آیفون اپل تنها دستگاه لایتنینگ نیست که باید به USB-C سوئیچ کند

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
آیفون اپل تنها دستگاه لایتنینگ نیست که باید به USB-C سوئیچ کند



(مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )

در اینجا محصولات اپل هستند که تحت تأثیر تغییر قوانین جدید اتحادیه اروپا قرار خواهند گرفت.
با انتشار اخباری مبنی بر اینکه پارلمان اروپا به قانون جدیدی رای مثبت داده است که بر اساس آن همه تلفن‌های جدید و لوازم الکترونیکی کوچک‌تر که از کابل برای شارژ استفاده می‌کنند باید مجهز به درگاه USB-C باشند، اپل باید چند تصمیم مهم بگیرد.  در حالی که قانون جدید از نظر فنی فقط برای محصولات فروخته شده در اروپا اعمال می شود، احتمالاً به زودی خط تولید جهانی اپل را تحت تأثیر قرار خواهد داد.  در حالی که اپل قبلاً در مک و اکثر آی‌پدهایش به USB-C تغییر داده است، چندین محصول هنوز از پورت لایتنینگ اختصاصی استفاده می‌کنند که با آیفون 5 در سال 2012 معرفی شد، از جمله آیفون 14.  پورت لایتنینگ آنها و سوئیچ به USB-C:

 آیفون

 آخرین به روز رسانی: سپتامبر 2022 (iPhone 14)

آیفون 14 احتمالا آخرین مدل با پورت لایتنینگ است.  در حالی که آیفون بعدی در مهلت تعیین شده توسط اتحادیه اروپا در سال 2024 وارد بازار خواهد شد، شایعات حاکی از آن است که اپل با آیفون 15 به USB-C تغییر خواهد کرد. نه تنها شارژ جهانی را با مک بوک و آی پد شما به ارمغان می آورد، بلکه USB-C نیز باز می شود.  درب برای انتقال سریعتر داده ها، که اکنون یک ویژگی جدید خوشایند خواهد بود که آیفون 14 پرو می تواند عکس های 48 مگاپیکسلی ProRAW بگیرد.

 آی پد
آخرین به روز رسانی: سپتامبر 2021 (نسل نهم)

 شایعات حاکی از آن است که اپل حتی تا سال 2023 منتظر نخواهد ماند تا آخرین آیپد مبتنی بر لایتنینگ خود را به USB-C به روز کند.  به‌روزرسانی مدل پایه احتمالاً در ماه اکتبر با طراحی جدید حاشیه‌ای باریکتر و نمایشگر بزرگ‌تر ارائه خواهد شد.
کیف شارژ AirPods/AirPods Pro

 آخرین به روز رسانی: مارس 2022 (نسل سوم)/سپتامبر 2022 (نسل دوم)

 در حالی که قاب‌های AirPods و AirPods Pro سال گذشته شارژ MagSafe را دریافت کردند، با وجود فضای کافی برای درگاه USB-C در پایین قاب، همچنان از لایتنینگ برای شارژ با کابل استفاده می‌کنند.  اپل به تازگی هر دو مدل ایرپاد را دریافت کرده است، بنابراین بعید است تا سال 2025 به روزرسانی دیگری دریافت کنند، اما بسیار ممکن است که اپل بی سر و صدا یک کیس جدید با USB-C برای مدل های موجود در کنار آیفون 15 عرضه کند.

 آخرین به روز رسانی: دسامبر 2020 (نسل اول)

 وقتی اپل AirPods Max را در دسامبر 2020 معرفی کرد، کیف شارژ نداشت.  در عوض، اپل یک کابل لایتنینگ در کناره‌اش برای شارژ قرار داده است (یا از طریق کابل صوتی لایتنینگ اختیاری به 3.5 میلی‌متر گوش می‌دهد).  اگر اپل AirPods Max را در سال 2023 با تراشه H2 برای شفافیت تطبیقی به‌روزرسانی کند یا رنگ‌های جدیدی را معرفی کند، آن پورت لایتنینگ تقریباً به USB-C تغییر خواهد کرد.

 صفحه کلید جادویی، صفحه نمایش جادویی، ماوس جادویی
آخرین به روز رسانی: مارس 2022 (رنگ های جدید)

 اپل نزدیک به یک دهه است که طراحی سه لوازم جانبی مک خود را تغییر نداده است، اما رنگ های جدید را تا حدودی به طور منظم معرفی می کند.  در سال 2021، هر سه لوازم جانبی - Magic Mouse، Magic Trackpad و Magic Mouse - رنگ‌های جدیدی برای مطابقت با iMac 24 اینچی جدید دریافت کردند، در حالی که صفحه کلید جادویی یک حسگر Touch ID دریافت کرد.  سپس در اوایل سال جاری، اپل نسخه‌های مشکی لوازم جانبی را در کنار مک استودیو و استودیو نمایشگر عرضه کرد.  در حالی که انتظار نداریم اپل ما را با یک ماوس جادویی که به درستی شارژ می شود غافلگیر کند (به این معنی که برای اتصال شارژر مجبور نیستید آن را برگردانید)، اگر اپل سال آینده iMac را با پردازنده M3 به روز کند، طبق شایعات، این کار را انجام خواهد داد.  باید لوازم جانبی را با پورت USB-C نیز به روز کنید.
EarPods

 آخرین به روز رسانی: سپتامبر 2016 (نسل اول)

 اپل زمانی که جک هدفون را از آیفون 7 حذف کرد، EarPods را با کانکتور لایتنینگ با آیفون‌ها همراه کرد. این روزها اگر یک جفت می‌خواهید باید آن‌ها را جداگانه به قیمت 19 دلار بخرید، اما ما فرض می‌کنیم پس از اپل تولید آنها متوقف خواهد شد.  آیفون را به USB-C تغییر می دهد.
  • مرجع :https://www.macworld.com
  • برچسب ها : آیفون اپل تنها دستگاه لایتنینگ نیست که باید به USB-C سوئیچ کند

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .