تخت های دو نفره تاشو ، برای محیط های کم جا
تخت های دو نفره تاشو ، برای محیط های کم جا

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی و پیمانکاران بازسازی در شهر شما...کلیک کنید

تخت های دو نفره تاشو ، برای محیط های کم جا


برای خانه های کوچک ، تهیه و چیدمان وسایل کار دشواری است، به طوری که بایستی با توجه به ابعاد و مقیاس ان قسمت مورد نظر، وسایل تهیه شود و چه بسا که سفارش داده شود تا بسازند. تخت  خواب های تاشو برای چنین منازلی برای اتاق خواب بسیار مناسب هستند که این یکی از همان وسایل مورد نیاز هر خانه است.
حتی در برخی از شرکت های اداری و تجاری که از ساعت کاری بالایی برخوردار هستند نیز می تواند مورد استفاده قرار بگیرد و در محیطی کاملا کم جا ان را قرار داد، این تخت ها در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند و معمولا شرکت ها به دو صورت اماده و سفارشی ان ها را به افراد عرضه می کنند. این گونه دکوراسیون و چیدمان نه تنها باعث زیبایی بلکه باعث بهره وری بیشتر از فضا نیز می شود.
جنس تمامی این محصولات ام دی اف می باشد و برخی از این تخت خواب ها به همراه کمد جا سازی می شوند و برخی دیگر به صورت تخت فقط در نظر گرفته می شوند و این تخت خواب ها با توجه به فردی که در اتاق قرار می گیرد طراحی میشود که اعم از: تخت کودک، تخت نوجوان و تخت های دونفره بزرگسال. امکان طراحی این تخت ها به دو حالت افقی و عمودی میسر می باشد، در تخت های افقی، تخت در جهت محور ایکس ها باز می شود و در تخت های عمودی، تخت در جهت و موازی محور ایگرگ ها باز می شود، در نتیجه برای قرار گرفتن این تخت های دو نفره ، ابعاد دیوار و کناره های ان حدود ۲۲۰ در ۱۷۵ بایستی باشد.
تخت خواب های تاشو به چند دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:۱-تخت خواب های فانتزی ۲- تخت خواب های جک دار ۳- تخت خواب های بدون جک ۴- تخت خواب تاشو کلاسیک
تخت خواب های جک دار بسیار مناسب می باشند و باعث زیبایی هر چه بیشتر دکوراسیون می شوند. تخت خواب های کلاسیک ، ظاهری ساده دارند که برای راحتی بیشتر فراهم شده اند. تخت خواب های بدون جک در مقابل تخت خواب های جک دارند و کارایی ان ها چندان چنگی به دل نمیزدند و اصلا زیبا نیستند! تخت خواب های فانتزی که بیشتر مناسب اتاق کودک و اتاق نوجوان است به صورت اشکال مختلف طراحی و ساخته می شود ، برای مثال می توان گفت شبیه به یک ماشین با رنگ های شاد.
در کنار تخت خواب می توان یک ست اعم از کمد و قسمت وسایل ارایش و کشو نیز داشته باشید تا به راحتی از تمامی قسمت ها استفاده کنید ، می توان از نوع هایگلاس این محصولات استفاده کرد که جذابیت خاصی داشته و براق نیز می باشد. در برخی از طراحی های این تخت ها در بالای تخت، شلف ساخته می شود که می توانید هر وسیله ای که دوست داشته باشید مانند: کتاب، عروسک و یا هر چیز دیگری را بر روی ان ها قرار دهید. 
چارچوب اینگونه از تخت ها به خوبی از هر طرف به دیوار پیج می شوند، تا از مقاومت دیوار ها برای نگه داشتن تخت استفاده شود. این تخت ها از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشند اگر میخواهید جنس بهتری انتخاب و خریداری کنید، می توانید از تخت های ممبران استفاده کنید که بسیار از جنس ام دی اف بهتر است و کمی هم گران تر.
این نوع از تخت ها ظاهر زیباتری داشته و کیفیت و دوام بیشتری نیز دارند و به خصوص در اتاق کودکان در رنگ های متنوع تولید می شوند و می تواند نور را تا حدی نیز منعکس کند.