کفپوش بر چسبی وینیل ، کفپوشی ارزان
کفپوش بر چسبی وینیل ، کفپوشی ارزان

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی...کلیک کنید

کفپوش بر چسبی وینیل ، کفپوشی ارزان

اگر توجه کرده باشید ، امروزه اکثر افراد به جای استفاده کردن از انواع سرامیک ها و ... برای کف منزل یا محیط کار خود ، ترجیح می دهند از انواع کفپوش ها استفاده کنند ، چرا که جدا از تنوع و رنگ و طرح بی شمار کفپوش های موجود ، از قیمت ارزان و مقرون به صرفه ای نیز برخوردار می باشند ، به طوری که با صرف مقدار اندکی هزینه می توان کف منزل یا محیط کار را با استفاده از کفپوش ها زیباتر کرد ، و مهم تر این امر است که کفپوش ها ، درست برخلاف انواع سرامیک ها ، از نصب آسان و سریع تری برخوردار می باشند و همچنین لازم به ذکر است که کفپوش ها از کف منزل یا محیط‌ کار شما به خوبی محافظت می کنند .
همانطور که در فوق نیز اشاره شد ، دنیای کفپوش ها، دنیای متفاوت و پرتنوع است ، از جمله کفپوش های مطرح و با کیفیت موجود در بازار می توان به کفپوش های ارزان و زیبای وینیل اشاره کرد ، که علل بی شمار و در عین حال گوناگونی برای انتخاب این کفپوش ها وجود دارد ، از جمله این علل می توان به ، مقاوم و در عین حال منعطف بودن کفپوش های وینیل اشاره کرد ، چرا که در ترکیب و ساختار کفپوش های وینیل از فیبر ، پی وی سی و چندین لایه دیگر استفاده شده که هر کدام از این لایه ها در بی بدیل ساختن این کفپوش تاثیر به سزایی داشتند ، برای مثال لایه اولین و رویی کفپوش  های وینیل ضد UV می باشد و اگر کفپوش در معرض نور  خورشید قرار گیرد ، تحت هیچ عنوانی رنگ آن عوض نمی شود یا به اصلاح رنگ پریده نمی شود . لایه های دیگر این کفپوش باعث مقاومت بالا و همانطور که گفته شد منعطف بودن آن می شود و در نهایت آخرین لایه کفپوش وینیل به هیچ عنوان به کفپوش اجازه نمیدهد که دچار انحراف شود . 
شاید علت پر طرفدار بودن کفپوش های چسبی وینیل ، این علت است که اگر روزی کفپوش تهیه شده شما ، آسیب ببینند ، می‌ توانید خیلی راحت و سریع آن را تعمیر کنید  به این صورت که تایل قسمتی که دچار آسیب دیدگی شده است را با یک تایل جدید تعویض کنید و نیاز به تعویض کل کفپوش نیست .
از دیگر مزایای کفپوش های چسبی وینیل می توان به این امر اشاره کرد که این کفپوش ها را می توان در هر مکانی که مد نظر تان است استفاده کنید چرا که کفپوش های وینیل هم یک نوع عایق صوتی و ع حرارتی ، و همچنین ضد حریق و لغزش  می باشد . و نکته بسیار مهم در مورد این کفپوش ها ، ضد آب بودن آنان است ، و به همین علت در مکان های مرطوب مثل رختکن استخر ها و ... می توان با خیال راحت از این کفپوش ها استفاده کرد . تمامی این عوامل دست به دست هم داده تا  کفپوش های وینیل جدا از ارزان بودن و طرح های متنوع سنگی و چوبی، طول عمر‌ بسیار بالایی داشته باشد  ، و مهم تر اینکه خیلی راحت و تنها با استفاده از تی و آب می توان آن را تمیز کرد .
در مورد نصب این کفپوش های با کیفیت و ارزان قیمت ، باید اشاره کرد که می توان با روش و  طرح های مختلفی از جمله لوزی که برای بزرگتر نشان دادن محیط از آن استفاده می شود ، آجری که بیشتر برای محافظت از گوشه های کفپوش وینیل استفاده می شود ، و در نهایت خشتی و...نام برد .