آلبوم کاغذ دیواری زی زی یک ، دو آلبوم در یک آلبوم
آلبوم کاغذ دیواری زی زی یک ، دو آلبوم در یک آلبوم
آلبوم کاغذ دیواری زی زی یک ، دو آلبوم در یک آلبوم
   


 
شرکت معتبر یاکینو ( شامل چهار برند : YAKINO ، H & D ، W & P ، وود لاک ) ، چیزی حدود ده سال پیش تنها با برند و نام H & P شناخته شد ، اما پس از چند سال این شرکت H & P را نیز وارد نمود و سپس وود لاک و در آخر YAKINO ، به این شرکت اضافه شدند . 
 
شرکت معروف یاکینو ، این امکان را برای همکاران خود به ارمغان آورده ، که ولو بدون هیچ عیب و ایرادی ، کالای خریداری شده خود را تا سی روز از تاریخ خرید ، مرجوع کنند .
 
از جمله محصولات این شرکت ، می‌ توان به : 
آلبوم کاغذ دیواری هلیوم ،
آلبوم کاغذ دیواری بوهمیا ،
آلبوم کاغذ دیواری پتینه ،
آلبوم کاغذ دیواری جاز ،
آلبوم کاغذ دیواری یامی ،
آلبوم کاغذ دیواری سوپرانو ،
و .... ، اشاره کرد .
 

نکته مهمی که باید در خصوص شرکت های وارد کننده ذکر نمود ، این امر است که : شرکت های وارد کننده ، زمانی که آلبومی را وارد می کنند بعد از گذشت حدود دو الی سه سال ، به سبب آن که آلبوم‌ هایی جدید با طرح هایی بروز وارد بازار می شود ، کد های باقی مانده از آلبوم کاغذ دیواری خود را حراج و در نهایت آن را از رده خارج می نمایند ، تا آلبوم کاغذ دیواری جدیدی وارد کنند .
 
حراج آلبوم های کاغذ دیواری ، علل دیگری نیز می تواند داشته باشد ، عللی همچون : وابستگی بازار ایران به دلار و نوسان شدید قیمت دلار . به عنوان مثال : امکان دارد یک شرکت وارد کننده ، آلبومی را زمانی وارد کند که قیمت دلار بالاست و در هنگام فروش آلبوم ، قیمت دلار به طرز بسیار عجیبی کاهش یابد ، به صورتی که آن شرکت وارد کننده ، ضرر بسیار زیادی را متحمل شود و دیگر ، چاره ای جز حراج آلبوم برای او باقی نماند .
 
البته نوسان قیمت دلار ، و وابستگی بازار دکوراسیون ایران به دلار ، تنها مشکل شرکت های وارد کننده نیست . و مشکلاتی همچون : عدم حمایت دولت از شرکت های وارد کننده ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، مالیات های سنگین ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، و ... نیز از دیگر مشکلات پیش روی شرکت های وارد کننده می باشد .
 
با این وجود ، شرکت های وارد کننده همواره باید این نکته را در نظر داشته باشند که ، رقابت بسیار زیادی در بازار دکوراسیون ایران برقرار است ، و برای آن که شرکتی بتواند در این رقابت ها باقی بماند ، لازم است که همواره محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نماید و نگذارد محصولی مملو از کد های عدم شود . چرا که در چنین وضعیتی ، دیگر فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان خود ارائه نخواهند داد ، به این علت که امکان دارد مشتری کدی را بپسندد که آن کد موجود نباشد ، و این موضوع از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است .
 
 برای اولین بار در ایران در طراحی و دکوراسیون داخلی ، انقلابی بزرگ رخ داده است ( تکنولوژی جدید در نحوه بکارگیری اکلیل در تولید کاغذ دیواری ) . آلبوم کاغذ دیواری درجه یک و با کیفیت زی زی یک ( محصولی جدید از سری محصولات برند H & D ، شامل دو بخش : Chop-Chop و KID'S ) ، در بر گیرنده صد و ده کد کاغذ دیواری تولید شده از درجه یک ترین و مرغوب ترین مواد اولیه ، طیف بسیار متنوعی از محصولات نانوون و پی وی سی ، می باشد .
 
این آلبوم کاغذ دیواری جذاب ( دو آلبوم در یک آلبوم ) ، به سبب آن که کاغذ دیواری پی وی سی ۲۴۰ گرمی با لایه پشتی از جنس نانوون ( نه کاغذ معمولی ) است ، بی شک کیفیتی به مراتب بالا تر را خواهد داشت .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت یاکینو ، با رصد دقیق بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده حمایت می کند . این وبسایت ، به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار نمایند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت یاکینو را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .