Sidekick on a Chromebook: مرورگر بهتری برای ChromeOS

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
Sidekick on a Chromebook: مرورگر بهتری برای ChromeOS



(مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )

حتی اگر از Chromebook استفاده می‌کنید، ممکن است درباره مرورگر Arc شنیده باشید.  این یک مرورگر وب است که پورتال شما را مجدداً در وب تصور می کند.  متأسفانه، فعلاً فقط macOS است.  با این حال، من یک مرورگر شخص ثالث مشابه به نام Sidekick پیدا کردم و آن را نصب کردم.  پس از استفاده از Sidekick در Chromebook، فکر می‌کنم Google می‌تواند یکی دو چیز یاد بگیرد.  در واقع، من Sidekick را به عنوان نحوه مرور ChromeOS در بسیاری از جنبه ها می بینم.

مرورگر Sidekick چیست؟

 من نحوه نصب و استفاده از Sidekick را توضیح خواهم داد، اما احتمالاً منطقی است که ابتدا توضیح دهیم که مرورگر Sidekick چیست.

 در اصل، این یک مرورگر سفارشی است که بر اساس کد منبع Chromium ساخته شده است.  این بدان معناست که اساساً گوگل کروم بدون تمام بیت های گوگل است.  برای Linux، macOS و Windows در دسترس است.  من از نسخه لینوکس در Chromebook خود استفاده می کنم.

چیزی که واقعاً آن را متفاوت می کند، اضافه شدن برخی ویژگی های عالی است.  برای مثال، می‌توانید با برگه‌های مرورگر و برنامه‌های وب ذخیره شده «جلسه» ایجاد کنید.  و دارای یک داک برنامه است که در آن می توانید با یک کلیک به برنامه های وب خاص دسترسی داشته باشید.  در اینجا یک نمونه از تنظیمات من است:

روی یکی از میانبرهای برنامه کلیک کنید و برنامه وب شما در مقابل هر برگه یا جلسه مرورگر دیگری ظاهر می شود.  وقتی کار با آن برنامه تمام شد، می‌توانید آن را باز بگذارید و به یک جلسه تغییر دهید یا آن را ببندید.

 همچنین برای مواقعی که نیاز به تمرکز روی دو صفحه وب دارید، یک عملکرد نمای تقسیمی وجود دارد.  من این کار را اغلب با استفاده از ایمیل در یک طرف و برنامه یا صفحه وب دیگر برای نوشتن یا تحقیق انجام می دهم.

نحوه نصب Sidekick در کروم بوک

 همانطور که قبلا ذکر کردم، من از نسخه لینوکس Sidekick استفاده می کنم.  بنابراین برای انجام همین کار به لینوکس در Chromebook خود نیاز دارید.

 اگر قبلاً لینوکس را در Chromebook خود دارید، می‌توانید به مرحله بعدی بروید.  اگر نه، تنظیمات ChromeOS خود را باز کنید، روی گزینه منوی پیشرفته کلیک کنید و روی Developers کلیک کنید.  از اینجا، فقط فرمان‌های راه‌اندازی را دنبال کنید تا حدود یک دقیقه یا بیشتر، لینوکس را روی Chromebook خود نصب کنید.

سپس با استفاده از مرورگر Chromebook خود به صفحه دانلود Sidekick بروید.  روی گزینه “Linux (deb)” در آن صفحه کلیک کنید و دانلود شما باید شروع شود.  پس از تکمیل، به برنامه Files خود در ChromeOS بروید و دانلود Sidekick را پیدا کنید.

 روی فایل .deb که دانلود کرده‌اید کلیک راست کرده و «Install with Linux» را در منو انتخاب کنید.

پس از اتمام نصب، میانبری برای برنامه Sidekick در راه‌انداز ChromeOS خود پیدا خواهید کرد.  اگر نتوانستید آن را پیدا کنید، به پوشه Linux Apps نگاه کنید.

اگرچه من ویژگی‌های اصلی Sidekick را توضیح داده‌ام، توصیه می‌کنم که از طریق راهنمای راهنما مقدماتی را مرور کنید.  استفاده از جلسات، برنامه ها و نصب برنامه را به خوبی توضیح می دهد.

 همچنین برخی از ویژگی های اضافی مانند مسدود کننده تبلیغات داخلی و VPN را خواهید یافت.  من نمی توانم در مورد جنبه حریم خصوصی داده های VPN Sidekick صحبت کنم.  بله، احتمالاً داده های شما را هنگام مرور خصوصی نگه می دارد، اما من دوست دارم بررسی های شخص ثالث مستقل ارائه دهندگان VPN را ببینم.  به ویژه، می‌خواهم مطمئن شوم که جلسات شما را وارد و ذخیره نمی‌کنند.  من بر اساس تحقیقات خودم از Proton VPN استفاده می کنم.
  • مرجع :https://www.aboutchromebooks.com/
  • برچسب ها : Sidekick on a Chromebook: مرورگر بهتری برای ChromeOS

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (31 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .