🟢 پخش کننده صوتی عالی با وضوح بالا

  • اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :

  • #
  • #
  • #
🟢 پخش کننده صوتی عالی با وضوح بالا




 Astell & Kern Kann Max، یک پخش‌کننده موسیقی قابل حمل  با کیفیت بالا که روی  آی‌پاد قدیمی ضعیف را به خاک می زند.  و این همه ماجرا نیست: مکس در واقع چهارمین به‌روزرسانی سری A&K's Kann است و از طراحی کوچک‌تر و سبک‌تر خود نسبت به مدل قبلی خود، Kann Alpha، سرعت بیشتری (15 ولت RMS) دارد.
 این قدرت اضافی به این معنی است که Kann Max توانایی فعالیت با هدفون‌های امپدانس بالا را بدون نیاز به تقویت‌کننده هدفون مجزا دارد – این هدفون‌ها به ولتاژ کمی بیشتر نیاز دارند تا صدای خود را به سطوح گوش‌دادن ثابت برسانند و برخی از بهترین هدفون‌های موجود در بازار را شامل می‌شوند.  .  کان مکس جک هایی برای هدفون های سیمی 2.5 میلی متری، 3.5 میلی متری و 4.4 میلی متری ارائه می دهد که هر کدام از آنها با روکش طلایی PVD برای به حداقل رساندن نویز تماسی پوشیده شده اند.
این سه پورت به تنهایی به این معنی است که پخش‌کننده A&K می‌تواند انعطاف‌پذیری بسیار بیشتری نسبت به آی‌پاد تاچ 2019 (نسل هفتم) ارائه دهد، حتی اگر این آخرین دستگاه قابل حمل اپل بود که دارای دوشاخه هدفون 3.5 میلی‌متری بود (آخرین مدل‌های آیفون سازگار با جک،  آیفون 6 اس و آیفون SE در سال 2018 متوقف شدند) و همچنین پورت لایتنینگ اپل که همه جا حاضر است.
Astell & Kern Kann Max همچنین اولین پخش کننده Kann است که دارای چهار واحد داخلی ES9038Q2M DAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) است.  یک DAC به هر یک از چهار کانال تقویت کننده اختصاص داده شده است، که به گفته شرکت، به مجموعه موسیقی شما عمق و واقع گرایی بیشتری می بخشد، و همراه با فناوری مدار تقویت کننده A&K، اعوجاج بسیار کم را نیز تضمین می کند.
از نظر مجموعه صوتی در حال رشد با وضوح بالا، Kann Max شما را نیز تحت پوشش قرار داده است، و از فایل‌های حداکثر 32 بیت/768 کیلوهرتز PCM و DSD512 بومی پشتیبانی می‌کند.

 دیگر ویژگی‌هایی که در آی‌پاد دیده نمی‌شوند عبارتند از عملکرد A&K's Replay Gain، که به‌طور خودکار پخش صدا را از منابع صدا تا 24 بیت/192 کیلوهرتز تنظیم می‌کند، بنابراین حتی اگر صفحه کلید ولوم چرخشی باشد  Kann Max باید  لذت بخش باشد.  ، هنگام گوش دادن به لیست پخش مورد علاقه خود نیازی به استفاده از آن احساس نمی کنید.
راه حل اختصاصی Teraton Alpha Sound Solution شرکت Astell & Kern نیز به طور طبیعی وجود دارد، ویژگی ای که ادعا می کند نویز برق را حذف می کند و در عین حال مصرف انرژی و تقویت کارآمد را ارائه می دهد، همه در تلاش برای ارائه صدا با کیفیتی نزدیک به اصل هستند.
با در نظر گرفتن همه چیز، وقت آن است که از آی پاد حرکت کنیم. چرا که زمان مناسب برای رها کردن آن بود.  ببینید، همچنین می‌توانید Kann Max را با استفاده از عملکرد BT Sink به تلفن هوشمند خود وصل کنید تا آهنگ‌ها را با بالاترین کیفیت پخش کنید و طبیعتاً بلوتوث 5.0 با پشتیبانی از کدک‌های 24 بیتی aptX HD و LDAC داخلی تعبیه شده است.  نوعی پشتیبانی از فایل که به سادگی در آی پاد خود پیدا نمی کنید.
 همچنین Wi-Fi برای اتصال مستقیم به اینترنت وجود دارد و همانطور که هر کسی که تا به حال آن را امتحان کرده است می‌داند، هنگامی که AK File Drop را دریافت کردید، انتقال بی‌سیم فایل‌ها را بی‌نهایت آسان‌تر می‌کند .
یک عدد ناامید کننده در برگه مشخصات، عمر باتری 13 ساعته Kann Max است.  این مقدار کمی کمتر از 14.5 ارائه شده توسط آلفا، و به طور قابل توجهی کمتر از 40 ساعت ارائه شده توسط آخرین آی پاد لمسی (که همچنین برای پخش حداکثر هشت ساعت ویدیو خوب بود) است.  گفته می شود، با توجه به اندازه کوچکتر دستگاه جدید و همچنین توانایی آن برای کار با تقریباً هر هدفون پر انرژی که به آن متصل می کنید، باتری قوی ای دارد،  و فراموش نکنید که حافظه داخلی 64 گیگابایتی را می توان با استفاده از کارت میکرو اس دی تا 1 ترابایت افزایش داد - ویژگی که در هیچ آی پادی نخواهید یافت.

  • مرجع :https://www.techradar.com
  • برچسب ها : 🟢 پخش کننده صوتی عالی با وضوح بالا

تعداد نظرات ثبت شده :0 نظر

فرم ارسال نظر
  • دیدگاه شما

آخرین اخبار (6 اردیبهشت 1403)
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو

شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .

کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ
کافه رستوران پرطرفدار بین المللی والو لانژ

کافه رستوران محبوب و زیبای والو لانژ ( با کادری مجرب و مدیریتی حرفه ای و عالی ) واقع در : شهرک غرب ، بلوار دادمان ، بلوار درختی ، مجتمع مادر ، طبقه ۶ ، از جمله پر طرفدار ترین کافه رستوران های پایتخت می باشد که ، همه روزه از ساعت ۱۲:۰۰ ظهر تا ۲۴:۰۰ شب پذیرای عموم مشتریان می باشد .

آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز
آلبوم کربن ( جلد دوم ) شرکت اکستریم والز

شرکت معتبر و معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .

آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی
آلبوم کاغذ دیواری پنتون شرکت بنتلی

شرکت موفق و معتبر بنتلی ، از جمله معروف ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، همواره محصولاتی درجه یک و بی نظیر ، وارد و در بازار عرضه می کند .

چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند
چند ایده دکور راهرو که دیوارهای خالی شما را پر از شخصیت می کند

هنگام تزئین خانه، احتمالاً بیشتر وقت خود را در آشپزخانه، اتاق نشیمن، اتاق خواب و سایر قسمت های اصلی می گذرانید. اما جزئیات کوچک نیز نقش مهمی در ایجاد احساس کامل در خانه شما دارند، که به ویژه در مورد راهروهای شما صادق است - چه راهروهای ورودی و چه راهروهای راهرو. در حالی که راهروها اغلب در مورد دکوراسیون به کار می آیند، اما این فضاهای ورودی و میانی اتاق های شما و در نتیجه کل خانه شما را به هم گره می زند. چیزی به سادگی یک چاپ کوچک یا یک نیمکت ذخیره سازی می تواند به این منطقه نادیده گرفته شده شخصیت

آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟
آیا خوردن هویج یا نوشیدن آب هویج فواید بیشتری برای سلامتی دارد؟

هویج به طور طبیعی شیرین و سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است. بنابراین، دریافت دوز غلیظ هویج با آب‌گیری آنها فقط برای شما مفید است، درست است؟

چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم
چند صندلی راحت که برای فضاهای کوچک دوست داریم

وقتی صحبت از زندگی در فضای کوچک به میان می آید ، همه چیز به این است که از متراژ مربعی که در اختیار دارید حداکثر استفاده را ببرید. برای انجام صحیح این کار، مهم است که با قطعاتی که وارد فضای خود می کنید هوشمند باشید. احتمالاً ضروری ترین مبلمانی که به خانه خود می آورید، بزرگ یا کوچک، صندلی شما است. از مبل‌ ها گرفته تا صندلی‌ های غذاخوری ، نشیمنگاه مناسب مهم‌ تر از آن چیزی است که فکر می ‌کنید.

پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال
پنل های کامپوزیت MP شرکت دکووال

شرکت معتبر و موفق دکووال ، بزرگ ترین و اولین تولید کننده پنل های دیوارپوش کامپوزیت و همچنین پنل های سه بعدی تمام چرم ، در ایران می باشد .

 آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا
آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار SEE محصول شرکت مدا

شرکت معتبر و قدیمی مدا ، یکی از برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت را وارد و در بازار عرضه می کند .

پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال
پارکت لمینت باربادوس شرکت وپال

شرکت معتبر وپال فلور ، شرکتی موفق و معروف است که چیزی حدود ده سال می باشد که در زمینه تولید پارکت لمینت ، فعالیت می کند ( دفتر و انبار مرکزی : تبریز . لازم‌ به ذکر است که شرکت وپال فلو ، در تهران نیز دارای دفتر فعالی می باشد ) .