میز تلویزیون دیواری کلاسیک و مدرن
میز تلویزیون دیواری کلاسیک و مدرن

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

میز تلویزیون دیواری کلاسیک و مدرن

امروزه در هر خانه ای ، تلویزیون های با کیفیت و ال سی دی قرار می گیرد که هر کدام قابلیت ها و امکانات متفاوتی داشته و در طرح ها و ابعاد مختلفی نیز تولید می شوند. هر کدام از این تلویزیون ها برای اینکه در منزل در جای مناسبی قرار بگیرند، بهتر است که از میز تلویزیون استفاده شود ، این میز تلویزیون ها در دو نوع دیواری و رو میزی می باشند که با توجه به نوع دکور منزل ، هر کدام از ان ها را می توان انتخاب کرد.
طراحی میز های تلویزیون باعث زیبایی هر چه بیشتر فضای پذیرایی می شود و بسیار اهمیت بالایی دارد در نتیجه تمامی تولید کنندگان در صدد و در تلاش هستند که بهترین میز ها و محصولات را در اختیار خریداران قرار دهند. میز ها در نوع های کلاسیک و ساده و مدرن تولید می شوند که باید نوع مناسب ان را برای خانه خود تهیه کنید تا هماهنگ باشد.
امروزه مدل میز دیواری و مدل میز ام دی اف بسیار پرطرفدار هستند، مدل میز دیواری برای خانه هایی که کوچک هستند و متراژ کمی دارند بسیار مناسب است، اما این ها قابلیت جابه جایی ندارند. این میز دیواری ها در واقع یک قسمتی دارند که با پیچ و مهره و توسط تخته ای فلزی به پشت تلویزیون متصل می شود و بعد می توان ان را محکم به دیوار اتصال داد و با خیال راحت به تماشای ان نشست. برخی دیگر تلویزیون ها را بر روی میزش می گذارند که از چوب ام دی اف ساخته شده و بسیار کلاسیک می باشد و روی ان منبت کاری شده است و در رنگ های مختلفی رنگ امیزی شده اند. این میز ها دارای سه الی چهار کشو هستند که می توان درون ان ها تمامی لوازم و ریموت تلویزیون را نگه داری کرد. برخی از ان ها حالت دو تکه دارند و در کنارهم همانند پازل چفت می شوند و برخی همان یک تکه هستند.
می توانید برای زیباتر شدن فضای منزلتان ، میز های جلومبلی و عسلی را نیز در طرح و نقش و رنگ میز تلویزیون تهیه کنید این میز ها بسیار منحصر به فرد هستند و در کنار خودشان از طرح چوبی که دارند می توانید بوفه نیز تهیه کرده و در منزل در کنار میز تلویزیون خود قرار دهید و سبک پذیرایی تان را بسیار مدرن کنید.
 چوب استفاده شده در میز های تلویزیون از نوع گردو و چوب راش بوده که اغلب از جنگل های سر سیز و پرپشت کشور گرجستان وارد می شود و طول ان ها اغلب ۱۴۰ الی ۱۵۰ سانتی متر می باشد که می توانید به راحتی ان را در منزل قرار دهید.
حتی کسانی که کمبود جا دارند و می خواهند که تلویزیون را بر روی دیوار نصب کنند بازهم برای گذاشتن لوازم پخش کننده احتیاج است که میز تلویزیون در خانه وجود داشته باشد، و از ضرورت ها می باشد.
میز های تلویزیون کلاسیک از پیچش و نقش و نگار سنتی بیشتری برخوردارند ولی مدرن ها سادگی بیشتری دارند، در نتیجه میز کلاسیک بیشتر به سبک دکوراسیون  قدیمی می خورد و ست می شود و میز  تلویزیون های مدرن اغلب به فضا و محیط شیک و به روز و مدرن خانه میخورد.
این مطلب در حالی است که میز تلویزیون با توجه به اندازه و فضا ی منزل خریداری می شود و میز های کلاسیک طول بیشتری دارند و بزرگترند، و نمونه های میز های تلویزیون مدرن ابعاد کوچکتری داشته و ظرافت و سادگی بیشتری دارند. همیشه اینگونه از میز ها از جنس چوب نیستند و اغلب از جنس ام دی اف بوده اما طرح سنگی دارند و همچنان نماد میز تلویزیون کلاسیک هستند.