چند چیز برای افزودن به دیوار گالری خود که هنر نیستند
چند چیز برای افزودن به دیوار گالری خود که هنر نیستند
چند چیز برای افزودن به دیوار گالری خود که هنر نیستند
 

 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 
چیزی بافته شده
 
یک شی بافتی، مانند پنکه بولگا ، به شکستن تمام شیشه کمک می کند و وقتی با قاب های مربع و مستطیل مخلوط می شود، به آن علاقه می بخشد. قطعات کوچک حصیری (مانند یک سبد کوچک) نیز می توانند کار کنند، تا زمانی که به اندازه کافی جمع و جور باشد که بتوان آویزان شود.
 
یک اکسسوری قدیمی
 
تا به حال در یک فروشگاه دستفروشی جستجو کرده اید و به جواهرات یا اکسسوری برخورد کرده اید که خیلی جالب، است که می دانید هرگز آن را نمی پوشید اما همچنان می خواهید ؟  این ایده نمایش می تواند به خوبی با یک جواهرات بیش از حد لباس کار کند !
 
شعله ور
 
من یک دیوارکوب آکاردئونی به دیواری که مجاور دیوار گالری من است اضافه کردم. کمی بزرگتر از آن بود که با خود دیوار مخلوط شود. با این حال، من دوست دارم که یک دیوارکوب کوچکتر به طور یکپارچه با هنر مخلوط شود. حتی شمع ‌کوب ‌ها (که به دلایل ایمنی هرگز روشن نمی ‌شوند) می ‌توانند شکل متفاوتی به دیوار گالری بدهند و کاملاً به صورت تزئینی آویزان می‌شوند.
 
یک پرچم
 
شکل مثلثی یک پرچم نمدی مدرسه قدیمی، شکل‌ های جعبه‌ ای را می‌ شکند، و این یک راه خوب برای دلجویی از طرفداران ورزش در خانه شما نیز است. 
 
چیزی که در پشت (یا جلو) یک قاب قرار گرفته است
 
من همیشه طرفدار قرار دادن یک کارت پستال، نوار غرفه عکس یا یک شیء صاف دیگر در قاب یک آینه یا اثر هنری هستم. این حرکت ساده حسی معمولی و جمع شده به دیوار گالری شما می بخشد.  به شیء مسطح مورد علاقه خود در یک نقطه برجسته روی دیوار گالری خود افتخار کنید و می توانید هر روز از آن لذت ببرید!
 
یک قفسه کوچک با گلدان گیاه یا جوانه
 
زندگی گیاهی همیشه یک فضا را جذاب می کند، و این برای دیوار گالری شما نیز صدق می کند. این یکی در لیست کارهای من است! یک قفسه کوچک  و یک گلدان کوچک گلدانی گیاهی یا غنچه ای با گل های تازه ! فقط مطمئن شوید که گیاه را هنگام آبیاری از قفسه بردارید تا به طور تصادفی به آن ضربه نزنید که باعث به هم ریختگی می شود. راه دیگر برای به دست آوردن این ظاهر، استفاده از یک سرخس گوزن نر است که روی یک تکه چوب نصب شده است.
 
زیوری که دوستش دارید یا ارزش احساسی دارد
 
یکی از چیزهایی که در مورد دیوار گالری خود دوست دارم این است که بسیاری از آثار هنری متعلق به دوستان و خانواده است. دوست من کیت هنرمند با استعدادی است و این زیور زیبا را که چند سال پیش با دست نقاشی کرده بود به من داد و من طاقت نداشتم آن را با بقیه دکور های تعطیلاتم دور نگه دارم. بنابراین من یک روبان زیبا اضافه کردم و آن را در اینجا به دیوار آویزان کردم. داشتن اشیاء کوچکتر به جبران تعداد زیادی فریم بزرگتر کمک می کند. فقط مطمئن شوید که چند قطعه دیگر به اندازه یکسان اضافه کنید تا این اشیاء "دوستان" داشته باشند و وقتی به عقب بر می گردید و به چیدمان به طور کلی نگاه می کنید مبهم به نظر نمی رسند. 
 
آینه
 
این نیز در لیست کارهای من است، اما آینه ها یکی دیگر از موارد کلاسیک و غیر سنتی دیوار گالری هستند. تقریباً هر آینه متوسط ​​تا کوچکی کار می کند، بسته به مقیاس دیوار شما و چیز دیگری که آویزان کرده اید. به دنبال چیزی با شکل یا قاب جالب باشید، اما می‌ توانید بدون فریم نیز بروید.
 
یک جعبه سایه
 
افزودن یک جعبه سایه کار می کند زیرا شکل و ایده یک قاب سنتی را تقلید می کند اما اشیاء سه بعدی را نگه می دارد. دو گزینه در اینجا وجود دارد، تا جایی که به من مربوط می شود: یک نیکو سنتی مکزیکی برای رنگ و بافت جالب، یا اگر می خواهید ساده تر بروید، یک جعبه نمایش اکریلیک  و چیز غیر منتظره ای اضافه می کنند. شاید این یک اسباب‌ بازی جالب باشد که در کودکی داشتید یا مجموعه‌ ای از تاس‌ های قدیمی ‌تان. به یاد داشته باشید: اگر برای شما خاص باشد، تقریباً هر چیزی می تواند ارزش نمایش داشته باشد، و هر یک از این موارد اضافه شده دیوار گالری شما را بسیار شخصی تر و منحصر به فرد می کند.