آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
آلبوم کاغذ دیواری R2 شرکت وال دکو
  



شرکت بسیار جوان و فعال وال دکو ( دفتر و انبار مرکزی : شرق تهران ، خیابان اتحاد ) ، فعالیت خود را از حدود پانزده سال اخیر ، آغاز کرده و طی این سال ها آلبوم هایی درجه یک و خاص وارد و در بازار پخش نموده است .  
 
از جمله محصولات این شرکت ، می توان به : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری یلو ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری جورجیو 
۳ / آلبوم کاغذ دیواری نیویلو ، 
۴ / آلبوم کاغذ دیواری کینگ ،
۵ / آلبوم کاغذ دیواری مدرن ،
۶ / آلبوم کاغذ دیواری سنت پیتر ، 
و ... ، اشاره کرد .
 
شرکت فعال و موفق وال دکو ، کار خود را در ابتدا با آلبوم کاغذ دیواری yellow ، آغاز نمود و پس از گذشت مدتی ، آن را حراج و از رده خارج کرد و سپس آلبوم کاغذ دیواری new yellow را ، وارد و در بازار پخش نمود .
 
حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، دارای علل بسیاری است . بی شک رقابت در بازار دکوراسیون داخلی ، بسیار مشکل است . چرا که این بازار به شدت به دلار وابسته است و قیمت دلار هم ، به طور دائم در نوسان می باشد . از طرفی دولت از شرکت های وارد کننده هیچ حمایتی نمی کند ، و نه تنها به آنان ارز دولتی تعلق نمی گیرد ، بلکه باید هزینه های سرسام آور گمرک و مالیات های سنگین را نیز پرداخت کنند . موضوع به حدی دشوار است که بسیاری از شرکت های وارد کننده را به مرز ورشکستگی می رساند . با این حال شرکتی موفق است که با تمام این مشکلات ، همواره تلاش کند محصولی بروز و با کیفیت را وارد و در بازار پخش نماید . 
 
هنگامی که شرکتی همچون شرکت وال وکو ، یک آلبوم کاغذ دیواری را وارد و در بازار عرضه می کند ، بی شک بعد از سپری شدن دو الی سه سال از پخش آن محصول در بازار ، آلبوم های جدیدی با طرح هایی بروز و خاص ، وارد بازار می شوند که توجه اکثر افراد را ، به خود جلب می نمایند . به حدی که دیگر کمتر کسی به آلبوم های قدیمی توجه می کند . در چنین صورتی ، باید آن شرکت کد هایی را که از آلبوم قدیمی خود باقی مانده را حراج ، و در نهایت آن آلبوم را از رده خارج نماید . و آلبومی جدید و بروز ، با طرح هایی خاص را وارد کند .
 
از طرفی به علت تمامی مشکلاتی که در فوق اشاره شد ، علی الخصوص بحث نوسان شدید قیمت دلار ، این امکان وجود دارد که یک شرکت وارد کننده ، آلبومی را هنگامی وارد کند که قیمت دلار بسیار بالا است ، و وقتی که قصد فروش آلبوم خود را دارد ، قیمت دلار کاهش یابد . به طوری که آن شرکت وارد کننده ، متحمل ضرر بسیار زیادی شود و هیچ راهی جز حراج آلبوم برای او باقی نماند .
 
مشکلات بازار دکوراسیون داخلی ایران ، بی شمار است ولی با تمام این اوصاف شرکت های وارد کننده ، باید محصولات خود را با پشتوانه بسیار عالی تامین نمایند و نگذارند محصولی مملو از کد های عدم شود . چرا که در صورت رخ دادن چنین امری ، دیگر فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان شان نشان نمی دهند . به این خاطر که امکان دارد مشتری کدی را بپسندد که آن کد موجود نباشد و این موضوع ، از حوصله مشتری و مغازه دار خارج است .
 
آلبوم کاغذ دیواری زیبا و بی نظیر R2 ، آلبومی خاص با طرح های جدید ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ ، و جنسی ضخیم و عالی می باشد .  در واقع شرکت وال دکو ، شرکت باهوش و خوش فکری است که همواره آلبوم های کاغذ دیواری بروز و خاصی را ، وارد می کند .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت وال دکو ، با رصد موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و همچنین شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه دکوراسیون داخلی ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا در صفحه خود ، محصولات شان را ثبت و راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار کنند .