بهترین ایده باغ داخلی برای آوردن فضای بیرونی عالی به داخل
 بهترین ایده باغ داخلی برای آوردن فضای بیرونی عالی به داخل
 بهترین ایده باغ داخلی برای آوردن فضای بیرونی عالی به داخل
 


( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
تخت ‌های گل، باغ ‌های پاسیو و گلدان ‌ها بدون شک به هر خانه ‌ای جذابیت می ‌بخشند و سرگرمی‌ های واقعاً سرگرم ‌کننده‌ ای را ایجاد می ‌کنند. اما گاهی اوقات شما فقط فضا ندارید، یا ممکن است ترجیح دهید وقت خود را در جایی بگذرانید که عناصر ( و اشکالات ! ) واقعاً به شما دسترسی ندارند . در این موارد ، هرگز نمی توانید با اضافه کردن چند ایده باغ داخلی به خانه خود اشتباه کنید .
 
برای شما خوش شانس است ، گزینه های باغ های سرپوشیده هرگز پایان ندارند . می توانید درخت لیموی سرپوشیده خود را پرورش دهید، یک باغ گیاهی خوشمزه راه اندازی کنید ، یک دیوار زنده پرورش دهید - یا اگر ترجیح می دهید ساده شروع کنید ، سعی کنید مجموعه کوچکی از ساکولنت ها را پرورش دهید. چیزی که نسخه داخلی یک باغ را بسیار سرگرم کننده می کند این است که ترکیب و تطبیق تصادفی ترین و متنوع ترین گروه گیاهان و توانایی شما برای شکوفایی و جوانه زدن باغ خود در تمام طول سال آسان است .
 
برای اینکه فضای سبز را به خانه خود بیاورید و تمام مزایایی که گیاهان و گل های داخلی مختلف ارائه می دهند را تجربه کنید ، برای شروع به ایده های باغ داخلی زیر مراجعه کنید . تعجب خواهید کرد که چرا هرگز باغ سرپوشیده خود را زودتر راه اندازی نکردید .
 
برای اینکه فضای سبز را به خانه خود بیاورید و تمام مزایایی که گیاهان و گل های داخلی مختلف ارائه می دهند را تجربه کنید ، برای شروع به ایده های باغ داخلی زیر مراجعه کنید. تعجب خواهید کرد که چرا هرگز باغ سرپوشیده خود را زودتر راه اندازی نکردید .
 
2. تک درخت
 
به دنبال ایده های باغ داخلی برای یک فضای کوچک می گردید ؟ سعی کنید فقط یک درخت اضافه کنید .  تیرهای نمایان و هیزم های چیده شده به زیبایی به جذابیت طبیعی اتاق می افزاید . 
 
3. تطبیق دکور
 
صاحبان خانه در این قبیل اقامتگاه ها عجیب و غریب ترجیح می دهند از دکور های رنگارنگی که با گیاهان شان همخوانی دارد ، مانند بالش گیاهی Monstera با رنگ روشن استفاده کنند . این یک راه زیبا برای گرد هم آوردن عناصر مختلفی است که آنها برای پر کردن فضای خود انتخاب کرده اند . 
 
4. باغ اتاق نشیمن
 
برای ایجاد یک باغ سرپوشیده دوست داشتنی نیازی به فکر بزرگ یا صرف صدها دلار نیست. اتاق نشیمن می ‌تواند پر از گیاهان در خانه با مجموعه‌ ای از فضای سبز در سطوح مختلف جذاب تر شود . 
 
 
۵ . گوشه گیاه دنج
 
مبلمان را فراموش کنید ! گیاهان می توانند ابزاری به همان اندازه موثر ( و بسیار کم هزینه تر ) برای پر کردن یک گوشه خالی باشند. 
 
۶. باغ سرپوشیده التقاطی
 
ترکیب و تطبیق گیاهان و گلدان ها ، یک نمایش بصری جالب را برای هر جایی از خانه شما ایجاد می کند . قوطی ‌های قدیمی، گلدان ‌های دست ‌ساز و یافته ‌های عتیقه ، همگی به خوبی با هم کار می ‌کنند.
 
۷. باغ گیاهان معلق
 
شام شما با داشتن یک باغ گیاهی تازه در نوک انگشتان شما خوشمزه تر به نظر می رسد . چنین چیدمانی آویزان به این معنی است که شما حتی نیازی به فدا کردن فضای پیشخوان برای پرورش مجموعه کوچکی از گیاهان ندارید . حتی بهتر از آن ، در پول شما صرفه جویی می کند !