پوستر دیواری طرح دریا و ساحل، خلاقیتی جدید
پوستر دیواری طرح دریا و ساحل، خلاقیتی جدید

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی...کلیک کنید

پوستر دیواری طرح دریا و ساحل، خلاقیتی جدید

امروزه در خانه ها و یا حتی مراکز اداری و محل کار برای دیوار ها از پوستر و کاغذ دیواری استفاده ی بیشتری می کنند، چرا که ریخت و پاش کمتری داشته و زیبایی بیشتری به محیط می دهد و اگر افراد به جای ان بخواهند، دیوار ها را رنگ کنند، زحمت زیاد و ریخت و پاش زیاد نیز در پی خواهد داشت. پوستر های دیواری در طرح ها و نقش ها و همین طور در رنگ های مختلفی تولید و ساخته می شوند، که این طرح ها با توجه به مکانی که قرار است نصب شود بستگی دارد و همین طور رنگ ان از اهمیت بالایی برخوردار است.
یکی از پرطرفدار ترین عکس های طبیعی از مناطق بکر و طبیعی، در واقع عکس و پوستر ساحل و دریا می باشد که می تواند باعث زیبایی دو چندان منزل شود. این محصول در واقع نوع متفاوتی از پوستر می باشد که سبک و سیاق ان با بقیه متفاوت است، در واقع در این سبک مجموعه ای از شیت های گوناگون در کنار یکدیگر قرار گرفته و در مجموع یک تصویر را به نمایش می گذارند. هیچ کدام از این شیت ها به صورت جداگانه تصویر کامل را نمایش نمی دهند و دارای هویت نیستند و در کنار هم معنا پیدا می کنند.
این پوستر از کیفیت بالایی برخوردار است و رویه پوستر و مواد زیره ی ان از متریال بسیار قابل توجه و با کیفیتی پرداخته شده است.
بسیاری از شرکت ها نیز در شلوغی و ازدحام شهر به سمت پوستر ها و کاغذ دیواری های الهام گرفته شده از طبیعت می روند و از طرح های ان استفاده می کنند و باعث لوکس شدن فضای اداره نیز می شود و در عین سادگی، کلاسیک و مدرنیته را به ان می بخشد.
از ابی بیکران دریا تا موج های خروشان و ساحل زیبا ، تصاویر یک پوستر در این سبک و طرح را می سازد، البته باید گفت که در طرح های کودکانه از کاراکتر ها و انیمیشن هایی که از موجودات دریا تشکیل شده است، استفاده می شود.
در اینگونه از پوستر های کودکانه، خلاقیت کار بالاست و در واقع می توان گفت که رنگ اصلی زمینه ابی می باشد ، در حالی که هر کدام از موجودات بازیگوش دریایی به رنگ های مختلفی در ان قرار دارند که این مطلب به جذابیت کار اضافه می کند.
در این پوستر ها اصراری بر اینکه این تصاویر واقعی باشند نیست و در واقع می توان گفت که فانتزی بودن ان اهمیت دارد.
حال در پوستر های مربوط به ساحل، دریا نیز مشخص می شود ولی مانور بیشتر بر روی ساحل است ، و اینگونه پوستر ها مناسب دیوار پشت تلویزیون در پذیرایی می باشد. این محصولات ضد اب هستند و به راحتی قابل شستشو می باشند، لایه ی زیرین پوستر به راحتی با چسب های مخصوص به دیوار نصب می شود و لایه ی رویی پوستر ها در واقع در دو سطح دکوراتیو هستند که یکی از ان مات و دیگری براق است.
دقت داشته باشید که استفاده از شوینده ها و مواد شیمیایی که خاصیت اسیدی دارند و لکه بری می کنند، می توانند اسیب جدی را به پوستر وارد کنند. برای تمیز کردن پوستر ها استفاده از دستمال مرطوب و از نوع نانوفایبر کافی می باشد.
نگران نباشید که رنگ ها در هنگام شستشو از روی پوستر پاک شوند چرا که به خورد کاغذ دیواری رفته اند و حتی نور معمولی نیز اسیبی به ان نمیزند و رنگ ان را کم نمی کند.
برای تغییر دکوراسیون ، نصب اینگونه پوستر ها که هزینه های ان ها مقرون به صرفه است بسیار مناسب است.