میز های ناهار خوری کم جا ، برای خانواده های پر جمعیت
میز های ناهار خوری کم جا ، برای خانواده های پر جمعیت

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی و پیمانکاران در شهر شما...کلیک کنید

میز های ناهار خوری کم جا ، برای خانواده های پر جمعیت

امروزه که زندگی شهری ، تبدیل به یک زندگی آپارتمان نشینی شده ، خانواده هایی که جمعیت آنان نسبت به دیگران نسبتا زیاد است ، برای خرید وسایلی همچون میز ناهار خوری با مشکلاتی مواجه هستند ، چرا که اکثر میز های ناهار خوری که در بازار موجود می باشد ، فضای بسیار زیادی از منزل را اشغال می کند ، و همین امر سبب می شود که خانواده های پرجمعیت قید ، خرید میز های ناهار خوری را میزنند . 
اگر سری به بازار زده باشید ، ممکن است میز های ناهار خوری فراوانی را دیده باشید اما از جمله ، میز های ناهار خوری که می توان به خانواده های پرجمعیت پیشنهاد داد، میز های ناهار خوری تاشو است ، طراحی و ساخت این میز ها به گونه ای است که از دو سر میز و یا حتی از قسمت میانی  ، یک بخشی به میز افزوده می شود که همین بخش باعث بزرگتر شدن میز در هنگام استفاده است ، و خانواده های پرجمعیت با کمترین جا می توانند از میز های تاشو در آشپز خانه و یا حتی نقاط دیگر منزل بهره ببرند ، چرا که این میز ها را در هر سایز و نفراتی که تهیه کنید ، می توانید با باز کردن بخش اضافی آن ، یک سایز میز را بزرگتر کنید ، برای مثال اگر میز ناهار خوری که تهیه کردید شش نفره است ، با باز کردن بخش اضافی آن ، میز شش نفره شما تبدیل به یک میز هشت نفره زیبا می شود .
از جمله دیگر میزهای کاربردی برای خانواده های پر جمعیت می توان به میز های مستطیلی یا دایره ای و یا حتی بیضی شکل نیز اشاره کرد ، به عنوان مثال ، خانواده هایی که از جمعیت بالایی برخوردار می باشند می توانند با تهیه میزهای ناهار خوری مستطیلی شکل ، حتی صندلی اضافه نیز به آن بیفزایند . و در مورد میز های ناهار خوری دایره ای یا گرد باید افزود که می توان از این میز ها در جای جای منزل ، به همراه صندلی های کوچک که گاها مشاهده می شود می توان صندلی ها را پس از هر بار استفاده به دلیل طراحی خاص آن داخل میز فرو برد ، استفاده کنید .
میزهای ناهار خوری چند منظوره ، گزینه مناسب دیگری برای خانواده های پرجمعیت می باشند ، این میز ها جدا از قابلیت استفاده در تمامی نقاط منزل و حمل آسان و راحت ، قابلیت تبدیل شدن به کنسول اتاق خواب را نیز دارا هستند .

میز های ناهار خوری دیواری ، از جمله دیگر میز های کم جا برای خانواده های پرجمعیت می باشند ، که فقط با یک پایه آنان را می توان به دیوار آشپزخانه و یا حتی اتاق نشیمن متصل کرد ، این میز ها کاربرد های فراوان دیگری نیز دارد از جمله ، استفاده تحت عنوان یک میز تحریر جمع و جور برای فرزندان ، و یا حتی میز تلفن .
نوع دیگری از میز های ناهار خوری برای خانواده های پر جمعیت موجود می باشد که جدا از این امر که قابلیت باز و بسته شدن یا به اصطلاح تاشو بودن را دارند ، دارای چندین کشو نیز می باشند که می توان در کشو های آن قاشق ، چنگال و یا حتی برخی ظروف را نگهداری کرد .
اما این نکته لازم به ذکر است که افرادی که تحت هیچ عنوان جا برای میز ناهار خوری ندارند و یا تمایل ندارند که هزینه ای صرف خرید میز ناهار خوری کنند ، می‌ توانند از اپن آشپز خانه ، به عنوان یک میز ناهار خوری استفاده کنند و با قرار دادن چند صندلی در دو طرف اپن ، نه دیگر فضایی را اشغال کنند و نه حتی هزینه ای صرف خرید میز کنند .