پارکت لمینت هاینیش شرکت آرتیمان آرایه
پارکت لمینت هاینیش شرکت آرتیمان آرایه
پارکت لمینت هاینیش شرکت آرتیمان آرایه 
 

 
شرکت معتبر آرتیمان آرایه ( دفتر مرکزی : تهران ، خیابان اتحاد ) ، از جمله برترین و موفق ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد . این شرکت موفق در زمینه واردات پارکت لمینت و کفپوش نیز به خوبی عمل کرده که پارکت لمینت تی فلور  و تی استون ، و  کفپوش وارداتی استراتیف ، از جمله این محصولات می باشد ( شرکت آرتیمان آرایه ، در ابتدا وارد کننده این کفپوش با کیفیت بود ، اما پس از گذشت مدتی در حوزه واردات آلبوم های کاغذ دیواری درجه یک نیز ، فعالیت خود را آغاز نمود که در این زمینه نیز ، موفق بوده و آلبوم هایی با کیفیت و خاص وارد نموده است ) .
 
اینک شرکت معروف آرتیمان آرایه ، از پارکت لمینت جدید خود به نام پارکت لمینت هاینیش ، رو نمایی کرده است ‌. 
 
از جمله ویژگی های این پارکت لمینت ، عبارت است از : 
۱ / متراژ 1/84 ،
۲ / هفت رنگ متنوع و زیبا ، 
۳ / HDF پویا پلاست ،
و .... .
 
از دیگر محصولات با کیفیت شرکت آراتیمان آرایه ، می توان به مواردی همچون : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری مدرن ،
۲ / آلبوم کاغذ دیواری ویچی ،
۳ / آلبوم کاغذ دیواری پالرمو ،
۴ / آلبوم کاغذ دیواری وینوی ،
۵ / آلبوم کاغذ دیواری کلمنت ،
۶ / آلبوم کاغذ دیواری مرسیفول ،
اشاره کرد .
 
 نکته حائز اهمیتی که باید به آن توجه داشت ، این امر است که : بازار دکوراسیون ایران ، وابستگی بسیار زیادی به دلار دارد ، و از آن جایی که قیمت دلار نیز دائما در حال نوسان می باشد ، این امکان وجود دارد که شرکتی محصولی را زمانی تهیه کند که قیمت دلار ، به شدت بالاست و در هنگام‌ فروش با کاهش شدید قیمت دلار مواجه شوند ، به صورتی که ضرر بسیار زیادی را متحمل شوند . و حتی تا ورشکستگی نیز پیش رود و چاره ای جز حراج محصول خود ، نداشته باشد .
 
مشکلات شرکت های وارد کننده ، تنها به مسئله دلار ختم نمی شود ، و آنان با مشکلات بسیار دیگری مانند : مالیات های سنگین ، تعرفه های بسیار زیاد گمرک ، عدم حمایت دولت از شرکت ها ، و .... نیز مواجه هستند .
 
ولی نکته ای که شرکت های وارد کننده باید همواره به آن توجه داشته باشند ، این امر است که : رقابت بسیار زیادی در بازار دکوراسیون داخلی وجود دارد ، و برای آن که شرکتی بتواند در این رقابت ها باقی بماند و همچنان فعالیت کند ، نیاز است که همواره با پشتوانه عالی محصولات خود را تامین نماید ، و از عدم خوردن آنان جلوگیری کند .
 
چرا که وقتی کالایی مملو از کد های عدم می شود ، دیگر فروشگاه ها ، آن محصول را به مشتریان خود ارائه نمی دهند به این علت که ممکن است ، کدی مورد پسند مشتری واقع شود که موجود نیست ، و در حقیقت این موضوع از حوصله مشتری و فروشگاه ها ، خارج است .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت معتبر آرتیمان آرایه ، با رصد دقیق و بسیار موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ، از فروشگاه ها ، شرکت های وارد کننده ، و شرکت های پخش ، حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان شان ارتباط برقرار نمایند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت آرتیمان آرایه را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .