پوسترهای سه بعدی از تولید تا نصب
پوسترهای سه بعدی از تولید تا نصب

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

پوسترهای سه بعدی از تولید تا نصب

پوستر های سقفی و پوستر های سه بعدی به تازگی وارد دنیای دکور شدند و طرفداران زیادی را پیدا کرده اند، این پوستر های سه بعدی طراحی ها و تنوع رنگ بالایی دارند و خریداران بسیاری نیز دارند. پوستر های سه بعدی در دو حالت ممکن تولید و عرضه می شوند و با توجه به اینکه به اندازه ی دیوار مربوطه ابعاد ان ها ایجاد می شود، در نتیجه این پوستر ها به هنگام نصب برش نمی خورند و ناقص نمی شوند. متریال استفاده شده در تولید پوستر های سه بعدی از نوع ژاپنی و خارجی بوده و بسیار دقیق تولید می شوند، پوستر های سه بعدی به صورت پوستر دریا، پوستر اتاق کودک، پوستر گل، پوستر های کلاسیک و مدرن و غیره ایجاد می شوند.
اینگونه از کاغذ دیواری ها و پوستر ها باعث جذابیت دو چندان دیوار شده و می توان ان ها را با تمامی وسایل خانه ست کرد و همرنگ مبلمان و پرده قرار داد. در واقع می توان گفت که تفاوت بین پوستر های سه بعدی با پوستر ها و کاغذ دیواری های معمولی این است که  گویا واقعی ترند و می توان ان ها را لمس کرد. در این پوستر ها از چاپ سه بعدی تصویر استفاده شده است ، در حالی که در پوستر های معمولی یک تصویر چندین بار تکرار می شود. در پوستر های سه بعدی ممکن است تنها یک تصویر بر روی دیوار نقش می بندد.
پوستر های سه بعدی را نمی توان در تمامی قسمت های خانه مورد استفاده قرار داد ولی در پوستر های معمولی که یک طرح تکرار می شوند می توان استفاده کرد.
از لحاظ قیمت و هزینه،کاغذ های دیواری سه بعدی کمی گران تر از پوستر های معمولی می باشد اما به اینگونه نیست که نتوان خرید. از پوستر های سه بعدی در بخش اداری نیز می توان استفاده کرد که باعث زیبایی هر چه بیشتر این فضاها می شود.
برای اتاق خواب کودک نیز می توان از طرح های کودکانه استفاده کرد که برای مثال برای اتاق خواب پسر از طرح هایی مثل ماشین و کاراکتر های پسرانه و هم چنین برای اتاق خواب دخترانه می توان از طرح های باربی و عروسکی استفاده کرد.
برای نصب پوستر های دیواری بایستی حتما از یک نصاب کمک بگیرید، اینگونه از پوستر ها با چشب های مخصوص و با استفاده از متریال و مواد بخصوص نصب می شوند و در جای خود قرار می گیرند. اصلا گرد و غبار و رطوبت را به خود نمیگیرند و تمیز باقی می مانند.
در هنگام نصب باید نصاب این را در نظر داشته باشد که هوا زیر پوستر باقی نماند ، و دیوار تمیز و یکدست بماند.
این پوستر های دیواری خط و خش نیز بر نمیدارد و بسیار فضا را دلباز تر می کند.  نصب کردن پوستر های دیواری به این طریق است که در ابتدای امر نصاب ها از دیوار اندازه گرفته و بعد به شرکت سفارش داده تا طبق خواسته افراد و با توجه به فضایی که قرار است در ان پوستر نصب شود، نوع پوستر را مشخص و طرح ان را انتخاب می کند.
پوستر های معمولی به صورت لول شده و متری به فروش می رسد و سپس نصاب ، دیوار را اندازه گیری کرده و لول ها را برش می دهد، و با چسب به دیوار می چسباند و هواگیری نیز می کند که در انتها مقداری تکه های برش خورده باقی می ماند و فضا نیز کمی کثیف می شود در حالی که در نصب پوسترهای سه بعدی این مشکلات به وجود نمی اید.
برای اتاق نشیمن و پذیرایی نیز می توان از رنگ های خنثی و روشن و حتی کرم نیز استفاده کرد و یا از طرح های هندسی و یا ساده استفاده کرد تا باعث شود فضا بزرگتر و روشن تر به نظر برسد.