آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس
آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس

آلبوم کاغذ دیواری شرکت رویال آرت لوکس 





شرکت معتبر آرت ( شرکت رویال آرت لوکس چنل پاراتی ) ، از جمله شرکت های موفق وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که همواره آلبوم هایی درجه یک ، با کیفیت و زیبا وارد و عرضه می کند .
 
از جمله آلبوم های کاغذ دیواری این شرکت معتبر ، می توان به مواردی همچون : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری آمیتیست ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری رم ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری توریست ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری آرت سیمپل ،
۵ / آلبوم کاغذ دیواری آرت ویکتوریا ،
۶ / آلبوم کاغذ دیواری رویال چری ،
۷ / آلبوم کاغذ دیواری رویال الگانس ، 
۸ / آلبوم کاغذ دیواری رویال لوسی ،
۹ / آلبوم کاغذ دیواری النا ،
۱۰ / آلبوم کاغذ دیواری امی ،
۱۱ / آلبوم کاغذ دیواری آرت تیفانی ،
و .... ،
اشاره کرد .
در خصوص شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری ، باید افزود که : شرکت های وارد کننده ، بعد از سپری شدن چیزی حدود دو الی سه سال از واردات یک آلبوم ، به خاطر آن که آلبوم هایی با طرح های بروز و جدید وارد بازار می شود ، دیگر آلبوم کاغذ دیواری قدیمی خود را شارژ نمی کنند ، و هر کدی را که باقی مانده حراج و در نهایت آن آلبوم کاغذ دیواری را به طور کل از رده خارج می کنند ، تا آلبومی جدید و بروز وارد کنند .
 
البته این امر ، تنها یکی از عللی است که شرکت ها ، آلبوم های خود را حراج می نمایند . در واقع ، از آن جایی که شرکت های وارد کننده با مشکلات بسیاری علی الخصوص بحث وابستگی بسیار زیاد بازار دکوراسیون به دلار و نوسان شدید قیمت دلار ، مواجه هستند ، ممکن است آلبومی را هنگامی تهیه نمایند که قیمت دلار بسیار بالاست و درست در زمان فروش آلبوم ، با کاهش شدید قیمت دلار مواجه شوند ، به صورتی که ضرر بسیار زیادی را متحمل شوند و هیچ چاره ای به جز حراج آلبوم نداشته باشند .
 
وابستگی بسیار زیاد بازار به دلار و نوسان شدید قیمت آن ، تنها یکی از مشکلات شرکت های وارد کننده است ، و این شرکت ها با مشکلات دیگری همچون : مالیات های سنگین ، تعلق نگرفتن ارز دولتی به آلبوم های کاغذ دیواری به علت کالای لوکس محسوب شدن آنان ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، و .... نیز مواجه هستند . ولی با این وجود ، این شرکت ها باید تمام سعی و تلاش خود را کنند تا بتوانند در بازار پر رقابت دکوراسیون ، باقی بمانند و فعالیت کنند . و راز باقی ماندن در این بازار این است که ، شرکت های وارد کننده همواره باید با پشتوانه عالی محصولات خود را تامین نمایند .
 
به عبارت دیگر شرکت های وارد کننده ، نباید بگذارند که محصول آن ها به عدم بخورد چرا که در این صورت ، مغازه داران آن محصول را به مشتریان خود ارائه نخواهد داد به این خاطر که ، امکان دارد کدی را مشتری بپسندد که موجود نباشد و این مسئله از حوصله مشتری و مغازه داران خارج است . 

 این شرکت معتبر ، دارای آلبوم کاغذ دیواری دیگری نیز به نام : آلبوم کاغذ دیواری لوکس استار می باشد . آلبومی خاص و زیبا با طرح های بروز و جدید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت معتبر آرت ، با رصد موشکافانه و بسیار دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های وارد کننده ، فروشگاه ها ، و شرکت های پخش ، حمایت می کند . این وبسایت ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند ، و راحت تر با مشتریان ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آرت را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .