برترین ساعت گارمین به تازگی توسط Coros Apex 2 شکست خورده است

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
برترین ساعت گارمین به تازگی توسط Coros Apex 2 شکست خورده است


(مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی)


Coros Apex 2 و Coros Apex 2 Pro وارد بازار شده‌اند، و دارای مشخصات برای رقابت با برخی از بهترین ساعت‌های تریل‌رانینگ در حال حاضر هستند.  کوروس در مقایسه با غول‌های این رده، مانند گارمین، همیشه ضعیف بوده است، و اگرچه ما هنوز فرصت بررسی کامل ساعت‌ها را نداشته‌ایم، احتمالاً حداقل یکی از آن‌ها در بهترین حالت ما قرار خواهد گرفت.  اگر برگه‌های مشخصات آن‌ها چیز دیگری است.

Coros Apex 2 و 2 Pro با داشتن اتصال ماهواره‌ای چند بانده برای دقت دقیق، برای رویدادهای تریل و سه‌گانه طراحی شده‌اند.  یک قاب برآمده ناهموار، با شیشه یاقوت کبود و قاب آلیاژ تیتانیوم، دستگیره دیجیتالی در کنار هر ساعت، مانند ویژگی Apex اصلی و Apple Watch Ultra جدید، طراحی شده است تا هنگام حرکت با دستکش کار کنید.  

هر دو ضد آب 5ATM هستند (مناسب برای فعالیت های سطحی مانند شنا و موج سواری، اما نه برای غواصی) و همچنین نقشه های توپوگرافی قابل دانلود را ارائه می دهند.  بسیاری از ویژگی‌ها از سری Vertix درجه یک آن گرفته شده و به قیمت کمی پایین‌تر می‌آیند، 499 دلار در ایالات متحده، 319 پوند در بریتانیا، و 859 دلار استرالیا در استرالیا برای Pro و 399 دلار، 399 پوند و 699 دلار استرالیا برای آن قیمت دارند.  Apex 2. اگرچه حکم رسمی ما هنوز منتشر نشده است، Coros Apex 2 و Apex 2 Pro به عنوان ورودی های محکم در رده ساعت های زیر 500 دلاری در حال اجرا هستند.

تجزیه و تحلیل: تست موفقیت


 وقتی صحبت از انتخاب ساعت بدنسازی به میان می‌آید، کوروس همیشه خرید خوبی بوده است، اما این یک برند نسبتاً جوان است که همیشه توسط گارمین محبوب‌تر و شناخته‌شده‌تر مورد توجه قرار می‌گیرد، بدون این‌که به سهم بزرگ بازار ساعت‌های هوشمند که توسط اپل و شرکت اپل و آن‌ها اشاره کنیم.  سامسونگ.

با این حال، اگر کوروس موفق شود یک ساعت تناسب اندام جامع و با طراحی خوب بسازد (که تقریباً همیشه این کار را می کند) و ادعا کند عمر باتری گارمین فوق العاده را در حالی که Forerunner 955 Solar به خوبی انجام می دهد، نشانگر خوبی از چیزهای آینده است.  Vertix قبلاً کاری مشابه با خط عظیم ساعت‌های تناسب اندام برتر Enduro گارمین انجام داده است که خود را به عنوان باتری قابل شکست قرار می دهد.

 ما مشتاقانه منتظر هستیم که هر دو Apex 2 و Apex 2 Pro را در سرعت خود قرار دهیم تا بفهمیم آیا این ادعاهای عمر باتری واقعاً همان چیزی است که به نظر می رسد یا خیر.


آیا گارمین مشکل دارد؟  نه هنوز.  خیلی بزرگ است و رک و پوست کنده خیلی خوب است و بی اعتمادی به برخی تولیدکنندگان چینی مانند هوآوی ممکن است کوروس را متوقف کند.  اما کوروس مصمم است به ساختن دستگاه‌های آنقدر خوب ادامه دهد تا سلطه گارمین را به چالش بکشد، که تنها می‌تواند به نفع طرفداران ساعت باشد، زیرا ما فناوری‌های عالی‌تری برای انتخاب داریم.

به اندازه‌ای بزرگ است که تمام اطلاعاتی را که به آن نیاز دارم در یک نگاه به من نشان دهد، در حالی که بزرگ نیست.  مجموعه کاملی از معیارهای دویدن عالی، ابزارهای بازیابی مانند آمادگی تمرین و امتیازات باتری بدن، گزارش صبحگاهی (که به سرعت بخشی از برنامه روزانه من شد)، توانایی ذخیره و کنترل موسیقی از طریق ساعت، و خواب دقیق را ارائه می دهد.  ردیابی اگر شما به این نوع چیزها.  فناوری خورشیدی Power Glass آن به این معنی است که عمر باتری 24 روز قابل توجه است، در حالی که ساعت اولترا اپل واچ تقریباً 36 ساعت است.
  • مرجع :https://www.techradar.com
  • برچسب ها : برترین ساعت گارمین به تازگی توسط Coros Apex 2 شکست خورده است

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (31 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .