آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
آلبوم کاغذ دیواری نئو ست ، آلبومی زیبا از شرکت اکسون
  



 
شرکت موفق و معروف اکسون ، از جمله معتبر ترین شرکت های وارد کننده آلبوم های کاغذ دیواری می باشد ، که در حوزه تایل های آلومینیومی ، آینه ای ، استیل ، چوبی ، و ... فعالیت می کند .
 
این شرکت معتبر که دفتر و انبار مرکزی آن در تهران است ، دارای بیش از پانصد نمایندگی در سراسر کشور می باشد . 
 
شرکت اکسون ، در واردات و همچنین پخش آلبوم های کاغذ دیواری و علی الخصوص تزیینات ساختمانی ، پیشرو است . این شرکت محصولات خود را همواره با پشتوانه عالی تامین می نماید به صورتی که ، به کسری نخورد . و به همین خاطر در طی سالیانی که مشغول به فعالیت است ، توانسته نتیجه رضایت بخشی را کسب نماید .
 
چرا که رقابت بازار دکوراسیون داخلی ایران ، به شدت زیاد می باشد و برای آن که شرکتی موفق به ادامه فعالیت و ماندن در این بازار شود ، نیاز است که هیچ گاه محصولاتش به عدم نخورند . در واقع ، اگر محصول شرکتی مملو از کد های عدم شود ، دیگر فروشگاه ها آن محصول را به مشتریان خود نشان نخواهند داد ، به این علت که ممکن است مشتری کدی را بپسندد و آن کد موجود نباشد ، که در حقیقت این مسئله از حوصله مشتری و فروشگاه ها خارج است .
 
از محصولات با کیفیت و پر طرفدار این شرکت ، می توان به : 
۱ / آلبوم کاغذ دیواری مدرن ست ، 
۲ / آلبوم کاغذ دیواری اسکالوپ ، 
۳ / آلبوم کاغذ دیواری شاین ست ، 
۴ / آلبوم کاغذ دیواری کالیکو ، 
و ... اشاره کرد .
 
از دیگر مواردی که شرکت های وارد کننده باید همواره به آن توجه داشته باشند ، این امر است که : به طور معمول پس از گذشت چیزی حدود دو الی سه سال از واردات یک آلبوم کاغذ دیواری ، به علت آن که آلبوم های جدیدی وارد بازار می شوند ، دیگر مشتریان به آلبوم های کاغذ دیواری قدیمی توجهی نمی کنند ، و اکثرا تمایل به تهیه نمودن جدید ترین آلبوم ها دارند ، به همین سبب شرکت های وارد کننده ، آلبوم های کاغذ دیواری خود را دیگر شارژ نمی کنند و هر کدی که از آن آلبوم باقی مانده باشد را حراج و سپس به صورت کامل آن آلبوم را ، از رده خارج می نمایند تا آلبومی جدید وارد کنند ‌.
 
البته این به آن معنا نیست که تنها علت حراج آلبوم های کاغذ دیواری به این صورت است . از آن جایی که بازار دکوراسیون داخلی ایران به شدت به دلار وابسته می باشد و قیمت دلار هم دائما در حال نوسان است ، این امکان وجود دارد که یک شرکت وارد کننده آلبومی را زمانی وارد کند که قیمت دلار بالاست و در هنگام فروش به شدت قیمت دلار کاهش یابد ، به طوری که آن شرکت ضرر بسیار زیادی را متحمل شود و چاره ای جز حراج آلبوم نداشته باشد .
 
مسئله دلار ، تنها یکی از مسائلی است که شرکت های وارد کننده با آن مواجه هستند . در واقع این شرکت ها با مسائل و مشکلات بسیاری همچون : عدم حمایت دولت از شرکت ها ، تعلق نگرفتن ارز دولتی برای واردات آلبوم های کاغذ دیواری به سبب کالای لوکس محسوب شدن آنان ، مالیات های سنگین ، تعرفه های گمرک بسیار زیاد ، و ... مواجه هستند .
 
 شرکت معتبر اکسون ، دارای آلبوم کاغذ دیواری دیگری نیز ، به نام : آلبوم کاغذ دیواری نئو ست می باشد . آلبومی زیبا و درجه یک ، با طرح های بروز و جدید .
 
وبسایت مپ استار ، ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت اکسون ، با رصد دقیق و موشکافانه بازار دکوراسیون داخلی ، از شرکت های پخش ، شرکت های وارد کننده ، و فروشگاه ها ، حمایت می کند . این وبسایت به هر فروشگاه صفحه ای اختصاصی ارائه می دهد ، تا محصولات خود را در آن ثبت نمایند و راحت تر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند .
 
کدام فروشگاه ها در شهر شما ، محصولات شرکت اکسون را ارائه می دهند ‌؟ کلیک کنید .