ماربل شیت ، یک دیوار پوش مناسب و زیبا
ماربل شیت ، یک دیوار پوش مناسب و زیبا

نمایش برترین فروشگاههای دکوراسیون داخلی در شهر شما...کلیک کنید

ماربل شیت ، یک دیوار پوش مناسب و زیبا

هنگامی که ، هر شخصی قصد خرید یک وسیله یا هر چیز دیگری را دارد ، ممکن است مدت زمان زیادی را صرف بررسی و مشاهده انواع مختلف از آن وسیله را کند ، تا در نهایت بر حسب بودجه خود و کیفیتی که مد نظر دارد ، آن را تهیه کند ، و یا حتی ممکن است ، اصلا برای یک شخص مهم نباشد که چه مقدار قرار است هزینه کند و در نهایت وسیله ای را خریداری کند که با سلیقه او ، به قولی جور است و آن را میپسندد . 
اکثر افراد تمایل دارند که در منزل یا محل کسب و کار خود ، از دیوار پوش استفاده کنند ، که حال بر حسب سلیقه یا حتی بر حسب محیطی که قرار است در آن از دیوار پوش استفاده کنند ، می توانند دیوار پوشش مناسب برای آن محیط را انتخاب کنند . همانطور که خود نیز می دانید ، دنیای دیوار پوش ها ، دنیایی متنوع و رنگارنگ است ، و یکی از انواع بی نظیر و زیبایی که در این دنیا وجود دارد ، ماربل شیت یا همان ورقه های پی وی سی طرح سنگی است که شایان ذکر است که ماربل شیت در طرح های مختلفی موجود می باشد منتها بیشترین و پر طرفدار ترین طرح آن ، طرح سنگ است ، که افرادی که علاقمند به استفاده از سنگ در محیط منزل یا محل کار خود هستند اما از پس هزینه های گزاف آن و همچنین از پس نصب بسیار سخت و .. آن بر نمی آیند می توانند  از این دیوار پوش استفاده کنند و هم از طرح و هم از نصب آسان و سریع آن لذت ببرند  . اما باید اشاره کرد به این نکته که ، زمانی آوازه یک محصول بر سر زبان ها می افتد که اکثر افرادی که از آن استفاده کردند ، رضایت زیادی داشته باشند ، ماربل شیت به دلیل این امر که از چیزی حدود ۳۰ درصد پودر سنگ و ۷۰ درصد پی وی سی به وجود آمده ، از استحکام خارق العاده ای برخوردار است و مهم تر اینکه این دیوار پوش ضد ضربه نیز می باشد که همین امر منجر به رضایت مشتریان شده است .
اما دارا بودن از استحکام بالا ، تنها مزیت ماربل شیت نمی باشد ، بلکه این دیوار پوش های خارق العاده ، می توانند تا ۸۰ درجه سانتیگراد در برابر حرارت مقاومت کنند و به همین دلیل به آنان دیوار پوش های دیر سوز می گویند ، اما این دیوار پوش ها فقط در برابر آتش و حرارت نیست که مقاومت بسزایی دارند ، بلکه آن ها در برابر آب و حتی رطوبت مقاوم هستند و در هر محیطی با هر آب و هوایی می توان خیلی راحت از آنان استفاده کنید و یا حتی در محیط هایی همچون استخر ، حمام و ... از این دیوار پوش ها بهره ببرید  ، نکته مهم تر این امر است که ممکن است به این فکر باشید که چگونه و با چه موادی می توانید این دیوار پوش زیبا را تمیز کنید ، شما می‌ توانید با هر مواد شوینده ای که در اختیار دارید دیوار پوش ماربل شیت را مثل روز اول تمیز و زیبا کنید .
برخلاف سایر دیوار پوش های موجود در بازار که دارای تعداد زیادی درز می باشند ، دیوار پوش ماربل شیت ، به صورت یک تکه و کاملا بدون درز در خدمت طرفداران خود است . اما نکته دیگری که دیوار پوش ماربل شیت را برتر از سایر دیوار پوش ها کرده ، مزیت آنتی باکتریال بودن آن است که به همین علت این دیوار پوش مناسب برای محیط های درمانی است .
دیوار پوش ماربل شیت ، بر خلاف سایر دیوار پوش های موجود در بازار از قیمت بسیار مناسب و ارزانی برخوردار هستند و شما با صرف مقدار کمی هزینه می توانید از این دیوار پوش استفاده کنید .