یک پوستر دیواری خاص و هیجان انگیز برای گیم نت ها
یک پوستر دیواری خاص و هیجان انگیز برای گیم نت ها

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی و پیمانکاران بازسازی در شهر شما...کلیک کنید

یک پوستر دیواری خاص و هیجان انگیز برای گیم نت ها

گیم نت ها یک سری از مغازه ها و در واقع مکان ها هستند که برای نوجوانان و جوانان بسیار مهیج و سرگرم کننده اند، در نتیجه چون افراد مدت زمان زیادی را در این مکان سپری می کنند پس بهتر است که نحوه چیدمان و دکوراسیون و طراحی این طور مکان ها به خوبی انجام شود چرا که این مطلب بسیار مهم است. رنگ بندی و شیک بودن این مکان اهمیت بسیار زیادی دارد که اگر به خوبی انجام شود، مشتری بیشتری جذب خواهد شد ، در چنین مکانی چندین کامپیوتر و صندلی و میز و تعداد بسیار زیادی بازی رایانه ای و ویدیویی وجود دارد که افراد با ان مشغول می شوند، نکته ی اولی که در چنین مکانی مهم است در ابتدا نور پردازی این مکان است.
این مکان بایستی نور کمتری داشته باشد تا بتوان به صفحه مانیتور نگاه کرد و نور بیرونی بر روی مانیتور نیفتد و ان را کاهش  دهد چرا که در این مواقع چشم افراد اذیت خواهد شد در نتیجه استفاده از پوستر های کمی تیره تر کمک می کند تا نور زیادی منعکس نشود و نور را به خود جذب کند.
در نتیجه تاریک ترین اتاق ، اتاق گیم نت است . از پوستر های دیواری مختلفی می توان برای این مکان استفاده کرد ، پوستر هایی با مضمون کاراکتر های بازی های  رایانه ای، پوستر های فانتزی و غیره . البته امروزه از طرح های مینیمال استفاده می شود و اغلب در این مکان ها از پوستر هایی به رنگ های خنثی برای پوشاندن دیوار های گیم نت استفاده می شود. 
برای مثال می توان گفت در سبک مینیمال از رنگ ها و طرح های خاکستری و طوسی استفاده می شود و از استیکر های رنگی برای تزیین و طراحی روی ان به کار برده می شود تا کمی از حالت سادگی ان را در بیاورد.
این پوستر ها را می توان توسط نصاب های حرفه ای نصب کرد و بهتر است که این کار ها را به او بسپارید ، در ابتدا ابعاد دیوار را اندازه گیری کرد و سپس این پوستر ها را به اندازه ی ان برش می دهند و با چسب های مخصوص اینکار ، ان ها را به دیوار می چسبانند.
اما برخی از پوستر های دیواری حالت سه بعدی دارند که، این پوستر ها را بایستی سفارش داد تا متناسب ابعاد دیوار و اطراف ان به درستی ساخته و پرداخته شود و سپس بدون هیچ برشی نصب می شوند.
پوستر های سه بعدی طراحی ها و مدل های مختلف و حتی بیشتری دارند که پوستر های معمولی شاید نداشته باشند چرا که پوستر های سه بعدی نمای بهتری را به گیم نت می دهند و مدل فانتزی و کارتونی ان ها جذاب تر می باشد.
جدای از این موضوع باید افراد به خاطر داشته باشند که در این طور مکان ها برای زیباتر شدن ان می توان از اکسسوری های مختلف و دستگاه های مختلف هم استفاده کنند ،چرا که بیشتر این فضا را پوستر ها ی تیره در بر می گیرد. هم چنین سقف این گیم نت ها را می توان با کناف ها و هم چنین رنگ امیزی و استفاده از چراغ های مختلف ، زیباتر کرد.
حتی از پوستر های مناسب گیم نت ها در اتاق برخی از نوجوانان نیز مورد استفاده قرار می گیرد . قیمت پوستر های معمولی نسبت به پوستر های سه بعدی مقرون به صرفه تر است در حالی که سه بعدی ها گران تر می باشند، با این حال برخی از افراد از پوستر های سه بعدی تهیه می کنند تا فضای خود را دلباز تر و چشم گیر تر نمایند که مشتری و گیمر بیشتری داشته باشند.