🔶️ لحظاتی خاطر انگیز در کافه رستوران سرای ارغوان

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
🔶️ لحظاتی خاطر انگیز در کافه رستوران سرای ارغوان
 


کافه رستوران زیبا و معروف سرای ارغوان ( با کادری حرفه ای و مدیریتی عالی ) واقع در : خیابان پیروزی ، خیابان اول نیرو هوایی ، پلاک ۳/۲ ، از زیبا ترین و پر طرفدار ترین کافه رستوران های تهران می باشد ، که همه روزه از ساعت ۸  صبح الی ۲۳ ، ( روز های یکشنبه تا ۶ عصر ، سفارش میز های بانوان عزیز و گرامی شامل ۲۰ درصد تخفیف می شود ) پذیرای عموم افراد است .

لازم به ذکر است که : مشتریان عزیز می توانند قبل از مراجعه نمودن به سرای ارغوان ، میز مورد نظر خود را در این کافه رستوران رزرو کنند ( تماس تلفنی ) .

کافه رستوران زیبای سرای ارغوان ، دارای محیطی خاص و دکوراسیونی منحصر به فرد می باشد ،
این کافه رستوران معروف محیطی مناسب برای :
دورهمی های خانوادگی ، قرار های کاری ، زوج های جوان ، دورهمی های دوستانه ، قرار های گروهی ، و ... است .

همچنین باید افزود که : مشتریان محترم می‌ توانند در صورت تمایل ، دورهمی ها و جشن های خود را ( مثل جشن تولد ، جشن سالگرد ازدواج  ، و ... ) در این کافه رستوران برگزار کنند و لحظاتی بی نظیر و یاد ماندنی را در کنار یک دیگر ، ثبت نمایند .

از دیگر مواردی که می توان در مورد کافه رستوران معروف سرای ارغوان ، ذکر کرد بخش های منو این کافه رستوران می باشد که عبارت است از :
بخش صبحانه ( شامل : بشقاب صبحانه انگلیسی ، املت بارست بیف ، اسکرامبل بیکن ، بشقاب صبحانه ایرانی ، و ... )
بخش لذت قهوه ( همانند : کاپوچینو ، لاته ، آفوگاتو ، یونانی ، فرانسه ، ترک ، موکا ، آمریکانو ، و .. )
بخش لذت نوشیدنی گرم ( شامل : شیر و عسل ، هات چاکلت ، شیر نسکافه ، و .. )
بخش لذت چای و دمنوش ( همانند : چای هل و دارچین ، خوش قلب باش ، پر انرژی باش ، خوش رو باش ، خوش اخلاق باش ، و ... )
بخش لذت شیک ( شامل : وانیل ، اسپرسو ، انرژی ، نوستالوژی ، شکلات ، نوتلا ، نوتلابری ، و .. )
بخش ماکتیل ها ( همانند : لیموناد ، رد موهیتو ، و ... )
بخش لذت اسموتی ( شامل : استرنج بری ، کاپرینا ، میکس بری ، خط استوا ، و ... ) ، بخش آبمیوه های طبیعی ( همانند : انار ، پرتقال )
بخش کیک و دسر ها
( شامل : کروسان تازه ، کیک بستنی ، و ... )
بخش پیش غذا ها و غذا ها ( همانند : چیکن وینگز ، سیب زمینی با دیپ چدار ، سالاد سزار با رول سوخاری ، سالاد آیس برگ ، پاستا چوریتسو ، پاستا آلفردو ، پنینی مرغ پستو ، و .. ) ، بخش پیتزا ها ( شامل : نان سیر و بیکن ، پپرونی ، رست بیف ، چیکن آلفردو ، و ... ) ، و ... .

در کافه رستوران زیبا و دلنشین  سرای ارغوان ، تمامی پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت می شود ( مانند : ضدعفونی کردن میز ها ، استفاده از ماسک ، و .. ) و در واقع مشتریان محترم و گرامی می توانند با خاطر آسوده ، به همراه عزیزان خود برای نوش جان کردن انواع و اقسام نوشیدنی ها و غذا ها ، به این کافه رستوران دلنشین و آرامش‌ بخش مراجعه کنند و لحظاتی به یاد ماندنی را در کنار هم ثبت نمایند .
  • مرجع :
  • برچسب ها : 🔶️ لحظاتی خاطر انگیز در کافه رستوران سرای ارغوان

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

  •  

آخرین اخبار (31 فروردین 1403)
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .

معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده
معرفی شرکت راد پویش کار ، تولید کننده انواع پرده

شرکت معتبر راد پویش کار ( طراحی ، چاپ صنعتی ، و تولید انواع و اقسام پرده مدرن ) از معروف ترین تولید کننده های انواع پرده می باشد که در این زمینه ، بسیار موفق بوده و همواره جنسی عالی و درجه یک تولید و در بازار عرضه نموده است .

با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده  آشنا شویم
با شرکت پدیده تولید کننده انواع پرده آشنا شویم

شرکت معتبر پدیده ، از تولید کننده های برتر و موفق انواع و اقسام پرده ها ، همچون : پرده زبرا ، پرده دومکانیزم ، پرده کرکره ، پرده دی کی ، پرده شید ساده ، اسکرین و بلک اوت ، می باشد .

طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند

من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors

چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز
چند روش برای ایجاد جداسازی در پلان طبقه باز

وقتی صحبت از تعیین مناطق برای فضای داخلی شما به میان می آید، قطعاً اینجا مکانی برای شروع است و احتمالاً هزینه ای برای شما نخواهد داشت. چرخاندن پشتی صندلی ‌ها و مبل ‌ها به بقیه فضا راهی فوری برای علامت دادن به یک منطقه جداگانه است. چیدمان مجدد مبلمان برای ایجاد دقیق بخش های محصور شده ممکن است قوی ترین نکته برای تعریف مجدد یک چیدمان باز باشد.

کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد
کاغذ دیواری اصلان کالای پرطرفدار شرکت بهپاد

شرکت معروف بهپاد ( دفتر و انبار مرکزی در جنوب تهران ) ، شرکتی پر تلاش و موفق می باشد که حدود سیزده سال است که ، در زمینه واردات انواع آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت می کند . شرکت معتبر بهپاد ، همواره آلبوم هایی درجه یک و خاص را وارد می کند ، و خیلی سریع نیز آلبوم های خود را حراج و از رده خارج می نماید .

کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور
کاغذ دیواری لایف کالای زیبای شرکت آنا دکور

شرکت موفق آنا دکور ، شرکتی جوان ، پر انرژی ، سخت کوش و با روحیه بسیار بالا می باشد ، که در چند سال اخیر تاسیس شده است و بی شک ، آینده ای درخشان و موفق خواهد داشت .

پارکت لمینت گرندیور  GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور
پارکت لمینت گرندیور GRANDEUR ، شرکت بازرگانی لایف دکور

شرکت بازرگانی لایف دکور ، یکی از موفق ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد . این شرکت معتبر ، در زمینه واردات آلبوم های کاغذ دیواری نیز ، فعالیت می کند و همواره محصولاتی با کیفیت و درجه یک وارد ، و در بازار عرضه می کند ‌.

عمارت معروف آفرید
عمارت معروف آفرید

عمارت آفرید ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : خیابان سمیه ، نرسیده به ایرانشهر ، خیابان موسوی ، پلاک ۴۱ که همه روزه از ساعت ۷:۳۰ صبح تا ۲۳:۰۰ شب و روز های تعطیل از ۸:۳۰ صبح پذیرای مشتریان عزیز می باشد.

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .