معرفی اپلیکیشن mimo

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #

معرفی اپلیکیشن mimo


امروزه اپلیکیشن های زیادی در رابطه با موضوعات مختلف، اعم از زبان، اشپزی ، بازی و معما و غیره عرضه می شود و مورد توجه همگان، قرار می گیرد، جالب است بدانید که یک نوع اپلیکیشنی ایجاد شده است که کد نویسی را اموزش می دهد، اپلیکیشن میمو در  واقع بر روی برنامه نویسی و کد نویسی طراحی شده است و می توان گفت که سازندگان ان ادعا دارند که، این اپلیکیشن می تواند به افرادی که اصلا برنامه نویسی بلد نیستند، نیز اموزش دهد و در واقع هر فردی می تواند با ان کار کند.
بعد از نصب این برنامه باید که علت دانلود و نصب ان را انتخاب کنید که این علت می تواند به خاطر افزایش مهارت باشد و یا ارتقای موقعیت شغلی،سپس بایستی که سطح فعلی خود را انتخاب کنید و بگویید که دانش اموز، دانشجو و یا کارمند هستید، و بعد از ان  سطح زبان و یادگیری را انتخاب می کنید و سپس وارد سرفصل ها می شوید.
هم چنین یکی از ویژگی های این اپلیکیشن این است که، می توانید برای ان ساعت مورد نظر انتخاب کنید، و هم‌چنین اگر به خوبی در  این اپ ، فعالیت کنید یک حالت رقابتی بین شرکت کنندگان پیش می اید و می توانید امتیاز کسب کنید.

پس از گذراندن، هر مرحله وارد مرحله جدید می شوید و برای رفتن به مراحل پیشرفته تر، احتیاج دارید که مراحل قبلی را سپری کنید،برخی از امکانات این اپلیکیشن رایگان بوده و برخی دیگر این گونه است که، اشتراک بگیرید، و مبلغی را پرداخت کنید، در بخش کتابخانه می توانید از فایل های خالی، به عنوان مکانی برای تمرین کد نویسی استفاده کنید، هم چنین بایستی گفت که تعداد زیادی در ان پروژه وجود  دارد که این امکان را برای کاربران، فراهم می کند که به تمرین بپردازند.
اپلیکیشن میمو محیطی، مشابه با سایر اپ های یادگیری، مانند دولینگو  دارد، و در ان سیستم پاداش و تشویق کاربران وجود دارد که یک محیط بسیار سالم و پر نشاطی را برای یادگیری و رقابت ایجاد می کند، اگر چه باید گفت که چنین اپ هایی نمی توانند ، جای دوره های تخصصی و پیشرفته را بگیرند ولی، برای شروع کد نویسی و تمرین های کوتاه در اوقات فراغت بسیار مناسب هستند.
این برنامه هم قابلیت نصب بر روی اندروید، و هم بر روی ای او اس را دارد و حدود ۴۰ مگابایت است و نصب ان رایگان بوده و البته همان گونه که گفته شد، مقداری مبلغ برای پرداخت درون برنامه ای در ان اختصاص داده شده است.


تا کنون ، ۶ میلیون نفر در ان ثبت نام کرده و ان را در واقع نصب کرده اند، و همان طور که می دانید امروزه برنامه نویسی، پر در امد ترین شغل حساب می شود و شما می توانید با نصب این برنامه، مهارت های خود را افزایش دهید و اموزش ببینید و ارتقا پیدا کنید.
علاوه بر ان می توانید با استفاده از این اپ، رمز گذاری، ساخت وب سایت و ساخت انواع بازی را یاد گرفته و خود به تنهایی اقدام به ایجاد ان ها بکنید، و استاد محبوب ترین زبان های برنامه نویسد.

این اپلیکیشن در گوگل پلی استور نیز وجود دارد، و مهارت هایی که اموزش می دهد بسیار عالی هستند و تا به حال در هیچ اپلیکیشنی، مانند ان دیده نشده است. مراحل اموزشی که در این اپ، وجود دارد شبیه به بازی می ماند و محیط خوبی را برای فرد ایجاد می کند، هم چنین باید گفت که مجهز به یک پخش چلنج یا چالش می باشد که، مهارت های شما را با زبان های گوناگون، به چالش می کشد.

  • مرجع :
  • برچسب ها : اپلیکیشن mimo

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (1 اردیبهشت 1403)
 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.