پنل فومی کالای جدید شرکت تاپ دکور
پنل فومی کالای جدید شرکت تاپ دکور
پنل فومی کالای محبوب شرکت تاپ دکور 
  


 
شرکت معروف تاپ دکور ، که در پانزده سال اخیر تاسیس شده ،  شرکتی معتبر و مسلط به فن های بازرگانی ایران می باشد . شرکت تاپ دکور ، در هنگام ورود به بازار دکوراسیون داخلی ایران ( حدود پانزده سال پیش ) آلبوم های کاغذ دیواری فراوانی را با قیمت ارزان وارد بازار نمود ، به طوری که بازار دکوراسیون را به دست گرفت .
 
اما متاسفانه این شرکت در طول چند سال گذشته ، با مشکلاتی مواجه شد که ناچارا از ورود کالا های خود جلوگیری نمود و به همین سبب ، برخی از شرکای بزرگ این شرکت ، از او جدا شدند و شرکت آکام را تاسیس نمودند .
 
شرکت معتبر و معروف تاپ دکور ، با آن که در امر واردات آلبوم های کاغذ دیواری ، پر قدرت فعالیت می کرد ، پس از چندی تغییر رویه داد و اینک می توان گفت که موجودی آلبوم‌ های کاغذ دیواری این شرکت ، کامل نیست . البته این احتمال وجود دارد که این عدم موجودی ، به علت وارد نمودن بار جدید یا حتی تفکر این شرکت باشد . 
 
هر چند که ما بر این باور هستیم که مدیران توانمند تاپ دکور ، در تجارت کالا های دکوراسیون داخلی ایران ، توان بسیار زیادی دارند و اگر مشکلات چند سال اخیر نبود ، اینک این شرکت یکی از پر قدرت ترین تامین کننده های آلبوم های کاغذ دیواری ، در ایران بود .
 
در هر صورت شرکت تاپ دکور ، باید واقف بر این قضیه باشد که نباید کالا هایش مملو از کد های عدم شوند ، چرا که در این صورت مغازه داران دیگر آن کالا را به مشتریان خود ارائه نمی دهند ، به این خاطر که امکان دارد مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد ، که در حقیقت این موضوع از حوصله مشتری ، و مغازه داران خارج است .
 
شرکت تاپ‌ دکور ، بر روی تولید کفپوش نیز ، سرمایه گذاری نموده است . از جمله این کفپوش ها ، عبارت است از : 
تاپ فلور ، 
تاپ دکور و یا دیاموند .
 
 شرکت معروف تاپ دکور ، دارای پنل های فومی بسیار زیبایی نیز می باشد. دیوارپوش های با کیفیت و درجه یک فومی ، که بسیار مقرون به صرفه هستند و مشتریان عزیز می‌ توانند خود به تنهایی ( بدون نیاز به نصاب ) اقدام ‌به نصب این پنل ها ، در محیط خود بنمایند .
 
از جمله مشخصات پنل های فومی تاپ دکور ، عبارت است از : 
۱ /  طرح ها و رنگ های متنوع و پر طرفدار ، 
۲ / هر کارتن ۲۱ عدد به همراه ۴ چسب رایگان ، 
۳ / عایق صدا و حرارت ، 
۴ / ابعاد ۶۵ در ۶۵ تایل های بتنی مابقی تایل ها ۷۰ در ۷۰ ،
۵ / صد در صد قابل شستشو ، 
۶ / انعطاف پذیر ،
۷ / قابل نصب بر روی انواع مصالح ساختمانی .
 
در نهایت باید افزود که ، شرکت معتبر تاپ دکور ، در حوزه تولید پوستر نیز سرمایه گذاری نموده و دستگاه های تولید پوستر را ، تهیه نموده است . و پوستر های معمولی به همراه دو پوستر بسیار خاص اضافه نموده ، چیزی که دیگر ‌شرکت ها فاقد این امر هستند . ( پوستر شب‌ تاب ، و پوستر برجسته طلا کوب ) .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت تاپ دکور ، با رصد دقیق و موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ایران ، از شرکت های پخش ، فروشگاه ها   و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند ، و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .
 
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت تاپ ‌دکور را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .