بررسی پرده های زیبای سیلوئیت در چند دقیقه
بررسی پرده های زیبای سیلوئیت در چند دقیقه

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در سراسر  کشور...کلیک کنید

بررسی پرده های زیبای سیلوئیت در چند دقیقه 


همانطور که خود نیز آگاه بر این موضوع می باشید ، مدل ها و انواع فراوانی پرده در بازار موجود هستند ، که از جمله پر طرفدار ترین و زیبا ترین آنان ، می توان به پرده های سیلوئیت و یا به معنی لغوی ، ضد نور اشاره کرد . 
در خصوص پرده های زیبا و دلنشین سیلوئیت باید ذکر کرد ، که این پرده ها در واقع از انواع پرده های زبرا می باشند ، که متشکل شدند از دو لایه حریر و یا توری ، که این دو لایه مذکور به صورت موازی به همراه ، یک لایه پارچه ای دیگر که ، میان این دو لایه به صورت افقی قرار گرفته ، تشکیل شده است ، که در نهایت نمایی همچون پرده های کرکره ای فلزی را مشتری مشاهده می کند . 
در خصوص مکانیزم پرده های زیبا و کاربردی سیلوئیت باید ذکر کرد ، که مکانیزم این پرده ها درست همانند پرده های زبرا و پرده های شید ، می باشد . به این صورت که پرده های سیلوئیت دارای این قابلیت می باشند که ، به اندازه ای که مشتری تمایل دارد نور محیط را تنظیم کند ، و یا سایه روشن ایجاد کند . 
پرده های دلنشین و زیبای سیلوئیت ، دارای چیزی حدود سه مکانیزم حرکتی هستند ، مکانیزم اول به این صورت است که با بالا رفتن پرده یا بالا دادن پرده ، می توان از حداکثر نوری که وارد محیط می شود لذت برد ، به این صورت که پرده سیلوئیت در قاب خود جمع می شود ، مکانیزم بعدی که می توان به آن اشاره کرد ، زمانی است که قصد دارید تا از ورود نور به محیط جلوگیری کنید ، به این شکل که با آمدن پرده به سمت پایین و یا به اصطلاح با باز کردن پرده این امر صورت ، می گیرد . مکانیزم سوم پرده های زیبای سیلوئیت ، به این صورت است که پرده سیلوئیت همچون پرده های کرکره ای نمایان می شود ، به این شکل به اصطلاح حالت باز شو می گویند ، حالت باز شو بدین صورت است که با چرخاندن زنجیره پرده و باز شدن باندل های آن ، پرده به شکل پرده های کرکره ای در می آید . 
از جمله مزایای پرده های سیلوئیت می توان به ، دوام و کیفیت آنان اشاره کرد ، چرا که جنس پارچه این پرده زیبا از پلی استر می باشد ، که از جمله پارچه هایی است که دارای طول عمر زیادی می باشد . 
یکی از دغدغه های افراد پس از تمیز کردن و شستشوی پرده ها ، اتو کردن آن است ، نکته ای که باعث برتری پرده های سیلوئیت نسبت به دیگر انواع پرده های موجود در بازار شده است ، این امر می باشد که پس از شستشو این پرده ها ، نیاز به اتو کردن آنان نیست . 
از دیگر مواردی که در خصوص پرده های سیلوئیت می توان اشاره کرد ، این امر است که می توان از این پرده زیبا هم به عنوان سایه بان و ، هم به عنوان پرده در دکوراسیون داخلی ، بهره برد . 
از این پرده های زیبا و دلنشین ، می توان در تمامی محیط ها ، همچون محیط های تجاری ، اتاق خواب ، اتاق نشیمن ، اتاق پذیرایی ، محیط های اداری ، آشپزخانه و ... استفاده کرد ، لازم به ذکر است که پرده های با کیفیت و زیبا ی سیلوئیت ، از جمله پرده هایی می باشند که ، مونتاژ آنان نسبت به سایر پرده های موجود در بازار ، راحت تر و آسان تر است .