هزاران هزار مدل کناف سقف، برای اتاق پذیرایی
هزاران هزار مدل کناف سقف، برای اتاق پذیرایی

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی...کلیک کنید

هزاران هزار مدل کناف سقف، برای اتاق پذیرایی

همه ی افراد نسبت به زیبایی مکان زندگی خود از وسواس بیشتری برخوردارند و دوست دارند از لحاظ مبلمان و نوع پرده و رنگ دیوار ها و هماهنگی شان با کف پوش و غیره ، خانه شان بهترین نما و دکور را داشته باشد. حال اگر افراد نسبت به سقف نیز حساسیت داشته باشند بهتر است، چراکه باعث می شود، خانه زیباتر شده و نما و فضا بهترین حالت خود را پیدا می کند. مدل های کناف سقف می تواند کمک کننده باشد و سقف را زیبا کند، اگر صاحب خانه ها به این نکته توجه داشته باشند می توانند تفاوت چشم گیری را در منزلشان ایجاد کنند. امروزه استفاده از کناف نسبت به گذشته بیشتر شده و طراحان و مهندسان بیشتر به این موضوع اهمیت می دهند. چرا که سقف از مهم ترین مصالح ساختمانی است که تقریبا می توان به صورت قطعی گفت که تمامی اشیا و وسایل را تحت خود قرار می دهد.
بسیاری از سقف ها بسیار ساده هستند و نمای معمولی دارند، که شاید فقط توسط گچبری تزیین شده باشند اما استفاده از کناف در طرح ها و نقش های مختلف می تواند باعث مدرن شدن دکوراسیون شود.
کناف ها در مدل های ساده تر اغلب دارای خطوط صاف و یا حالت مستطیل شکل هستند اما در طرح های مدرن تر بیشتر به شکل منحنی و دایره ای می باشند. در اغلب مکان ها به ویژه منازل در داخل این کناف ها، چراغ های نور مخفی قرار داده می شود تا فضا را دلباز تر و مجلل تر کند.
در اجرای کناف و انتخاب و انجام ان ، یک سری نکات وجود دارد که بد نیست به ان ها توجه کرد. در ابتدا باید این مطلب را مدنظر داشته باشید که مکانی که قرار است در ان از کناف سقف استفاده کنید ، کجا می باشد چرا که کناف سقفی هر مکانی با هم فرق می کند.
برای مثال می توان گفت که کنافی که برای سقف اتاق خواب و یا حمام استفاده می شود ، برای اتاق نشیمن استفاده نمی شود. در واقع کناف ها عضو بسیار زیبای سقف اتاق نشیمن و یا پذیرایی می باشد و پذیرایی با استفاده از این چنین متریالی به بهترین صورت خود در می اید.
برای ایجاد کناف ها در سقف بایستی از فردی که در این کار خبره است استفاده شود ، طوری که این کار را تمیز انجام داده و حتی بتواند از ال ای دی و اس ام دی و یا نور های مخفی در کناف جاسازی کند و برای چراغ ها جایی را مدنظر بگیرد.
استفاده از کناف برای جنبه اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و نمیگذارد که حرارت و صدا به طبقه بالا برود.
و همان طور که گفته شد بایستی در ان جایی برای عبور و اجرای تاسیسات نیز وجود داشته باشد. کسی که قرار است این کناف ها را اجرا و ایجاد کند ، به صورت منظم و بدون ریخت و پاش اینکارا کرده و نیازی به نظافت در طول انجام فرایند ندارد.
از دیگر ویژگی های خوب کناف ها می توان به مستحکم بودن و مقاوم بودن ان اشاره کرد که در زمان زلزله در جای خود محکم باقی مانده و خللی در ان به وجود نمی اید.
کناف ها باعث هر چه زیباتر شدن و باطراوت شدن فضا شده و از لحاظ روحی افراد را خوشحال و پر انرژی می کند و باعث دلبازی فضا می شود و امکان استفاده از ان برای نورپردازی نیز هست.
این کناف ها از لحاظ وزنی سبک هستند و بار زیادی را به سقف وارد نمی کنند، هم چنین اگر در ان ایرادی ایجاد شود، قابلیت ترمیم را دارد و می توان ان را جدا کرده و بعد از ترمیم دوباره سر جای خود قرار داد.