دیزاین دیوار با استفاده از ایده های خلاقانه
دیزاین دیوار با استفاده از ایده های خلاقانه

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

دیزاین دیوار با استفاده از ایده های خلاقانه 

یک محیط کوچک ، مثل یک خانه به همراه اعضای آن را در نظر بگیرید ، بی شک هر کدام از این اعضا دارای ایده ها و سلایق متفاوتی نسبت به شخص دیگر خانواده می باشد ، حال اگر محیط جغرافیایی بزرگتری را در نظر بگیریم ، به طبع شاهد میلیون ها ایده که با یکدیگر بسیار متفاوت می باشند خواهیم بود . 
بنابراین ، اگر بخواهیم برای مثال دیزاین یک دیوار را با استفاده از این ایده ها طراحی کنیم ، قطعا می توانیم میلیون ها میلیون دیزاین متفاوت و زیبا را داشته باشیم. به عنوان مثال می توان با اکثر وسایلی که دیگر استفاده نمی کنیم یک دیزاین فوق العاده زیبا طراحی کنیم ، برای این کار ، می توانید از روسری هایی که دیگر بنا به هر دلیلی استفاده نمی کنید ، کمک بگیرید ، کافیست با استفاده از یک صفحه طلق ، روسری منتخب را بر روی دیوار نصب کنید و روسری دیگری را کمی پایین تر با بالاتر از روسری قبل بر روی دیوار نصب کنید .و یا حتی می توانید با استفاده از ظروف تزیینی و یا قدیمی که در منزل دارید ، به کمک گیره ، دیوار قسمت ناهار خوردی منزل خود را و یا دیوار اتاق پذیرایی را ، با بهره گیری از این دیزاین خاص ، زیباتر کنید .
بسیاری از افرادی که علاقمند به گل ها و گیاهان هستند ، تمایل دارند تا با استفاده از همین گیاهان ، به دیوار ها رنگ زندگی را ببخشند ، این عزیزان می توانند با بهره گیری از حدود سه تا پنج و یا هفت پایه که به دیوار نصب می شوند ، گلدان های مورد نظر خود را بر روی پایه ها قرار دهند ، که بر حسب سلیقه می توان هم از گیاهان مصنوعی و هم طبیعی استفاده کرد . 
از جمله دیگر دیزاین هایی که بسیار مشاهده کردیم می توان به استفاده از قاب عکس ها اشاره کرد ، که حال بر حسب سلیقه ، هم می توان از انواع و اقسام عکس های کلاسیک و مدرن بهره گرفت و یا از انواع عکس هایی که خود شما از مناظری همچون طبیعت ، کویر ، آسمان پر ستاره و .... انداختید ، و نیز ممکن است عده ای از افراد تمایل داشته باشند که عکس های خانوادگی ، از قدیمی ترین عکس تا جدیدترین آن را بر روی یک دیوار نصب کنند و دیواری خاطر انگیز را برای سایر اعضا خانواده به وجود آورند .
همانطور که در فوق نیز ذکر شد ، میلیون ها میلیون ایده برای دیزاین یک دیوار وجود دارد ، از جمله دیگر این دیزاین ها می توان به استفاده از ساعت های زیبای سه بعدی اشاره کرد ، اگر از جمله افرادی هستید که قصد دارید دیوار اتاق خواب منزل خود را ، از آن حالت ساده و بی روح خارج کنید ، می توانید با کمک ساعت دیواری های سه بعدی که طی چند سال اخیر وارد بازار دکوراسیون شده ،دیوار اتاق خواب منزل تان را زیباتر کنید . و یا حتی می توانید با استفاده از سایز های مختلف تخته های فیبر و چندین طرح و رنگ پارچه ، تعدادی تابلو از جنس پارچه خلق کنید ، و به دیوار اتاق خواب خود بچسبانید . و یا با ایجاد یک جدول از روز های هفته بر روی دیوار ، کار ها و رویداد های مهم ، در طی آن هفته را با استفاده از کاغذ های رنگی بر روی آن نصب کنید .
از جمله دیگر ایده های خلاقانه که می توان به آن اشاره کرد ، استفاده از ریسه های LED می باشد که در شکل های مختلف موجود می باشند ، می توان با استفاده از این ریسه ها ، اشکال مختلفی را بر روی دیوار طراحی کرد و در صورت تمایل ، چندین عکس را به کمک گیره روی آن ها نصب کرد ، تا در شب با روشن کردن ریسه ها، فضای اتاق خواب ، دلنشین تر شود .