چند روش خوشامد گویی برای تزئین ایوان جلوی شما
چند روش خوشامد گویی برای تزئین ایوان جلوی شما
 
چند روش خوشامد گویی برای تزئین ایوان جلوی شما
 

 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
ایوان جلو فضای انتقال عالی یک خانواده است . شاید جایی باشد که به یک دوست جدید خوش آمد می‌ گویید . شاید شروع صبح بهاری شما ، قهوه در دست یا محل چرت مورد علاقه سگ خانواده باشد . با این حال، نقطه ورودی خانه شما نیازهای شما را برآورده می کند، یک چیز واضح است : هر خاطره ای که در آنجا ساخته می شود، زمانی که فضا دنج و به خوبی تزئین شده باشد، حتی بهتر است. این چند ایوان جلو، چه یک روکش جادار و چه یک سکوی فرود کوچکتر، مطمئناً از سبک خود کم نمی ‌کنند. برای ایده های هوشمندانه در مورد چگونگی تبدیل ایوان خود به پناهگاه عالی در فضای باز، بخوانید .
 
۱ / ایوان های جلو عنصر جدایی ناپذیر فرهنگ جنوبی هستند، جایی که زندگی در فضای باز روش پیش فرض زندگی است. استیوی سایمونسون ، بومی سینسیناتی ، می خواست آن حالات خوشایند را در ایوان خود تقویت کند. او توضیح می‌دهد: « می ‌خواستم نوع ایوانی را که در داستان‌ های جنوبی درباره آن می ‌خوانید، نشان دهم ، جایی که دوستان برای استراحت و نوشیدن چای شیرین خود جمع می‌شوند. ایوان سایمونسون با سقف آبی، صندلی ‌های گهواره ‌ای و ادریسی‌ ها، مظهر این حس است .
 
۲ / دکوراتور جولیا گرین دوست دارد انواع گلدان ها را در کنار هر چیدمان صندلی در ایوان جلوی خود پراکنده کند. او می گوید که او نیز از طرفداران سرسبزی است. او توضیح می‌ دهد: «چه از تاج ‌های گل بر روی درهای من باشد یا از گل ‌های تازه بریده شده از باغ من، فضای و محیطی دلپذیر به ایوان می ‌دهد.
 
۳ / به منظور ارج نهادن به زیبایی خانه ‌های مزرعه ‌ای خانه‌ اش، تامی دلبریج ، طراح داخلی ، ایوان جلویی خود را با جفت کردن یک جفت درب فرانسوی مشکی براق با طراحی معماری سنتی مدرن ‌سازی کرد. او توضیح می‌ دهد: « من صندلی ‌های گهواره ‌ای را هم آوردم تا جذابیت، کنتراست و احساس تاب خوردن تابستانی را در ایوان خانه‌ های مزرعه اضافه کنم.
 
۴ / بالش های تزئینی رنگارنگ می توانند در فضای ایوان معجزه کنند. فقط از ویکتوریا اولسون The Home Envy بپرسید که کوسن های آبی و سفید سرمه ای را در ایوان خود انتخاب کرده است تا با مبلمان طبیعی با رنگ خنثی تضاد داشته باشد. با هر فصل جدید روکش های بالش را عوض کنید تا هر چند ماه یکبار جلوه جدیدی به فضا ببخشید .
 
۵ / برای Color by K’s Kristin Chambless ، خواندن یک کتاب در یک بعد از ظهر گرم یا نوشیدن یک فنجان چای در یک ایوان سرد صبح از نکات برجسته روز است. برای این لحظه، او مبل راحتی را وارد کرد که مانند یک دستکش مناسب بود. او آن را با یک میز کوکتل رافیا و دو صندلی راحتی جفت کرد، سپس در بافت ‌ها و منسوجات مختلف لایه‌ های لایه ‌ای برای فضایی دنج قرار داد .
 
۶ / اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که فضایی برای کار با آن دارید، چیدمان صندلی ایجاد کنید که به دنبال فرصت های گفتگوی بهینه باشد. در اینجا، جولیا رینولدز ، طراح داخلی ، طرحی دنج با چهار صندلی چوبی و تعداد زیادی پرتاب ایجاد کرد. او فکر می‌ کند: «می ‌خواهم ایوان جلوی خانه‌ ام، دنیا را به داخل دعوت کنم و بگویم: «کمی بنشین، بیا با هم گپ بزنیم و یک فنجان قهوه بخوریم » .