خاصیت فراوان سنگ رز کوارتز و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی
خاصیت فراوان سنگ رز کوارتز و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی...کلیک کنید

خاصیت فراوان سنگ رز کوارتز و کاربرد آن در دکوراسیون داخلی

تاریخچه سنگ رز کوارتز یا به عبارتی دیگر کوارتز صورتی به تمدن های باستانی روم و یونان باز میگردد که در تمامی این تمدن ها و افسانه های موجود ، سنگ‌ رز کوارتز نماد عشق و دوری از تمامی احساسات منفی و عصبانیت و نا امیدی می‌ باشد ‌.
این سنگ در عین زیبایی ، خواص مفید فراوانی نیز برای انسان دارد ، از جمله این خواص می‌ توان به ، کسب هزاران انرژی مثبت از این سنگ و حتی تامین انرژی هایی که از دست دادید ، و یا بهبود بخشیدن به انواع لک های موجود در صورت و یا حتی در بدن ، و در نهایت ، می‌ توان به بعد انرژی زا بودن و همچنین تقویت کردن امواج مثبت ، اشاره کرد .
نکته ای که در مورد سنگ رز کوارتز حائز اهمیت فراوان می باشد ، این امر‌ است که برای اینکه بتوانیم از این سنگ پر خاصیت ، به بهترین نحو بهره برداری کنیم ، کافیست که از چینش فنگ شویی در دکوراسیون منزل خود استفاده کنیم ، به همین دلیل می توان از سنگ رز کوارتز خام در  اتاق خواب یا حتی به صورت  آباژور های  زیبا با پایه رز کوارتز استفاده کنیم . 
همانطور که در فوق نیز اشاره شد ، امروزه از سنگ رز کوارتز ، بسیار در دکوراسیون داخلی منزل استفاده می شود ، عده ای بر حسب سلیقه تمایل دارند این سنگ را به صورت خام و بدون هیچ گونه پولیش کاری و دقیقا به همان شکل و صورت طبیعی خود ، همچون دیگر وسایل دکوری منزل ، استفاده کنند . و در مقابل عده ای دیگر تمایل دارند تا از انواع مدل های مختلف و بی شمار پولیش کاری و برش داده شده سنگ رز کوارتز ، به عنوان جا شمعی ، آباژور ، میز ، و حتی به صورت تابلو  استفاده کنند .

اما قطعا این تمام کاربرد سنگ رز کوارتز در دکوراسیون داخلی نیست ، بلکه ممکن است شما نیز مشاهده کرده باشید ، حمام و یا سرویس بهداشتی را که در آن از این سنگ پر خاصیت به عنوان رو شویی ، وان و ‌.... استفاده شده ، و یا حتی مشاهده شده که از سنگ رز کوارتز ، به صورت کاشی و یا حتی سرامیک ، به جای انواع دیوار پوش ها و یا حتی کفپوش های حمام و یا سرویس بهداشتی استفاده شده است . کاربرد های سنگ رز کوارتز در دکوراسیون داخلی به قدری فراوان است که می توان در جای جای منزل از آن به عنوان جا دستمال کاغذی ، سطل زباله ، جا صابونی و یا حتی جا مایع دستشویی ، در طرح های مختلف استفاده کرد .
از جمله دیگر کاربرد های سنگ رز کوارتز در دکوراسیون داخلی منزل می توان به استفاده از این سنگ در آشپزخانه اشاره کرد ، به عنوان مثال می توان از سنگ رز کوارتز تحت عنوان صفحه های رو کابینتی نیز ، استفاده کنید چرا که سنگ کوارتز به دلیل اینکه از جمله سنگ های سخت و در عین حال ماندگار موجود در طبیعت می باشد ، قابلیت این را دارد که در مقابل انواع و اقسام ضرباتی که ممکن است در آشپزخانه به کابینت ها وارد شود ، مقاومت بسزایی داشته باشد . و همچنین در صورت ترکیب سنگ‌ رز کوارتز  با کابینت های سفید کلاسیک ، آشپزخانه ای منحصر و لوکس خواهید داشت . چرا که همانطور که می دانید ، اکثر‌ قریب به اتفاق سنگ ها ، همچون سنگ کوارتز ، با سبک کلاسیک ، هم خوانی خوبی دارند و می توانند ظاهری لوکس و مدرن به محیط ببخشند ،  و یا حتی می توانید از سنگ کوارتز به عنوان کانتر آشپز خانه استفاده کنید .