بررسی دیوار پوش زیبا و ارزان قیمت فومی پشت چسب دار
بررسی دیوار پوش زیبا و ارزان قیمت فومی پشت چسب دار

نمایش برترین فروشگاهای دکوراسیون داخلی...کلیک کنید

بررسی دیوار پوش زیبا و ارزان قیمت فومی پشت چسب دار

از جمله انواع متعدد و پر طرفدار دیوار پوش های موجود در بازار می توان به ، دیوار پوش های زیبا و در عین حال ، ارزان قیمت فومی اشاره کرد . 
در خصوص این دیوار پوش ارزان قیمت باید ذکر کرد که ، دیوار پوش فومی ، از جمله جدید ترین متریال های روز دنیا می باشد  ، که برای تمامی مکان ها و محیط ها همچون مهد کودک ها ، تالار ها ، استودیو های موسیقی ، سالن های آرایشی ، هتل ها ، و حتی منازل و ... یک پیشنهاد عالی محسوب می شود . 
از جمله مزیت های دیوار پوش فومی ، چسب دار بودن آنان است ، به طوری که نصبی آسان و راحت در کمترین زمان ممکن را به ارمغان می آورد ، و حتی نیاز به نصاب نیز ندارد ، چرا که همانطور که در فوق نیز ذکر شد این دیوار پوش کاملا به صورت خود چسب بوده ، و تنها با استفاده از کاتر و یا حتی قیچی بریده و نصب می شود و کاربر می‌ تواند به سهولت این پنل ها را در کنار یکدیگر بر روی دیوار بچسباند . همچنین لازم به ذکر است که ، این دیوار پوش علاوه بر نصب آسان ، دارای وزن بسیار کم و سبکی نیز است . 
از جمله ویژگی های مثبت دیوار پوش های فومی پشت چسب دار ، می توان به  قابل شستشو بودن آنان با مواد شوینده ، اشاره کرد که بنابراین می توان از آن در کابینت ها ، سرویس بهداشتی و ... استفاده کرد ،  در خصوص دیگر مزایای دیوار پوش های فومی می توان به ، عایق رطوبت ،عایق صوتی و حرارتی بودن آنان اشاره کرد ، همانطور که در فوق نیز ذکر شد از این دیوار پوش ها در محیط های مختلفی همچون استودیو های موسیقی و  یا حتی مهدکودک ها و ...می توان استفاده کرد ، بدون اینکه نگران منتقل شدن سر و صدا و حرارت و ... به واحد ها ، یا طبقات دیگر بود . دیوار پوش های فومی ، نسبت به سایر دیوار پوش های موجود در بازار ، از انعطاف بالاتر و بیشتری برخوردار می باشند . و می توان با خاطر آسوده از این دیوار پوش ها در انواع مکان های قوس دار و یا شکسته بهره برد ، چرا که این دیوار پوش ها ،  به خوبی آن مکان را پوشش می دهند .
اما این موارد تنها مزایا یا به عبارتی ، ویژگی های مثبت دیوار پوش های فومی چسب دار نیست ، بلکه این دیوار پوش ها دارای خاصیت آنتی باکتریال نیز می باشند و می توان ، از آنان در محیط هایی همچون بیمارستان ها و درمانگاه ها و ... نیز ، بهره برد . 
در مورد ظاهر دیوار پوش های فومی پشت چسب دار باید افزود که ، به علت آن که این دیوار پوش های زیبا دارای ، ظاهری سه بعدی می باشند ، باعث مدرن و زیبا تر به نظر رسیدن آن محیط می شوند . همچنین باید اشاره کرد که دیوار پوش های فومی پشت چسب دار ، به صورت شیت ( پنل ، تایل ) ، و یا حتی رول تولید و عرضه می شوند ، که دارای ضخامتی حدود نیم سانت می باشند . 
نکته دیگری که باید در خصوص این نوع دیوار پوش ذکر کرد ، این امر است که دیوار پوش های فومی چسب دار ، دارای قیمت بسیار ارزان و مقرون به صرفه ای می باشند ، که هر شخص می تواند با تهیه این دیوار پوش ها تغییری اساسی به محیط کار و یا حتی زندگی خود ببخشد .