کفپوش پینسکو شرکت آتریسا دیزاین
کفپوش پینسکو شرکت آتریسا دیزاین
کفپوش پینسکو شرکت آتریسا دیزاین
 


 
شرکت موفق و معتبر آتریسا دیزاین ، یکی از‌ معروف ترین شرکت هایی می‌ باشد که در زمینه تولید کفپوش ، و ... فعالیت می نماید . و همواره محصولی بی نظیر و خاص در بازار عرضه می کند . انبار و دفتر مرکزی این شرکت معتبر ، واقع در کرج می باشد و تقریبا می توان گفت که در تمامی شهر ها دارای نمایندگی است .
 
مدیر شرکت معروف آتریسا دیزاین ، مدیری خوش فکر و جوان می باشد که بسیار تلاش می‌ کند تا موفق باشد و در واقع تلاش های او مثمر ثمر نیز واقع شده است ، به طوری که اینک کفپوش های این شرکت ، یکی از پر طرفدار ترین محصولات در زمینه دکوراسیون داخلی می باشد .
 
از دیگر محصولات شرکت معتبر آتریسا دیزاین ، می توان به مواردی همچون : 
۱ / کفپوش درجه یک های فلور ( HI FLOOR ) ،
۲ / کفپوش ۶۰*۶۰ دیور فلور ( DIOR FLOOR ) ، 
و ... ، 
اشاره کرد .
 
نکته بسیار مهمی که می توان در مورد شرکت های تولید کننده ذکر کرد ، این امر است که : در گذشته پارکت لمینت و کفپوش از خارج از کشور وارد ایران می شد ، اما از زمانی که واردات پارکت لمینت و کفپوش به کشور ممنوع شد ، شرکت های وارد کننده دیگری چاره ای به جز تولید پارکت لمینت و کفپوش در ایران نداشتند ، به همین خاطر بسیاری از شرکت های وارد کننده پس از این مسئله ، در زمینه تولید پارکت لمینت و کفپوش ، فعالیت نمودند . 
 
اما ، مسئله ای که همچنان مشکل اصلی و اساسی این شرکت ها می باشد ، بحث وابستگی بازار به دلار و نوسان بسیار زیاد دلار است . در واقع درست است که اینک پارکت لمینت و کفپوش در ایران تولید می شود ، اما هنوز مواد اولیه برای تولید آن ، از خارج از کشور وارد می شود به همین خاطر ، همچنان شرکت های تولید کننده با مشکلات دلار مواجه هستند . و می توان به جرات گفت که : هنوز در بحث تولید پارکت لمینت و کفپوش ، به خودکفایی نرسیده ایم . و همین سبب می شود که به عنوان مثال : شرکت ها زمانی که قیمت دلار بالا است ، مواد اولیه را تهیه کنند و در زمان فروش قیمت دلار به طور عجیبی سقوط کند به صورتی که ، ضرر بسیار زیادی را متحمل شوند .
 
البته مشکل دلار ، فقط یکی از مشکلات این شرکت ها می باشد و شرکت های تولید کننده با مشکلات دیگری مانند : عدم حمایت دولت از شرکت ها ، مالیات های سنگین ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، و .. نیز مواجه هستند .
 
با وجود تمامی این مشکلات ، شرکت های تولید کننده همواره باید نهایت سعی خود را کنند تا ، محصولاتشان را با پشتوانه عالی تامین نمایند و به عبارتی از عدم خوردن آن ها ، جلوگیری کنند . به این خاطر که اگر محصولی، مملو از کد های عدم گردد ، در چنین وضعیتی دیگر فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان شان ارائه نخواهند داد ، به این علت که امکان دارد مشتری کدی را بپسندد که آن کد موجود نباشد ، و این قضیه از حوصله فروشگاه ها و مشتریان خارج است . 
 
شرکت معتبر آتریسا دیزاین ، به تازگی کفپوش درجه یک پینسکو را ، تولید و در بازار عرضه کرده است ( ابعاد : ۱۲۰*۲۰ ) . محصولی با کیفیت و درجه یک ، با رنگ های متنوع .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت موفق آتریسا دیزاین ، با رصد موشکافانه و بسیار دقیق بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ،  شرکت های وارد کننده و شرکت های تولید کننده ، حمایت می کند . این وبسایت ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن صفحه ثبت نمایند ، و راحت تر با مشتریان شان ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آتریسا دیزاین را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .