نکات تایید شده توسط طراحان برای استفاده حداکثری از سقف های بلند
نکات  تایید شده توسط طراحان برای استفاده حداکثری از سقف های بلند
 
نکات  تایید شده توسط طراحان برای استفاده حداکثری از سقف های بلند
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی ) 
 
 
به صورت افقی شروع کنید
 
پاولوس می ‌گوید: « من احساس می ‌کنم مقیاس یکی از بزرگ ‌ترین اشتباهاتی است که می ‌بینیم مردم مرتکب می‌شوند. هنگام انتخاب مبلمان برای فضای کف، می خواهید دو بار اندازه بگیرید، یک بار بخرید. گاهی اوقات این اشتباه شامل قطعاتی می شود که توسط یک اتاق بزرگ بلعیده می شوند، در حالی که گاهی اوقات این وسایل بسیار بزرگ برای فضا هستند.
 
برای جلوگیری از این امر، او با استفاده از نرم ‌افزار طراحی به کمک رایانه، طرح‌ بندی ‌های دو بعدی را برای مشتریان ایجاد می‌ کند – اما پائولوس می ‌گوید که برخی از نوارهای نقاش و اندازه‌ گیری نیز می ‌توانند این کار را انجام دهند. او در برنامه ریزی خود از این قاعده کلی پیروی می کند: برای استفاده بهینه از یک پلان بزرگ، یا مبلمان وسیع تری (مثلاً تختخواب طولانی تر) یا مبلمان بیشتری می خواهید - مثلاً یک اتاق نشیمن با چیدمان مقطعی برای شب ‌های خنک، به ‌علاوه یک صندلی راحتی برای گوشه‌ ای برای مطالعه.
 
سپس به بالا نگاه کنید
 
پائولوس می‌ گوید خیلی ساده، "شما باید بلندتر فکر کنید." به عنوان مثال، اگر شما عاشق کابینتی هستید که به اندازه کافی بلند نیست، در نظر داشته باشید که کشوهای بیشتری در بالای آن بسازید.
 
همچنین ممکن است راه های دیگری برای افزایش ارتفاع در سر داشته باشید. او می ‌گوید: در یکی از طراحی ‌های فعلی خانه ‌های پائولوس، «ما گیاهان کف بزرگ، لامپ ‌های کف بلند، و پارچه‌ های کف تا سقف را قرار می‌ دهیم. آنها را تا سقف گسترش داد. او می افزاید: "ما در کل به این یکپارچگی عمودی فکر می کنیم تا مطمئن شویم که طرح های خود را به نصف نمی رسانیم."
 
بدانید که با چه چیزی کار می کنید
 
پاولوس می‌ گوید در حالت ایده ‌آل، شما می‌ خواهید به دیوارهای خود به‌ عنوان یک قطعه منسجم نگاه کنید، به‌ جای اینکه فقط سعی کنید چیزها را در یک زمان قرار دهید. نکته کلیدی این است که نسبت ها را در نظر داشته باشید. پاولوس توضیح می ‌دهد: «این دقیقاً مانند زمانی است که به یک طبقه نگاه می ‌کنید و تصمیم می ‌گیرید چه اندازه فرشی روی آن بپوشید. با یک دیوار بزرگ، می ‌خواهید یک منطقه مورد علاقه به نسبت مناسب ایجاد کنید.»
 
 
در اتاق نشیمن او که اخیراً روی آن کار می ‌کرد، این اخلاق به شش بوم بافت‌ دار روی یک دیوار و سه قطعه مجسمه‌ سازی متوسط ​​روی دیوار دیگر ترجمه شد.  پاولوس می‌ گوید، سؤالی که می‌خواهید بپرسید این است: "چقدر از این دیوار را باید پر کنیم تا مقیاس مناسب را احساس کنیم؟"
 
نیازی به پوشاندن هر اینچ نیست
 
پاولوس تاکید می‌ کند: هر چقدر که می ‌خواهید با دادن چیزی به مهمانان چشم ‌ها را جلب کنید، «فضای منفی می ‌تواند به همان اندازه مهم باشد». در اتاق با شش بوم، او عمداً دیوار روبروی آنها را خالی گذاشت. او می ‌گوید : «من همیشه به مردم می‌ گویم که لازم نیست چیزی را روی هر دیواری بگذارید. ما نمی ‌خواهیم همه چیز با هم درگیر شود.»
 
لایه بندی در آغوش
 
او می‌ گوید بزرگ‌ کردن عناصر تزئینی مانند پرده‌ها دو هدف را محقق می‌ کند: بر وسعت چشمگیر دیوارها تأکید می ‌کند و به تعدیل ریورب ‌هایی که در اتاق ‌های غار دار دیده می ‌شود کمک می ‌کند.
پائولوس خاطرنشان می کند: «مردم همیشه این گونه هستند که «من می خواهم خانه ام گرم باشد». "خوب، گرما از آنچه می بینید، بلکه از آنچه می شنوید ناشی می شود. بنابراین، اگر بتوانیم آکوستیک فضا را از طریق منسوجات ملایم کنیم - با اضافه کردن فرش های بیشتر، بالا بردن پارچه - می توانیم آن پژواک را کاهش دهیم و صدای آن را گرم تر کنیم. و این باعث می شود که همه چیز گرمتر شود .
 
قطعات کمتر و بزرگتر را در نظر بگیرید
 
یکی از ترفند های ظریف ‌تری که پائولوس در طراحی اتاق نشیمن مشتریانش انجام داد، حذف بیش از نیمی از قفسه ‌ها از فضای داخلی چشمگیر آن بود. این ممکن است خلاف واقع به نظر برسد، اما او التماس می کند که متفاوت باشد.
او می گوید: "مردم فکر می کنند، "اوه، بزرگتر است، می توانم قفسه های بیشتری بگذارم." "اما آنها در واقع باعث کوچکتر شدن آن می شوند . وقتی از آن فاصله می گیرید، به نظر می رسد که به کرکره ها نگاه می کنید، به جای توکار عظیمی که در آن وجود دارد.»
بنابراین او توصیه می ‌کند که کارهای بیشتری را با کمتر انجام دهید—قفسه‌ های کمتری که بسیار ضخیم ‌تر از قفسه ‌های معمولی هستند، مثلاً، یا نوعی فضای سبز و اشیاء هنری که جلب توجه می‌کنند. او می گوید: «در این مورد کمتر، بیشتر است، اما لوازم جانبی بزرگتر است. «شما به جای ریزه کاری چیزهای بزرگ می خواهید. همه چیز افزایش می یابد.»