اتاق خوابی متفاوت ، با کمک کاغذ های باطله
اتاق خوابی متفاوت ، با کمک کاغذ های باطله

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی و پیمانکاران بازسازی در شهر شما...کلیک کنید

اتاق خوابی متفاوت ، با کمک کاغذ های باطله 

نحوه دکوراسیون اتاق خواب ، یکی از پر اهمیت ترین مواردی است که باید به آن پرداخت ، گاهی اوقات می توان تنها با استفاده از وسایلی که شاید دیگر به درد مان نمی خورند ، اتاق خواب خود را به بهترین شکل تزیین کنیم ، از جمله چیز هایی که به نوعی دور ریختنی هستند و دیگری نیازی به آنها نداریم ، می توان به کاغذ های باطله اشاره کرد ‌.
برای تزیین اتاق خواب با استفاده از کاغذ های باطله نیاز به یکسری وسایل همچون ، قیچی و یا حتی کارد ، چسب ، رنگ ، اسپری پوششی و در نهایت مهم تر از همه ، کاغذ یا روزنامه ی باطله داریم ‌. برای شروع به کار لازم است که در ابتدا شما کاغذ یا روزنامه های باطله را ، به کمک کارد یا چاقو به شکل نوار های باریک ببرید و سپس به کمک چسب ، کاغذ های باطله بریده شده را لول کنید و بچسبانید ، شما می توانید بر حسب سن و سلیقه ، هر رنگی را که دوست دارید بر روی کاغذ های باطله چسبیده شده بزنید ، حتی می توانید از انواع مختلف رنگ ها ، برای این کار بهره ببرید و در نهایت کاغذ های باطله رنگارنگی را داشته باشید .
پس از خشک شدن رنگ کاغذ های باطله ، نوبت آن است که تک تک کاغذ هایی که به صورت نواری شکل بریده و چسب زده بودید را به یکدیگر بچسبانید و منتظر خشک شدن آن ها بمانید ، ذکر این نکته در این قسمت حائز اهمیت است که می‌ توانید اشکال مختلفی را که مد نظر دارید با استفاده از این کاغذ های چسبیده شده ایجاد کنید ، یکی از بی شمار اشکال هایی که می توانید با استفاده از کاغذ های باطله ایجاد کنید ، این است که وقتی کاغذ ها را به هم چسباندید ، می توانید به کمک چسب ، نوار های ایجاد شده را به صورت حلقه های کوچک و یا حتی یک حلقه بزرگ‌ رنگارنگ در بیاورید . اگر تمایل دارید که چندین حلقه رنگارنگ را به وسیله کاغذ های باطله ایجاد کنید ، کافیست که با استفاده از یک نخ ضخیم ، تمام این حلقه های ایجاد شده رنگارنگ را به یکدیگر ، بدوزید و سپس آن را بر روی دیوار اتاق خود نصب کنید .
مورد دیگری که می توان با استفاده از کاغذ های باطله ، دکور زیبا برای دیوار اتاق خود ایجاد کنید ، طرح پروانه و یا حتی گل می باشد که از جمله طرح هایی است که طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده ، خوبی این طرح ها به این است که هر شکلی که مدنظر دارید می توانید بر روی کاغذ پیاده کنید و پس از مدتی اگر ، از آن خسته شدید ، طرح دیگری را جایگزین کنید ، برای مثال شما می توانید بر روی کاغذ های باطله مثلا بریده هایی از کاغذ های رنگی که دیگر به کار نمی آیند یا حتی روزنامه های باطله و ... اشکالی همچون پروانه ، گل ، ماه و ... را بکشید و دور آن را به خوبی ببرید ، اگر از روزنامه باطله استفاده می کنید ، می توانید با کمک رنگ برخی از پروانه یا گل ها و .. را رنگ کنید تا نمایی زیباتر به اتاق تان ببخشد و سپس به کمک چسب بر روی دیوار اتاق خود نصب کنید و یا حتی می‌ توانید به کمک مداد شمعی و ... یک درخت زیبا با شاخه های بلند را روی دیوار رسم کنید و بر روی آن پروانه ها و یا گل های رنگارنگ ایجاد شده با کاغذ باطله را بچسبانید .