آلبوم کاغذ دیواری وال استریت ، آلبوم زیبای شرکت اریکا
آلبوم کاغذ دیواری وال استریت ، آلبوم زیبای شرکت اریکا
 
آلبوم کاغذ دیواری وال استریت ، آلبوم زیبای شرکت اریکا 
  



 
شرکت معتبر و موفق اریکا ، در دهه اخیر با پشتوانه نام بزرگ ایدی ، در امر واردات آلبوم های کاغذ دیواری فعالیت خود را آغاز نمود . همیشه نام ایدی با نام کارخانه بزرگ گرانتیل و همچنین با نام آقایان قهرمانی ، همراه می باشد .
 
گرانتیل اولین و بزرگ ترین کارخانه تولید کاغذ دیواری پس از نام شرکت قدیمی و فعال پلاستر می باشد .
 
سرمایه گذاری بسیار دقیق و بازاریابی موفق ، به رشد شرکت موفق اریکا در بازار نابسامان دهه اخیر ، کمک قابل توجهی نمود تا این شرکت معروف ، همچنان رو پا و موفق به فعالیت خود ادامه دهد .
 
همچنین استفاده نمودن از تجربیات دیگر شرکت های موفق در این حوزه ، و تلاش مداوم و مستمر و دقت کافی در انتخاب طرح ، در موفقیت روز افزون شرکت معروف اریکا نقش مهم و به سزایی داشته است .
 
 شرکت موفق اریکا ، آلبوم های کاغذ دیواری بسیاری را وارد و پس از مدتی از رده خارج نموده است ، که آلبوم کاغذ دیواری پرطرفدار پگاسوس را می توان به عنوان آخرین آلبوم کاغذ دیواری از رده خارج شده این شرکت ، دانست .
 
در خصوص حراج آلبوم های کاغذ دیواری باید افزود که : حراج آلبوم های کاغذ دیواری علل بی شماری دارد . به عنوان مثال : پس از گذشت چیزی حدود دو الی سه سال از واردات یک آلبوم کاغذ دیواری ، به سبب آن که آلبوم های کاغذ دیواری جدیدی وارد بازار می شوند ، و مشتریان به آلبوم های قدیمی توجهی نمی کنند و تمایل به تهیه جدید ترین و بروز ترین آلبوم ها دارند ،  شرکت های وارد کننده آلبوم های قدیمی خود را حراج و در نهایت به طور کل آن آلبوم ها را از رده خارج می نماید و آلبومی جدید وارد می کند .
 
 بازار دکوراسیون ایران ، وابستگی بسیار زیادی به  دلار دارد . و از آن جایی که قیمت دلار به طور دائم در حال نوسان است ، این امکان وجود دارد که شرکتی آلبوم کاغذ دیواری را ، هنگامی وارد کند که قیمت دلار بسیار بالاست ، و در زمان فروش با کاهش شدید قیمت دلار مواجه شود ، به طوری که هیچ چاره ای جز حراج آن آلبوم برای او باقی نماند .
 
مشکلات شرکت های وارد کننده  ، تنها به قیمت دلار و وابستگی بازار دکوراسیون ایران به دلار ، ختم نمی شود . و در واقع این شرکت ها با مشکلات بسیار زیاد دیگری ، همچون : عدم تعلق گرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به علت کالای لوکس محسوب شدن آنان ، مالیات های سنگین ، عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، و ... نیز مواجه هستند .
 
با تمام این اوصاف ، شرکت های وارد کننده همواره باید این نکته را در نظر داشته باشند که ، محصولات آنان به هیچ عنوان نباید مملو از کد های عدم شود چرا که در این صورت ، دیگر مغازه داران آن محصول را به مشتریان خود نشان نخواهند داد ، به این علت که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد ، که این امر از حوصله مشتری و مغازه داران خارج است .
 
 شرکت معتبر اریکا ، دارای آلبوم کاغذ دیواری بسیار زیبایی به نام : آلبوم کاغذ دیواری WALL STREET ، می باشد . آلبومی خاص و زیبا با طرح های بروز و جدید ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت اریکا ، با رصد موشکافانه و بسیار دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه دکوراسیون صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان شان ، ارتباط برقرار نمایند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت اریکا را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .