آلبوم کاغذ دیواری پیکادور محصول پرطرفدار شرکت کارن
آلبوم کاغذ دیواری پیکادور محصول پرطرفدار شرکت کارن
آلبوم کاغذ دیواری پیکادور محصول پرطرفدار شرکت کارن
  


 
شرکت کارن ، یکی از شرکت های موفق و منظمی است که همواره محصولاتی درجه یک و خاص ، وارد و در بازار عرضه کرده است ( دفتر مرکزی و انبار این شرکت معتبر ، در تهران می باشد ) .
 
 شرکت معروف کارن ، علاوه بر آن که با نماینده ها و شرکت های پخش در ارتباط است ، خود به صورت مستقیم با فروشگاه های دکوراسیون ارتباط دارد ( مویرگی ) .
 
در مورد قیمت آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک شرکت معتبر کارن ، باید افزود که : قیمت آلبوم های این شرکت بسیار مناسب می باشد و در عین مناسب بودن قیمت ، آلبوم های این شرکت از کیفیت بسیار عالی و بی نظیری برخوردار هستند . شرکت معتبر کارن با وجود آن که به طور دائم ، آلبوم های خود را شارژ می کند اما با این حال به خاطر طرح های بسیار جذاب موجود در آلبوم ها ، فروشگاه ها به طور مداوم محصولات این شرکت را خریداری می کنند و به همین دلیل آلبوم های شرکت کارن ، به عدم میخورند .
 
دلایل زیادی وجود دارد که یک شرکت وارد کننده ، آلبوم های خود را حراج می نماید . دلایلی همانند : وارد شدن آلبومی جدید با طرح های بروز و خاص و توجه نکردن مشتریان به آلبوم های قدیمی ، به صورتی که دیگر آن شرکت وارد کننده ، کد های باقی مانده از آلبوم خود را حراج می نماید تا به طور کامل جمع کند و آلبوم کاغذ دیواری جدیدی را تهیه نماید .
 
 
البته دلایل بسیار دیگری همچون : تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به سبب کالای لوکس محسوب شدن آنان ، عدم حمایت دولت از شرکت ها ، مالیات های بسیار سنگین ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، و .... که همگی باعث مشکلات بسیاری برای شرکت های وارد کننده می شوند ، از دیگر مشکلات و علل حراج آلبوم ها می باشند . 
 
به عبارت دیگر ، وقتی یک شرکت وارد کننده محصولی را وارد می کند به علت آن که بازار ایران به شدت به دلار وابسته است و قیمت دلار نیز قیمت ثابتی نیست و دائما در حال نوسان است ، ممکن است شرکتی آلبومی را هنگامی که قیمت دلار بسیار بالا است تهیه کند و در هنگام فروش با سقوط شدید قیمت دلار مواجه گردد . این مشکل به قدری بزرگ‌ است که حتی کار برخی از شرکت ها را ، به ورشکستگی نیز رسانده است . و راهی برای آن ها جز حراج آلبوم شان باقی نگذاشته است . 
 
با وجود تمامی این مشکلات ، شرکت های وارد کننده باید در نظر داشته باشند که نباید به هیچ عنوان محصولات آنان به عدم بخورد . چرا که رقابت در بازار دکوراسیون داخلی بسیار زیاد می باشد و برای آن که شرکتی در این رقابت ها باقی بماند ، لازم است که همواره محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین کند .
 
 آلبوم کاغذ دیواری پیکادور یکی از با کیفیت ترین و خاص ترین آلبوم های شرکت کارن می باشد . محصولی خاص و منحصر به فرد ، با طرح های بروز ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت کارن ، با رصد دقیق و موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های وارد کننده ، شرکت های پخش ، و فروشگاه ها حمایت می کند . این وبسایت معتبر با ارائه دادن صفحات اختصاصی به فروشگاه ها ، این امکان را برای آنان فراهم می نماید تا محصولات خود را در صفحه شان ثبت نمایند . 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت کارن را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .