راه حل هایی برای فروش بیشتر
راه حل هایی برای فروش بیشتر
راه حل هایی برای فروش بیشتر
 


 
شرکت معروف اکستریم والز ، یکی از موفق ترین و بروز ترین شرکت های فعال تامین کننده محصولات دکوراسیون ، در ایران می باشد که همواره تمام فنون مدیریت و واردات را ، به طور تمام و کمال رعایت می کند .
 
این شرکت معتبر ، وارد کننده بزرگ کاغذ دیواری در ایران می باشد که در این بازار آشفته دکوراسیون داخلی ( پیش از عید 1403) که حجم خرید با افت بسیار زیادی نسبت به سال قبل همراه بوده ،  راه حلهایی برای فروش بیشتر فروشگاه ‌ها ارائه نموده است .
 
بنابراین ، چنانچه فروشگاهی قصد دارد تا فروش خود را نسبت به گذشته بیش تر کند ، نیاز است که چندین مورد را به خوبی رعایت نماید ، که این موارد عبارت است از : 
۱ / یک فروشگاه ، حتما باید صادقانه در خصوص مشخصات محصولی که ارائه می دهد ( مزایا و معایب محصول ) ، صحبت کند ، و تنها به گفتن مزایای محصول خود ، بسنده نکند .
۲ / یک فروشنده باید به کلیه صحبت های مشتری ، با دقت و توجه زیادی گوش کند تا بتواند دقیقا بهترین و متناسب ترین محصول را با توجه به نیاز مشتری ، به او ارائه دهد ‌. 
۳ / صبر و امیدوار بودن ، یکی از مهم ترین خصوصیت های یک فروشنده است . بنابراین یک فروشنده باید نسبت به فروش محصولات خود ، صبور و امیدوار باشد .
۴ / یکی از مهم ترین نکاتی که فروشندگان باید در نظر داشته باشند ، این است که : مشتری نیاز دارد تا در خصوص خرید خود ، تصمیم گیر کند . بنابراین ، باید زمان لازم برای تصمیم گیری به مشتری داده شود تا مشتری با خاطر آسوده و رضایت خاطر ، خرید خود را انجام دهد .
۵ / خدمات پس از فروش ، از جمله مواردی است که هر فروشنده باید پیگیر آن باشد . خدماتی همچون : تحویل کالا ، نصب و همچنین اجرای درست ، از مواردی است که هر فروشنده پس از فروش باید بر درست اجرا شدن آن ، نظارت کند تا مشتری خود را حفظ نماید .
۶ / و در نهایت یک فروشنده باید قابلیت این را داشته باشد که بار ها مورد انتقاد قرار بگیرد تا در نهایت رضایتی کسب کند . بنابراین با هر انتقاد و نه شنیدنی ، نباید صبر و امیدواری خود را از دست دهد .