آیا تبلت ویندوز 11 می تواند جایگزین آی پد شود؟

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

آیا تبلت ویندوز 11 می تواند جایگزین آی پد  شود؟




قبل از اینکه iPad بتواند واقعاً یک رایانه را جایگزین کند، آنچه را که iPadOS به آن نیاز دارد نوشتم و تجربه خود را با رقبا به اشتراک گذاشتم -  اما با فرا رسیدن سال 2022 تصمیم گرفتم دیگر به دنبال «جایگزین‌های رایانه» در آن‌ها نباشم.    زیرا تبلت‌های Android و iPadOS دقیقاً همین هستند - تبلت‌هایی با سیستم‌عامل‌های تلفن همراه و در اصل فقط برنامه‌های تلفن را اجرا می‌کنند.
در حالی که آی‌پد همچنان بر بازار تبلت‌ها تسلط دارد، مایکروسافت بی‌سروصدا رایانه‌های تبلت ویندوز 10 (و اکنون ویندوز 11) را مانند سری‌های مقرون به صرفه Surface Go عرضه می‌کند.

 بنابراین، به جای اینکه همچنان امیدوار باشیم که iPadOS در نهایت به سیستم عاملی شبیه به دسکتاپ نزدیک شود، چرا فقط چیزی را که مایکروسافت در حال حاضر ارائه می دهد خریداری نکنیم.
بنابراین من Surface Go 2 را خریداری کردم (من جدیدتر را در نظر گرفتم اما به من گفته شد که عمر باتری ضعیف تری دارد) و آن را از ویندوز 10 به نسخه جدید و سازگار با تبلت از ویندوز 11 ارتقاء دادم.

 پس از تعداد دیوانه‌وار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری و برخی خطاهای به‌روزرسانی اولیه، فرآیندی که تقریباً نیمی از روز طول کشید، سرانجام آماده استفاده از تبلت جدید ویندوز 11 خود شدم.
در حالی که ویندوز 11 مانند نسخه قبلی خود حالت تبلت اختصاصی ندارد، رابط کاربری آن با در نظر گرفتن لمس طراحی شده است – نوار وظیفه بازسازی شده و مرکزی دارای آیکون های زیبا و بزرگی است که می توانید به راحتی روی آنها ضربه بزنید، تغییر اندازه دهید و چندین پنجره را به گوشه های صفحه ببرید.  خوب، و گشت و گذار در وب سایت ها دقیقاً همان چیزی است که انتظار دارید در تبلت های دیگر باشد.
به جز اینکه مرورگر کروم کامل، واقعی، واقعی و قانونی را دریافت کنید که وب‌سایت‌ها را در حالت دسکتاپ کاملاً بارگیری می‌کند، هیچ خطری وجود ندارد!  شما نوار نشانک های خود را دارید، افزونه های خود را دارید، هر آنچه ممکن است بخواهید دارید.

 در حالی که Chrome در اندروید هنوز فاقد نوار نشانک‌ها است، نسخه‌های موبایلی وب‌سایت‌ها را حتی بر روی تبلت‌های بزرگ به‌طور پیش‌فرض بارگیری می‌کند، که مضحک به نظر می‌رسد و فاقد پشتیبانی از افزونه‌ها  است.
در iPad، من در گذشته Safari را به دلیل ارائه مرور وب دسکتاپ به طور پیش فرض تحسین کرده ام، اما حتی در آنجا نیز گاهی اوقات، هرچند به ندرت، به وب سایتی برخورد می کنم که به درستی یا دقیقاً همانطور که در نظر گرفته شده بارگیری نمی شود.
اما در تبلت سرفیس این کار انجام می شود، زیرا ما از مرورگر بزرگ پسر دسکتاپ کروم بر روی آن استفاده می کنیم.
دسکتاپ" کلمه کلیدی اینجاست. دیگر برای همه چیز به برنامه های تلفن تکیه نکنید، اگرچه اگر بخواهید - پشتیبانی از برنامه های اندروید واقعاً به ویندوز 11 می آید.
برای کارهای اساسی، و به خصوص برای دانش آموزان، که به نظر می رسد مخاطبان اصلی Surface Go هستند، حتی آن تبلت مقرون به صرفه می تواند خودش را مدیریت کند.  همانطور که گفتم، ویندوز 11 به طور کلی، و همچنین Chrome، VLC، و سایر برنامه هایی که من به طور منظم استفاده می کنم، به خوبی روی تبلت های Surface با 8 گیگابایت رم یا بالاتر اجرا می شوند.  بازی‌های رایانه شخصی قدیمی‌تر نیز اجرا می‌شوند، و همچنین بازی‌های خارج از فروشگاه مایکروسافت، که بیشتر آنها پورت‌های موبایل هستند.
این تبلت از قلم پشتیبانی می‌کند، بنابراین هنرمندان تحت پوشش هستند، و البته، تعداد زیادی برنامه کامل دسکتاپ برای انتخاب دارند.
یک صفحه‌کلید لمسی مانند سایر تبلت‌ها ظاهر می‌شود، و البته، در صورت نیاز می‌توانید لوازم جانبی صفحه‌کلید قابل اتصال را با ترک‌پد دریافت کنید.  به جز صفحه‌کلید شخص اول مایکروسافت، همانطور که انتظار می‌رفت، ارزان‌تر از Smart Folio اپل برای iPad است.  و بسیار بسیار ارزانتر از صفحه کلید جادویی آیپد با ترک پد.

  • مرجع :https://www.phonearena.com/
  • برچسب ها : تبلت ویندوز 11 می تواند جایگزین آی پد شود

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (10 فروردین 1403)
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم
با شرکت پلاستر تولید کننده کاغذ دیواری آشنا شویم

شرکت معتبر و معروف پلاستر ، اولین و قدیمی ترین شرکت در ایران می باشد که در زمینه تولید کاغذ دیواری ، فعالیت می کند . در ابتدا این شرکت معتبر ، به علت عدم وجود دستگاه ، کاغذ های بدون PVC تولید می کرد . اما اینک با ورود دستگاه های جدید و مدرن ، کاغذ دیواری های قابل شستشو نیز تولید می کند .

آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون
آلبوم کاغذ دیواری رزا ، آلبوم شرکت کرون

شرکت موفق کرون ، یکی از جوان ترین و معتبر ترین شرکت های واردکننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار کرون آغاز کرد ، و سپس بعد از مدتی این آلبوم را در مراحل حذفی قرار داد .

لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر
لونا ، کاغذ دیواری شرکت دیباذر

شرکت معتبر دیباذر ، که اینک نام خود را به آرت دکو گروپ ، تغییر داده است ، یکی از موفق ترین و قدیمی ترین شرکت هایی می باشد که در ابتدا ، فعالیت خود را با واردات آلبوم های کاغذ دیواری و پارکت لمینت ، آغاز نمود .

چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند
چند رنگ راهرو که این فضا را زنده می کند

رنگ سبز شاداب و مفرح مانند Yeabridge Green از Farrow & Ball - سایه ای نیرو بخش برای سرسرا ها و راهرو ها است. "هیچ چیز سخاوتمندانه تر از یک عروسک سبز سرسبز برای خوش آمد گویی به شما و مهمانان تان در سالن شما نیست، و Yeabridge Green این را با کلک ارائه می دهد! پاتریک اودانل، سفیر برند جهانی برای فارو و بال ، می گوید .این سبز شاد و خوش بینانه است که در کمال تعجب به عنوان یک فویل عالی برای عکس ها و مبلمان قهوه ای عمل می کند. برای کسانی که به دنبال رویکرد سنتی تر با کمی ذوق و شوق هستند، پس این رنگ شم

درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید
درخشان‌ ترین راه برای اینکه آشپزخانه‌ تان را بزرگ ‌تر و روشن‌ تر نشان دهید: یک آینه اضافه کنید

زندگی شلوغه بودجه ها تنگ است. ما همیشه به دنبال جزئیات کوچکی هستیم تا به خانه‌ ای اضافه کنیم که تأثیر نامتناسب زیادی داشته باشد - بنابراین می ‌توانید از خانه خود نهایت لذت را ببرید. یکی از راه‌ هایی که می ‌توانید امروز با یک افزودنی ساده و کمی غیر منتظره به سرعت ظاهر آشپزخانه را بهبود بخشید چیست؟ یک آینه اضافه کنید .

کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران
کاغذ دیواری های بوهمبرگ در بازار ایران

شرکت معتبر هاوین دکور نماینده برند بوهمبرگ در ایران می باشد که ، البوم های درجه یک و با کیفیت بوهمبرگ را در ایران پخش می‌ کند .

آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار
آلبوم کاغذدیواری تسلا شرکت وال استار

شرکت سالار دکور ( انبار و دفتر مرکزی : واقع در مشهد ) با برند وال استار فعالیت می کند و همواره آلبوم هایی با کیفیت و درجه یک وارد می نماید . این شرکت معتبر دارای نمایندگی در تمامی شهر ها می باشد .

شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60
شرکت پاناکو تولید کننده انواع تایل 60×60

شرکت پاناکو یکی از بزرگ ترین ، موفق ترین ، و فعال ترین شرکت هایی است که در زمینه تولید انواع پنل و تایل سقفی فعالیت می کند .

کافه رستوران پرطرفدار ویر
کافه رستوران پرطرفدار ویر

کافه رستوران معروف ویر ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : هروی ، وفامنش ، پانیذ سنتر ، طبقه اول ، همه روزه از ساعت ۱۱:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای مشتریان عزیز می باشد .

علت باد کردن پارکت لمینت
علت باد کردن پارکت لمینت

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است در خصوص پارکت لمینت ، مطرح شود و ذهن افراد کثیری را به خود مشغول کند ، این امر است که : چه علتی منجر به باد کردن پارکت لمینت می شوند ؟ و برای پیشگیری از این وضع ، چه اقداماتی لازم است انجام شود ؟