کفپوش های رنگارنگ و ارزان رولی
کفپوش های رنگارنگ و ارزان رولی

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی و پیمانکاران بازسازی...کلیک کنید

کفپوش های رنگارنگ و ارزان رولی 

از جمله کفپوش های ارزان قیمت و در عین حال زیبا و با کیفیت موجود در بازار ، می توان به کفپوش های رولی اشاره کرد ، که در رنگ ها و طرح های مختلفی همچون سنگ ، سرامیک ، پارکت و حتی کاشی موجود می باشند و افراد می توانند در هر محیطی‌ که در نظر دارند مانند سرویس های بهداشتی ، مهدکودک ها ، سینما ها به دلیل اینکه این کفپوش های زیبا از جمله کفپوش های عایق صدا می باشند ، بیمارستان ها ، چرا که کفپوش های ارزان رولی از جمله کفپوش های آنتی باکتریال می باشند که جلوگیری می کنند از گسترش بیماری ها،  آشپزخانه و ، سالن های تئاتر و سالن های ورزشی و.‌‌‌.. از این کفپوش های زیبا و ارزان بهره ببرند  . جنس کفپوش های زیبا و با کیفیت رولی ، از پلاستیک و یا پی وی سی می باشد ،  که همین امر منجر به پرطرفدار بودن این کفپوش ها در میان مردم است چرا که ،  باعث مقاوم بودن و به خصوص قابل ترمیم بودن این کفپوش ها است . کفپوش های زیبای رولی در چندین عرض و ضخامت مختلف از قبیل ،  ۶ ، ۷ ،۸ ، ۱۰ و ۱۲ اشاره کرد ‌، که همین ضخامت عرض باعث می شود تا نصب کفپوش های رولی نسبت به سایر کفپوش ها راحت تر و سریع تر صورت گیرد ، در اصل می‌ توان گفت که برای نصب کفپوش های رولی حتی نیاز به نصاب نیست ، برخلاف دیگر کفپوش های موجود در بازار ، هر شخص می تواند تنها با استفاده از یک تیغ ، کفپوش تهیه شده را در اندازه ای که نیاز است ، برش دهد و بدون نیاز به چسب زدن ، نصب کند .
نکته ای در مورد کفپوش های رولی حائز اهمیت می باشد ، این امر است که می توان به جرات این کفپوش ها را از جمله کفپوش های مادام العمر و با کیفیت معرفی کرد ، البته لازم به ذکر است که این امر برای محیط های مسکونی می باشد و برای سایر محیط ها ، کفپوش های با کیفیت رولی ، حداقل چیزی حدود بیست و پنج سال عمر مفید دارند ، به طوری که در این بازه زمانی ، شما تحت هیچ عنوانی ، نیاز به تعمیر و یا تعویض کفپوش های خود نخواهید داشت .
اگر از جمله افرادی هستید که ، پیش از استفاده از کفپوش های رولی از انواع سرامیک و سنگ ها برای کف منزل خود استفاده میکردید ، به خوبی خواهید دانست که کفپوش های رولی بر خلاف ، انواع سرامیک ها و سنگ ها ، هنگامی که بر روی آن میایستید ، حتی در طولانی مدت ، به هیچ عنوان سرما را حس نخواهید کرد، و بسیار گرم تر و نرم تر  از سرامیک و سنگ می باشند. اما ، این تنها مزیت کفپوش های ارزان قیمت رولی نیست ، بلکه این کفپوش ها در برابر آب و حتی ، اصطکاک از مقاومت بسزایی نیز برخوردار می باشند و می توان با خیال آسوده از این کفپوش ها در ، محیط های مرطوب استفاده کنید . و حتی برخی از انواع این کفپوش ، از قابلیت ضد خش بودن و مقاوم بودن در برابر ، انواع آسیب ها برخوردار هستند  .  ذکر این نکته حائز اهمیت فراوان است که کفپوش های ارزان قیمت رولی از جمله کفپوش هایی هستند که به راحتی می توان آنها را تمیز کرد چرا که این کفپوش ها ، در برابر انواع و اقسام مواد شوینده و یا حتی مواد شیمیایی همچون ، الکل و روغن و اسید ها دارای مقاومت زیادی هستند.