پارکت لمینت زسکا ، کالای محبوب شرکت نیکا چوب
پارکت لمینت زسکا ، کالای محبوب شرکت نیکا چوب
پارکت لمینت زسکا ، کالای محبوب شرکت نیکا چوب 
  


 
شرکت معروف و موفق نیکا چوب ، یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده پارکت لمینت می باشد ، که همواره محصولاتی درجه یک و با کیفیت ، تولید و عرضه می کند .
 
از جمله محصولات این شرکت معروف ، می توان به مواردی همچون : 
۱ / پارکت لمینت دلتا فرست ،
۲ / پارکت لمینت هاردن ،
۳ / پارکت لمینت فلورینگ ،
۴ / پارکت لمینت آرمو ،
۵ / و پارکت لمینت فرست وود ،
اشاره کرد .
 
یکی از مهم ترین مسائلی که باید در خصوص پارکت لمینت ذکر کرد ، این امر است که : در گذشته ، پارکت لمینت از خارج از کشور وارد می شد اما پس از مدتی ، ورود پارکت لمینت به کشور ممنوع شد ، و درست از زمانی که واردات پارکت لمینت ، ممنوع شد بسیاری از شرکت های وارد کننده ، شروع به تولید پارکت لمینت در ایران نمودند . اما مسئله ای که همچنان وجود دارد ، این امر است که ایران هنوز در بحث تولید پارکت لمینت به خودکفایی نرسیده است و مواد اولیه تولید پارکت لمینت ، همچنان از خارج از کشور تهیه می شود . به همین علت ، هنوز شرکت ها با مشکلات بسیاری رو به رو هستند . چرا که بازار دکوراسیون داخلی ایران ، وابستگی بسیار زیادی به دلار دارد . و از آن جایی که قیمت دلار نیز دائما در حال نوسان است ، ممکن است این شرکت ها متحمل ضرر های جبران ناپذیری
شوند ‌.
 
البته ، با وجود تمامی مشکلات پیش روی شرکت های تولید کننده پارکت لمینت ، باز هم رقابت بسیار زیادی در این بازار وجود دارد ، و شرکت ها برای آن که بتوانند در این رقابت ها باقی بمانند ، و همچون گذشته فعالیت کنند ، نیاز است که همواره محصولات خود را با پشتوانه عالی تامین نمایند ، و به عبارتی از عدم‌ خوردن محصول خود ، جلوگیری کنند . چرا که وقتی کالایی مملو از کد های عدم می شود ، دیگر فروشگاه ها آن کالا را به مشتریان خود ارائه نمی دهند ، به این خاطر که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد ، که در حقیقت این موضوع ، از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است . بنابراین فروشگاه ها ، همیشه محصولی را ارائه می دهند که دارای کد های عدم نباشد .
 
 شرکت معتبر نیکا چوب ، دارای پارکت لمینت درجه یک و زیبای دیگری نیز ، به نام پارکت لمینت زسکا ، می باشد .
 
از جمله مشخصات این پارکت لمینت با کیفیت ، عبارت است از : 
۱ / قابل نصب در محیط با گرمایش از کف ،
۲ / HDF 860 ، 
۳ / عرض ۲۳ سانت ، 
۴ / شیار U ( توسط روکش ) ،
۵ / AC4 واقعی ،
۶ / ضمانت نامه ، 
۷ / مقاومت بسیار بالا در مقابل آب ، 
۸ / تکنولوژی روسیه ، 
۹ / دارا بودن ۱۰ رنگ متنوع و زیبا ،
و .... .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت نیکا چوب ، با رصد دقیق و بسیار موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های تولید کننده ، فروشگاه ها ، و شرکت های وارد کننده ، حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه ، صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند ، و راحت تر با مشتریان خود ، ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت نیکا چوب را ارائه می دهند ؟ کلیک کنید .