آلبوم زیبای گلدن استار ۳ شرکت آرشا دکور
آلبوم زیبای گلدن استار ۳ شرکت آرشا دکور
آلبوم زیبای گلدن استار ۳ شرکت آرشا دکور




شرکت معروف آرشا دکور ، یکی از معتبر ترین و فعال ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد که ، که همواره محصولاتی بی نظیر و با کیفیت وارد و در بازار ، عرضه می کند .


از جمله محصولات مرغوب و درجه یک این شرکت معتبر ، می توان به مواردی مانند : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری گلدن استار ۱ ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری گلدن استار ۲ ، 
۳ / آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری پاستل ، 
۵ / کفپوش بونا فلور پلاس ،
۶ / کفپوش گلدن استار ،
۷ / آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۲ ،
۸ / آلبوم کاغذ دیواری مینیمال ۳ ،
و ...
اشاره کرد .

 در بازار دکوراسیون داخلی ، به طور کلی بعد از گذشت چیزی حدود ۲ الی ۳ سال از واردات یک آلبوم کاغذ دیواری ، به علت آن که آلبوم های کاغذ دیواری جدید و بروزی وارد بازار می شوند ، و مشتریان به آلبوم های قدیمی توجه نمی کنند ، و تمایل به تهیه جدید ترین و بروز ترین آلبوم های کاغذ دیواری دارند ، شرکت ها آلبوم های قدیمی خود را دیگر شارژ نمی کنند و هر کدی که از آن آلبوم باقی مانده باشد را حراج ، و سپس آن آلبوم کاغذ دیواری را به طور کامل از رده خارج می نمایند ، تا آلبومی جدید با طرح هایی بروز وارد و در بازار عرضه کنند .
 
البته ، حتما باید به این نکته نیز اشاره نمود که : بازار دکوراسیون ایران ، وابستگی بسیار زیادی به  دلار دارد . و از آن جایی که قیمت دلار به طور دائم در حال نوسان می باشد ، این امکان وجود دارد که شرکتی آلبوم کاغذ دیواری را ، زمانی وارد کند که قیمت دلار بسیار بالاست ، و در هنگام فروش با کاهش شدید قیمت دلار مواجه گردد ، به صورتی که هیچ چاره ای جز حراج آن آلبوم برای او باقی نماند .
 
مشکلات شرکت های وارد کننده  ، تنها به قیمت دلار و وابستگی بازار دکوراسیون ایران به دلار ، ختم نمی شود . و در واقع این شرکت ها با مشکلات بسیار زیاد دیگری ، همچون : عدم تعلق گرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به علت کالای لوکس محسوب شدن آنان ، مالیات های سنگین ، عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، و ... نیز مواجه هستند .

با وجود کلیه این مشکلات ، شرکت های وارد کننده باید محصولات خود را با پشتوانه عالی ، تامین نمایند و از عدم خوردن محصولات شان جلوگیری کنند . چرا که اگر آلبومی مملو از کد های عدم شود ، دیگر فروشگاه ها آن آلبوم‌ را به مشتریان شان ارائه نخواهند داد ، به این دلیل که امکان دارد مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد ، و این قضیه حقیقتا از حوصله مشتری و فروشگاه ها ، خارج است .

آلبوم کاغذ دیواری پر طرفدار و بسیار زیبای گلدن استار ۳ ، زیبا ترین آلبوم شرکت معتبر آرشا دکور می باشد که دارای طرح های بروز ۲۰۲۳ و ۲۰۲۴ ، و جنس و کیفیتی عالی است .

وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت آرشا دکور ، با رصد موشکافانه و بسیار دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت معتبر ، به هر فروشگاه دکوراسیون صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان شان ، ارتباط برقرار نمایند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آرشا دکور را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .