آشپزخانه ای ایده آل و زیبا با صفحه های بین کابینتی بی نظیر استونیت
آشپزخانه ای ایده آل و زیبا با صفحه های بین کابینتی بی نظیر استونیت

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

آشپزخانه ای ایده آل و زیبا با صفحه های بین کابینتی بی نظیر استونیت 

پیش‌ از هر بحثی ، لازم است ذهنیتی در مورد استونیت داشته باشیم ، استونیت یا همان ماربل شیت ، یک نوع از انواع بی شمار سنگ های مصنوعی است که متشکل شده است از ، چیزی حدود هشتاد و پنج درصد ، پودر سنگ و رزین پی‌ وی سی  ، که میزان ترکیب پودر سنگ و رزین پی وی سی ، ارتباط مستقیمی با درجه کیفیت استونیت دارد ،استونیت کاربرد ها و مزایای فراوانی دارد ، اما به عنوان مهم ترین مزیت آن می توانیم به ، ضد آب بودن استونیت اشاره کنیم ، به همین سبب است که می‌ توان از استونیت یا همان ماربل شیت ، علاوه بر مکان های دیگر ، در سرویس بهداشتی و حمام نیز بهره ببریم.
همانطور که در فوق نیز ذکر شد ، می توانیم از استونیت در جای جای ، منزل استفاده کنیم ، برای مثال ، می توانیم در آشپزخانه از این سنگ مصنوعی فوق العاده بهره ببریم ، به عنوان میز کانتر کابینت و یا حتی ، به عنوان صفحه های بین کابینتی . چرا که ، صفحه های بین کابینتی استونیت علاوه بر سبک وزن بودن ، برخلاف انواع سنگ های طبیعی موجود در بازار ، به راحتی و در کمترین زمان بر روی سطح صافی ، همچون فضای بین کابینت ها به وسیله چسب پلی یورتان نصب می شوند ، و نکته مهم تر اینکه ، صفحه های بین کابینتی استونیت بر خلاف انواع سنگ های طبیعی کاملا بدون هیچگونه درزی ، ایجاد می شوند که همین امر سبب می شود تا سطح این ورقه ها یک دست و منظم باشد .
از دیگر مزایای صفحه های بین کابینتی استونیت ، می توان به تنوع بی حد و اندازه آنان ، در طرح و رنگ اشاره کرد ، که به راحتی می توان هماهنگی بی نظیری را با متریال های دیگر و همچنین ، با طراحی داخلی فضای آشپزخانه خود ایجاد کنید .
صفحه های بین کابینتی استونیت ، علاوه بر مقاوم بودن در برابر رطوبت و آب ، در برابر حرارت نیز ، مقاومت بسزایی دارند و قادر هستند ، که حتی تا هشتاد درجه سانتیگراد نیز در مقابل حرارت ، مقاومت کنند و مهم تر اینکه ،  این صفحه ها در مقابل آتش نیز دیر سوز می باشند .
اما این تمام مزایای صفحه های بین کابینتی با کیفیت استونیت نیست ، شایان ذکر است که شما می توانید با هر نوع از ، مواد شوینده که تمایل دارید بدون هیچ گونه نگرانی ، از بابت از بین رفتن براقیت و یا حتی جلای صفحه های بین کابینتی استونیت ، استفاده کنید ، چرا که انواع فراوان مواد شوینده ، به هیچ عنوان برای صفحه های بین کابینتی استونیت آسیب زا نیستند و به راحتی می توانید انواع لک و چربی های روی صفحه های بین کابینتی استونیت را از بین برد .
همچنین ، لازم به ذکر است که صفحه های بین کابینتی استونیت یا همان ماربل شیت، از جمله صفحه های آنتی باکتریال و مهم تر از همه بهداشتی هستند . 
از جمله دیگر مزایای صفحه های بین کابینتی استونیت ، می توان به این مورد اشاره کرد که صفحه های بین کابینتی استونیت ، به صورت ورقه های ظریف و با ضخامت بسیار کمی می باشند که ، همین امر منجر می شود تا بدون هر گونه تخریب سرامیک ها یا کاشی ها ، به راحتی با کمک چسب و میخ ، نصب  شوند .
لازم به ذکر است که صفحه های بین کابینتی استونیت ، از جمله صفحه های بین کابینتی می باشند که ، مقرون به صرفه و به عبارتی اقتصادی هستند ، که می توان با تهیه آنان محیط آشپزخانه را زیباتر و دلنشین تر کرد .