رادیویی ، تلفنی به نقطه مقصد می رسد و سپس در ان جا مجددا چاپ می شود. باید در نظر داشته باشید در هنگام فکس حتما شماره تلفن طرف مقابل را داشته باشید و در هنگام انجام فکس همزمان با شما طرف مقابل هم گوش بزنگ باشد.
دستگاه های فکس بسیار قیمت مناسب و ارزانی دارند  و بسیار مورد اطمینان هستند و به راحتی می توانید با ان کار کنید و هم چنین می توانید از طریق یک دستگاه فکس به دستگاه فکس دیگری ارتباط برقرار کنید.
در سال ۱۹۸۰ میلادی برای تمامی دستگاه های فکس، برنامه ای طراحی شده است، که از سال تا سال ۲۰۱۸ میلادی این برنامه هم چنان اپدیت شده و در تمامی دستگاه ها مورد استفاده است.
وقتی کاغذی برای فکس قرار داده می شود و بنا است که موضوعی فکس شود در ابتدا این مطلب توسط دستگاه اسکنر اسکن شده و از طریق ۱۸۰۰ سنسور موجود در دستگاه فکس مورد ارزیابی سریع قرار می گیرد،هر سنسوری با توجه به انرژی و نوری که بر روی کاغذ ساطع می کند ، ولتاژی تولید می کند که با توجه به سفیدی و سیاهی جملات و کلمات که به ان ها بستگی دارد ،به رشته ای از اطلاعات تبدیل می شود.
سپس این اطلاعات از طریق مودم به صوت و امواج تبدیل شده و از طریق این امواج در عرض ۱۵ ثانیه اطلاعات به سرعت انتقال می یابد.
کسی که قرار است مطلبی را فکس کند از طریق دکمه ای به اسم هندشیپ که بر روی تلفن وجود دارد استفاده کرده و از این طریق اطلاعات مودم و اطلاعات ارسال و سرعت و مطلبی که قرار است فکس شود به مقصد ارسال می شود.
 این کار از طریق چند فاز انجام می شود: اماده سازی تماس، مشخصات و ارسال اطلاعات تماس،ارسال تصویر، اطلاعات صفحات و بعد قطع تماس.
دستگاه فکس علاوه بر قسمت تلفن که با ان تماس برقرار می شود و برای فکس هم  قسمتی را دارد که دارای دکمه های متعددی می باشد، که هر کدام کارکرد خودش را دارد و برای ارسال اطلاعات از ان استفاده می شود. هم چنین جایگاهی دارد که از طریق ان کاغذ بر روی ان قرار گرفته و اطلاعات از ان طریق به دستگاه فکس مقصد ارسال می گردد.
در گذشته اگر به خاطر داشته باشید از طریق نامه اطلاعات رد و بدل میشد و امروزه بیشتر از طریق ایمیل این کار انجام می شود ، با همه ی این ها هنوز هم برخی از افراد برای کارهای اداری خود از فکس استفاده می کنند.
دستگاه های فکس در ابتدای عمر درکشور المان ساخته شده و سپس به کشور های دیگر انتقال پیدا کرد. در ان زمان از دستگاه فکس بیشتر در قسمت روزنامه و چاپ تصاویر ان استفاده می شده است و کاربرد عمومی نداشته ولی امروزه عموم هم از ان استفاده می کنند.
دستگاه فکس در کشور ایران تحت عنوان مارک شاپ به بازار امد که در بخش سانترال نیز مورد استفاده قرار گرفت.
دستگاه های فکس به سه نوع کاربنی، لیزری و حرارتی تقسیم می شوند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند.
در بین این ها فکس لیزری از همه بهتر می باشد ، چرا که برای مثال فکس حرارتی ، به دلیل گرما در حین فرایند ، استهلاک ان پایین است و سند دریافتی ان کم کم دچار محو شدگی می شود.
در این دستگاه پیغام گیر صوتی نیز وجود دارد که می توان این پیغام صوتی را از طریق امواج به صورت فکس به شماره فکس مقصد ارسال کرد.

  • مرجع :https://www.mapstar.net/
  • برچسب ها : بررسی برترین دستگاه های فکس میان ابر قدرتها

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (10 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟