پنل های سقفی رو کار مربع و کاربرد های شگفت انگیز آن
پنل های سقفی رو کار مربع و کاربرد های شگفت انگیز آن

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون و پیمانکاران بازسازی در شهر شما...کلیک کنید

پنل های سقفی رو کار مربع و کاربرد های شگفت انگیز آن

پیش از هر بحثی لازم است که یک تعریف کلی و کاربردی از پنل های سقفی را مطرح کنیم ، همانطور که خود نیز واقف بر این امر هستید پنل های سقفی دقیقا کارایی همچون لامپ های موجود در بازار دارند با این تفاوت که دارای ظاهری متفاوت تر و زیبا تر نسبت به لامپ ها هستند ، در واقع می توان گفت بیشتر افرادی که از پنل های سقفی استفاده می کنند ، جنبه زیبایی آن را در نظر میگیرند تا نور دهی . اگر توجه کرده باشید از پنل های سقفی اکثرا در مکان هایی استفاده می شود که دارای سقف های تایلی و یا کاذب می باشند ، تا زیبایی آن مکان را چندین برابر کنند . همچنین باید این نکته را ذکر کرد که در کل پنل ها به دو دسته تقسیم می شوند ، یکی گرد و دیگری مربع ، و مهم تر اینکه این دو دسته مذکور ، بر طبق سلیقه شما و مکانی که قصد استفاده از پنل را در آن دارید ، می توانند به صورت رو کار و یا تو کار با دور شیشه ای و یا حتی سرامیکی نصب شوند .

از جمله پنل های سقفی موجود در بازار که طرفداران بسیار کثیری را به خود اختصاص داده است ، می توان به پنل های سقفی رو کار مربع اشاره کرد ، در مورد مشخصات این پنل باید ذکر کرد که ، برای مثال در پنل های سقفی رو کار مربع بیست و چهار وات  ، از لامپ های SMD و LED بهره برداری شده که زاویه تابش این لامپ ها چیزی حدود صد و هشتاد درجه می باشد ، و میزان نور این پنل های سقفی 6500 لومن است ، همچنین ذکر این نکته حائز اهمیت است که پنل های سقفی رو کار مربع در دو رنگ نور مهتابی و نور آفتابی در بازار موجود می باشند . از جمله مزایای پنل های سقفی رو کار مربع که آنان را تبدیل به نوعی خاص کرده می توان به طول عمر این پنل ها اشاره کرد ، این پنل ها دارای چیزی حدود پنج هزار ساعت عمر مفید می باشند و مهم تر اینکه پنل های سقفی رو کار مربع کاملا در برابر رطوبت و گرد و غبار مقاومت دارند .
از جمله ویژگی های کاربردی و فراوان پنل های سقفی رو کار مربع می توان به ، بهینه سازی مصرف انرژی در این پنل ها اشاره کرد ، که باعث کاهش منتشر شدن گاز های گلخانه ای و به خصوص آلودگی های محیط زیست می شود . و همچنین لازم به ذکر است که این پنل ها در تمامی مکان های اداری ، تجاری ، دفاتر‌ مدرن و  مسکونی عملکرد فوق العاده عالی و بسزایی دارند و نور را به صورت مساوی و یک نواخت در محیط توزیع می کنند ، چرا که پنل های سقفی رو کار مربع دارای دیفیوزر می باشند که کار آن تنظیم و توزیع نور به صورت مساوی در سطح پنل است .
 لازم به ذکر است که جنس بدنه این پنل های سقفی زیبا از آلومینیوم ، می باشد و رده انرژی پنل های سقفی رو کار مربع +A  است . نکته ای که درباره ی پنل های سقفی روکار مربع باید به آن اشاره کرد این امر است که این پنل ها در مقایسه با دیگر منبع های روشنایی ، مصرف انرژی بسیار کمتری دارد و به هیچ عنوان از خود هیچ اشعه ای ساطع نمی کنند . 
قیمت پنل های سقفی ، با توجه به مزایای بی شمار آن و این نکته که مصرف انرژی کمی دارند و هیچ گونه سایه اضافی در محیط ایجاد نمی کنند و دوست دار محیط زیست می باشند ، بسیار مقرون به صرفه است .