طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
طراحان می ‌گویند این 7 مدل تخته ‌دار می ‌توانند اتاق خواب شما را گران ‌قیمت جلوه دهند و همچنین برای فضای کوچک نیز مناسب هستند
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
1.تخته سر پارچه ای
 
من عاشق یک تخته سر بزرگ و روکش شده هستم! گرمای زیادی به اتاق می دهد و راه دیگری برای ترکیب الگو و بافت در فضا است. می توان آن را تافت کرد یا نه، و سر ناخن نیز کار می کند. هر دو روی تخت مناسب بسیار زیبا هستند.» طراح لیندسی آتاپاتو از LEB Interiors
من شخصاً یک تخته سر پارچه ای با پارچه ای معمولی را دوست دارم تا احساس سفارشی به آن بدهد. گل‌ های سنتی یا راه راه کلاسیک یا چک را امتحان کنید !
 
2.تخته سر وینگبک
 
یکی از سبک ‌های مورد علاقه من سر تخت بال پشتی است، زیرا ارتفاع و عرض کافی را با گسترش بال از ابعاد تشک شما فراهم می‌ کند. این سبک ظاهری شیک و مدرن را با لمس سنتی ترکیب می کند. بال پشت سر را می توان از پارچه، چوب یا حصیر یافت.
 
3.قطعاتی با ظاهر طبیعی
 
تخته‌ سر هایی با رنگ ‌های گرم - یا آنهایی که عناصر طبیعی را تقلید می ‌کنند - اغلب مورد علاقه من هستند. آنها یک پس ‌زمینه متضاد را برای یک تخت پر از ملحفه‌ های شفاف و دنج ایجاد می ‌کنند.
 
4.تخته سر چوبی
 
من عاشق جذابیت و گرمایی که یک تخته سر چوبی می تواند به اتاق خواب بدهد، هستم. به‌ ویژه، یک تخته سر کلاسیک را امتحان کنید که به اتاق روح و شخصیت می ‌بخشد و به عنوان پایه‌ ای برای لایه‌ هایی از پارچه‌ های مخمل خواب و ملافه‌ ها به اتاق می‌ دهد.»
 
Designers Say These 7 Headboard Styles Can Make Your Bedroom Look Expensive and They’re Small-Space Friendly, Too
 
1.Fabric headboards
 
I love a large, upholstered headboard! It gives so much warmth to a room and is another way to mix some pattern and texture into the space. It can be tufted or not, and nailheads work, too. Both are so pretty on the right bed.
 
2.Wingback headboards
 
One of my favorite headboard styles is the wingback headboard because it provides enough height and width by extending the wing beyond your mattress dimensions. The style combines a sleek, modern look with a traditional touch. The wingback headboard can be found in fabric, wood, or rattan.
 
3.Natural-Looking Pieces
 
“Headboards with warm tones — or those that mimic natural elements — are often my favorite. They provide a contrasting backdrop to a bed full of crisp, cozy linens.
 
4.Wooden headboards
 
I love the charm and warmth a wooden headboard can give a bedroom. In particular, try a vintage headboard that gives the room soul and character as your foundation for layers of plush textiles and bedding.