پارتیشن های مقرون به صرفه و ارزان پلاستیکی پلکسی پنل
پارتیشن های مقرون به صرفه و ارزان پلاستیکی پلکسی پنل

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

پارتیشن های مقرون به صرفه و ارزان پلاستیکی پلکسی پنل 

بسیار اتفاق افتاده که تمایل داشته باشیم بخشی از منزل یا محیط کار خود را از بخش های دیگر مجزا کنیم ، راه ها و وسایل فراوانی برای این کار وجود دارد ، از جمله این وسایل می توان به انواع فراوان پارتیشن ها اشاره کرد ،  که از جمله جدید ترین و در عین حال ارزان یا به عبارتی مقرون به صرفه ترین نوع پارتیشن ها ، می توان به پلکسی پنل اشاره کرد که در عین ارزان و با کیفیت بودن ، سبک نیز می باشند و وزنی غالب بر حدود ، دویست گرم و گاهی بیشتر دارند، که به جرات می توان گفت پلکسی پنل ، امروزه جایگاه ویژه ای در دکوراسیون داخلی ادارات یا منازل و .. دارد .
پلکسی پنل ها ، همانطور که خود نیز واقف بر این امر هستید دارای انواع و رنگ و طرح های فراوانی هستند ، و به صورت آماده شده عرضه می شوند ، از مزایای پلکسی پنل ها می توان به نصب آسان و سریع آنان اشاره کرد ، بدین صورت که با نصب پلکسی پنل بر روی ریل پرده ، می توان به عنوان مثال فضای بین سالن نشیمن و آشپزخانه و یا حتی درب ورودی را جدا کنید .
در وهله اول با مشاهده پلکسی پنل ها ممکن است ، اینطور به نظر رسد که آن ها شیشه ای و بسیار شکننده هستند در حالی که ، پلکسی پنل ها از پلاستیک فشرده شده یا همان پلکسی ایجاد شدند و همین امر ، باعث می شود که آنان نشکن باشند . از دیگر‌ مزایای پلکسی پنل ها می توان به ، مقاوم بودن آنان در برابر حرارت و همچنین انواع ضربات اشاره کرد .
پلکسی پنل ها ، به صورت مربعی شکل هستند  که در قسمت گوشه های آن ، قلاب هایی وجود دارد که به وسیله آن قلاب ها می توان به سهولت ، قطعات پلکسی پنل را به یک دیگر متصل کرد . ذکر این نکته حائز اهمیت است که ، پلکسی پنل ها در دو اندازه بیست و چهار در بیست و چهار و گاهی هم شصت در شصت می باشند ، نکته ای که در خصوص پلکسی پنل ها باید به آن اشاره کرد این امر است که ، معمولا گوشه های پلکسی پنل ها به صورت گرد می باشد و همچنین شایان ذکر است که در هر بسته ، حدود 24‌ قطعه موجود می باشد .
اما این تمام مزیت های پارتیشن های پلکسی پنل نیست ، همانطور که خود نیز می دانید ، سایر پارتیشن ها و یا حتی انواع و اقسام دیوار های کاذب ، از قیمت بسیار گرانی برخوردار هستند و در عین حال سنگین نیز می باشند که همین امر ، منجر به سخت تر بودن نصب آنان شود ، از این رو می توان از پلکسی پنل ها ، حتی به عنوان سقف کاذب و یا حتی تحت عنوان دیوار پوش  و یا حتی لوستر بهره برد .
از دیگر‌ مزایای پلکسی پنل ها می توان به  ، این نکته اشاره کرد که پلکسی پنل ها به هیچ گونه گرد و غباری را جذب نمی کنند  و مهم  تر اینکه در صورت تمایل به شستشو ، به راحتی می توان آنان را شست ، مزیت دیگری که می توان به آن اشاره کرد منتقل و یا جا به جا کردن راحت پلکسی پنل ها است ، که هر زمان تمایل داشتید می توانید آن را در جای دیگری نصب کنید ، پلکسی پنل ها کاملا ضد رطوبت می باشند و به همین سبب می توان از انواع آن در قسمت هایی همچون استخر ، سونا و ... بهره برد ، و در نهایت همانطور که در فوق نیز ذکر شد ، پلکسی پنل ها دارای طرح و رنگ بی شماری می باشند که متناسب با هر سبک و سلیقه ای است .