این ترفند ساده و تایید شده توسط طراح به شما کمک می کند تا یک پالت رنگ را بدون دردسر انتخاب کنید
این ترفند ساده و تایید شده توسط طراح به شما کمک می کند تا یک پالت رنگ را بدون دردسر انتخاب کنید
این ترفند ساده و تایید شده توسط طراح به شما کمک می کند تا یک پالت رنگ را بدون دردسر انتخاب کنید

 

( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
بهار تقریباً در نیمکره شمالی شروع شده است ، که به معنای دو چیز در دنیای طراحی است : مجموعه ‌های جدید در فروشگاه ‌ها و آنلاین ظاهر می‌شوند ، و جدیدترین کتاب‌ های تزئینی در مطبوعات داغ هستند .  
 
با استراتژی‌‌های هوشمند و هک ‌های تأیید شده توسط دکوراتور های حرفه ‌ای از ۱۲ فضای واقعی ( از جمله کابین لس‌آنجلس آپارتمان‌تراپی ۲۰۲۳ Changemaker و طراح مشهور Leanne Ford) ، « Space Your Space» برای هر سبک زیبایی ‌شناسی و سطح بودجه چیزی برای ارائه دارد . و این به یافتن طرح رنگ ایده‌ آل شما مربوط می‌ شود. نکته؟ «اگر احساس می ‌کنید هولدفر می ‌گوید که وقتی نوبت به انتخاب پالت رنگ برای یک اتاق ( یا کل خانه شما می ‌رسد‌ ) ، گیر کرده‌اید ، ترفند این است که فقط با یک مورد که دوست دارید شروع کنید . این می تواند هر چیزی باشد - یک بالش پرتابی که با سایه های زیبای آبی می چرخد ، یک تکه سفال با رنگ خاکی ، یک الگوی کاغذ دیواری پر جنب و جوش . سپس ، اجازه دهید آن قطعه الهام بخش پالت رنگ برای کل فضای شما باشد ."
 

هنر

 
هولدفر می گوید : « با یک اثر هنری شروع کنید که هرگز از خیره شدن به آن خسته نخواهید شد . « منظره ‌ای با رنگ‌ های خنثی آرامش‌ بخش ، هنر انتزاعی در دوره‌ های ابتدایی تند ، زندگی بی‌‌جان در رنگ‌ های بد خلق – هر قطعه‌ ‌ای می ‌تواند کار کند ، تا زمانی که رنگ ‌ها با شما صحبت کنند . » از آنجا ، می خواهید با انتخاب یکی از سایه های برجسته آن به عنوان لنگر پالت ، قطعه را به صورت بصری تجزیه کنید ، و سپس می خواهید یک یا دو رنگ ثانویه را بیرون بکشید تا به عنوان سایه های تاکیدی شما عمل کنند . هولدفر می ‌گوید : « از آنجایی که این رنگ‌ ها همگی در اثر هنری به هم چسبیده‌ اند ، می ‌توانید مطمئن باشید که در طراحی اتاق شما نیز کار خواهند کرد . برای حفظ تعادل رنگ ها از قانون 60-30-10 پیروی کنید .
 

کاغذ دیواری 

 
بهترین چیز در مورد رنگ های کاغذ دیواری ؟ شخصی وقت و انرژی صرف کرده است تا بفهمد کدام رنگ ها به هم چسبیده اند ، بنابراین ادامه دهید و از الگوی انتخابی خود به عنوان یک برش کوتاه پالت استفاده کنید . هولدفر می ‌گوید : « رنگ‌ ها را از پوشش دیوار برای بافتن در طرح اتاق انتخاب کنید . به خاطر داشته باشید که رنگ‌ های کمتر برجسته ممکن است مکمل کاملی باشند ، و یک الگوی به ‌ویژه آب‌ ریز ممکن است نیاز به تعادل با فضای سفید داشته باشد‌ .
 

دکور 

 
اگر می خواهید یک تکه دکور الهام بخش فضای شما باشد ، برای آن الهام بخش ، بالا و پایین به نظر برسید - واقعاً می تواند هر چیزی باشد ! هولدفر می گوید : « به یاد داشته باشید : یک آیتم نباید نقطه کانونی اتاق باشد تا پالت رنگی فضا را ایجاد کند. یک گلدان ، بالش پرتابی یا کاسه تزئینی می تواند راهنمای شما باشد .