چند دلیل برای کار با یک طراح داخلی
چند دلیل برای کار با یک طراح داخلی
چند دلیل برای کار با یک طراح داخلی

 

( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
 

یک طراح توضیح می دهد که چگونه یک حرفه ای می تواند به شما کمک کند از بازسازی خود بیشترین لذت را ببرید و در عین حال سردرد را در طول مسیر به حداقل برسانید.

 
 
1.  طراحان آن را واقعی نگه می دارند

داشتن رویاهای بزرگ طراحی مهم است، اما همچنین مهم است که ایده خوبی از محدودیت های طراحی خود داشته باشید.  در واقعیت، هر پروژه محدودیت‌ هایی دارد، چه از نظر ساختار فیزیکی (مانند دیوارهای غیرقابل حرکت و ستون‌ های تکیه‌ گاه) و چه عوامل دیگر.

متخصصان طراحی می توانند به شما کمک کنند تا تعیین کنید کدام یک از اهداف شما برای پروژه شما واقع بینانه است و قبل از شروع هر کاری یا خرید، در مورد مشکلات احتمالی به شما هشدار می دهند. این تضمین می کند که برنامه های شما با بودجه ای که تعیین کرده اید قابل دستیابی هستند.
 
2.  طراحان پتانسیل را می بینند

وقتی صحبت از فضای شما به میان می آید، متخصصان طراحی نه تنها محدودیت ها، بلکه پتانسیل ها را نیز می بینند. به راحتی به یک طرح مبلمان یا چیدمان کاربردی در فضای خود عادت کنید یا فکر کنید که هیچ گزینه دیگری وجود ندارد. اما چشم‌ های آموزش ‌دیده می ‌توانند به شما کمک کنند تا احتمالاتی را ببینید که ممکن است در نظر نگرفته باشید. چه در حال برنامه ریزی یک بازسازی اساسی باشید و چه فقط سبک خود را تازه کنید، یک متخصص طراحی می تواند به شما کمک کند بهترین ها را از خانه خود داشته باشید.
 
3.  طراحان از یک فرآیند آزمایش شده با زمان استفاده می کنند

دانستن محدودیت ها و پتانسیل پروژه شما فقط آغاز فرآیندی است که متخصصان طراحی از آن استفاده می کنند تا مطمئن شوند پروژه از ابتدا تا انتها در مسیر خود باقی می ماند.

هر طراح ممکن است روش منحصر به فردی برای انجام کارها داشته باشد، اما در نهایت یک متخصص باتجربه یک روش آزمایش شده و واقعی خواهد داشت که به هدایت پروژه کمک می کند و مطمئن می شود که هیچ چیز از دست نمی رود.
 
4.  طراحان می توانند در پول شما صرفه جویی کنند

بله، آوردن یک حرفه ای برای کمک به مدیریت پروژه شما حتی می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند. ملاحظات مالی وجود دارد که ممکن است از قبل آنها را نبینید، از جمله هزینه بالقوه قابل توجه اشتباهات.

گفته می ‌شود، در حالی که طراحی حرفه ‌ای می ‌تواند از خطاهای گران قیمت جلوگیری کند، اما همچنان یک لوکس است. اما این چیزی است که می تواند سرمایه گذاری برای لذت بردن از خانه شما در نظر گرفته شود.
 
۵.  طراحان بهترین ابزارها را به ارمغان می آورند

متخصصان طراحی از طیف وسیعی از برنامه های نرم افزاری استفاده می کنند که نقشه های دقیق و تجسم های سه بعدی از یک فضا را تولید می کنند.

چه در حال جابجایی دیوارها باشید و چه سفارش مبلمان، ممکن است برای شما دشوار باشد که در ذهن خود تصور کنید دقیقاً چگونه چیزها متناسب و ظاهر می شوند.

نقشه های مناسب تضمین می کند که قطعات به درستی و به نسبت خوب کنار هم قرار می گیرند، بنابراین مجبور نیستید موارد را برگردانید و دوباره شروع کنید.
افراد حرفه ای همچنین می توانند به شما امکان دسترسی به طیف وسیعی از نمونه ها و موادی را که از پیش انتخاب شده از ارائه دهندگان مورد علاقه آنها انجام شده است، بدهند. یک طراح معتمد با دانش و ذوق، با نشان دادن بهترین ها به شما، به جای طیف گسترده ای از گزینه ها، روند مرور مواد و تکمیل را تا حد زیادی ساده می کند.

طراحان ممکن است قبل از اینکه بهترین سه یا چهار گزینه را به مشتریان خود نشان دهند، صدها نمونه سنگ، پارچه یا وسایل لوله کشی را بررسی کنند.

اکثر طراحان به محصولات انحصاری، رنگ‌ های رنگ، سخت‌ افزار یا دیگر ابزارهایی که قبلاً استفاده کرده‌ اند دسترسی دارند و به خوبی کار می‌ کنند. این توصیه های یک حرفه ای با تجربه بسیار ارزشمند است.