سقفی ارزان قیمت با سقف های شینگل
سقفی ارزان قیمت با سقف های شینگل

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی...کلیک کنید

سقفی ارزان قیمت با سقف های شینگل 

اکثر افرادی که تبحری در صنعت ساخت و ساز دارند ، مایل هستند تا با صرف مقدار کمی هزینه ، جنسی با کیفیت تهیه کنند ، سقف های شینگل ، در واقع همان ، جنس ارزان قیمت و در عین حال با کیفیت موجود در دنیا می باشد ، شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید استفاده از سقف های شینگل ، از زمان های قدیم در سایر کشور ها رایج بود ، و پس از گذشت مدتی ، در سال ۱۳۸۰ وارد بازار ایران شد .
سقف های شینگل به علت مقاوم بودن در برابر باد های تند و یا حتی در برابر انواع ضربات و به خصوص در برابر تغییر دما و ... طرفداران بسیاری را مجذوب خود کردند ، همچنین در مورد سقف های شینگل ذکر این نکته ضروری است که این سقف ها از جمله سقف های منعطفی هستند که به هر شکل و یا فرمی که مد نظر شما و مناسب سقف باشد تغییر شکل می دهند .
شایان ذکر است که سقف های شینگل ، بیشتر برای سقف هایی مورد استفاده قرار می گیرند که دارای شیب بالای سی درصد است ، ولی این تنها کاربرد سقف های شینگل نیست ، بلکه شما می توانید از این سقف به عنوان پوشش برای دیوار های عمودی نیز بهره ببرید . 
همانطور که در فوق نیز ذکر شد سقف های شینگل یک انتخاب درست و مناسب برای تمام شرایط های آب و هوایی است ، خصوصا مناطقی از کشور که با بارش بسیار زیادی در فصول سال مواجه هستند ، چرا که این سقف ها توسط لایه فایبرگلاس و قیر مقاوم شدند و تحت هیچ شرایطی حتی در دراز مدت ، شما شاهد نشتی آب از این سقف های با کیفیت نخواهید بود  ‌. اما فقط مناطق پر بارش نیستند که می توانند از این سقف های منعطف و زیبا استفاده کنند ، بلکه در برخی مناطق که انعکاس نور خورشید بسیار تیز و زیاد می باشد ، انتخاب سقف شینگل ، یک انتخاب درست و مطمئن برای ساکنان آن مناطق خواهد بود چرا که این سقف با کیفیت تحت هیچ شرایطی دچار پوسیدگی و یا حتی رنگ پریدگی نخواهد شد و مهم تر اینکه سقف های شینگل به هیچ عنوان اجازه ورود گرما را به داخل منزل شما نمی دهند و این سقف ها می توانند تا حدود نود درجه سانتیگراد حرارت را تحمل کنند که این امر یکی دیگر از مزیت های فوق العاده این سقف است  . همچنین ، در مناطقی که بر روی گسل قرار دارند و به قولی می توان گفت از زلزله خیز ترین مناطق هستند ، می توانند با خاطر آسوده از سقف های شینگل استفاده کنند ، چرا که وزن این سقف ها بسیار سبک می باشد و حدودا می توان گفت در هر متر مربع وزنی حدود ده کیلو گرم دارند  و همین امر دلیلی بر این مدعا است که سقف های شینگل در برابر زلزله ایمن می باشند . 

همچنین در مورد سقف های شینگل باید این نکته را نیز افزود که در تولید سقف های شینگل به طور کامل از مواد طبیعی بهره برداری شده و همین امر باعث ظاهر فوق العاده زیبا و طبیعی این سقف ها شده است .
نکته دیگری که در مورد سقف های با کیفیت شینگل باید ذکر کرد این امر هست که سقف های شینگل از جمله معدود سقف هایی می باشند که نصب آسانی دارند و خیلی راحت می توان بر روی این سقف ها راه رفت . و مهم تر این مورد که سقف های شینگل در رنگ ها و طرح های متنوع و زیبایی موجود می باشند و دارای گارانتی پنجاه ساله نیز هستند که همین امر باعث میشود تا شما با خیالی راحت و آسوده این سقف ها را تهیه کنید .