مزایا و کاربرد های شگفت انگیز سقف باریسول
مزایا و کاربرد های شگفت انگیز سقف باریسول

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی و پیمانکاران بازسازی در شهر شما...کلیک کنید

مزایا و کاربرد های شگفت انگیز سقف باریسول 

از جمله اولین و برترین شرکت های تولید کننده سقف های کشسان یا همان سقف های کششی ، می توان به شرکت باریسول اشاره کرد ، که دارای کاربرد ها و مزایای کثیری می باشد ، همچنین لازم به ذکر است که سقف های با کیفیت و زیبای باریسول ، اولین سقف هایی می باشند که قادر هستند به سقف یا حتی دیوار ها متصل و اجرا بشوند . از جمله ویژگی های سقف های باریسول می توان به ، ترکیبات آن اشاره کرد که چیزی حدود پنج درصد این سقف ها ، متشکل از پلاستیک و همچنین حجم بیشتر ترکیبات آن ، از پی وی سی می باشد ، به همین علت ، سقف های باریسول از جمله سقف هایی هستند که ، دارای ویژگی های بسیاری همچون عایق بودن نسبت به گرما ، سرما و حتی رطوبت و مهم تر از همه ضد اشتعال بودن آنان اشاره کرد .
سقف های باریسول از جمله سقف هایی هستند که شما هر زمان که نیاز داشتید ، می توانید آن را از سقف جدا کنید و مهم تر اینکه دوباره امکان اتصال مجدد برای شما ، فراهم می باشد .  
سقف های کشسان باریسول کاربرد های فراوانی دارند ، اما از جمله اولین و اصلی ترین کاربرد های این سقف ها ، می توان به زیباتر شدن محیطی که سقف های باریسول در آن نصب می شوند ، اشاره کرد ، چرا که این سقف ها دارای انواع و اقسام مدل ها و طرح های زیبایی می باشند که ، می توانند با هر سبک دکوراسیونی به سرعت تطبیق یابند . از دیگر کاربرد های سقف های باریسول می توان به عایق بودن آنان اشاره کرد ، که این بدین معناست که سقف های باریسول باعث می شوند تا مصرف انرژی محیطی که در آن نصب شدند به شکل باورنکردنی کاهش یابد .  و مهم تر اینکه ، در برخی محیط ها که تاسیسات و یا اتصالات ساختمانی به صورت رو کار بوده و باعث بی نظمی و زشت به نظر رسیدن محیط می شود ، می توان با نصب سقف های باریسول ، به سرعت و سهولت این اتصالات را پوشاند .
اما از جمله مهم ترین کاربرد های سقف باریسول ، می توان به ضد باکتری و نانو بودن این سقف ها و مهم تر از همه سهولت در شستشوی این سقف های با کیفیت با انواع مواد شوینده و استریل اشاره کرد ، که همین امر باعث می شود تا سقف های باریسول  ، انتخابی مطمئن  برای محیط هایی همچون بیمارستان ها باشد .
از دیگر مزایای سقف های باریسول می توان به ، ضد آب و بخار بودن این سقف ها و مهم تر از همه مقاوم بودن در برابر ، رطوبت ، کلر ، گوگرد ، کربن و .. اشاره کرد ، که همین مقاوم بودن باعث می شود که سقف باریسول یک انتخاب درست برای محیط هایی همچون استخر ها ، سونا و ... مناسب باشد .
عده ای از افراد تمایل به استفاده از سقف های باریسول دارند ، اما به علت کوتاه بودن سقف محیطی که قصد نصب سقف باریسول را دارند ، از این کار صرف نظر می کنند ، لازم به ذکر است که سقف های باریسول در طرح براق و یا به حالت آینه ای ، این حالت را برای محیط شما به وجود می آورند که به صورت مجازی سقف محیط را بزرگتر و بالاتر از آنچه که در واقع است ، نشان دهد . و در ارتباط با سقف های بلند که شخص تمایل دارد سقف کوتاه تر نشان داده شود ، می توان تنها با استفاده از سقف های کششی مات و مهم تر از همه بدون رفلکس ، سقف آن محیط را کوتاه تر نشان داد .