به گفته مشاوران املاک، این نکات کوچک می تواند در هزینه قبض گرمایش شما صرفه جویی کند
به گفته مشاوران املاک، این نکات کوچک می تواند در هزینه قبض گرمایش شما صرفه جویی کند
به گفته مشاوران املاک، این نکات کوچک می تواند در هزینه قبض گرمایش شما صرفه جویی کند

 
 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 

عایق کاری خود را بهبود بخشید : 

 
مشاوران املاک ممکن است همه چیز در مورد مکان، مکان، مکان باشند، اما وقتی صحبت از صرفه جویی در قبوض انرژی می شود، در مورد عایق کاری، عایق کاری، عایق کاری است.
Cam Dowski، سرمایه گذار املاک و مستغلات و بنیانگذار WeBuyHousesChicago.co می گوید : « عایق کاری برای کاهش قبوض انرژی بسیار مهم است . «اگر خانه در اتاق زیر شیروانی عایق نباشد، هوای گرم داخل از طریق پشت بام خارج می ‌شود. اگر دیگ شما مجبور باشد برای تامین گرما بیشتر کار کند، قبوض گرمایشی شما بالا می رود.
مورین مک درموت یک مسکن در سانتا باربارا و مونته سیتو، کالیفرنیا است، جایی که به مشتریان بسیاری کمک کرده است تا خانه ‌های تاریخی را بفروشند که از نظر جذابیت بزرگ هستند، اما نه چندان در مصرف انرژی. او می گوید : « یکی از اولین چیزهایی که پیشنهاد می کنم این است که یک پیمانکار عایق بیرون بیاید و اتاق زیر شیروانی را عایق بندی کند. اکثر خانه ‌ها عایق بسیار کمی در اتاق زیر شیروانی دارند، یا حداقل به اندازه کافی برای مصرف انرژی کافی نیستند.» البته، صاحبان خانه در گردنه او از جنگل مجبور نیستند با زمستان های سرد مبارزه کنند. اما عایق ها بسته به فصل می توانند خانه شما را گرم و خنک نگه دارند.
 
 

یک ترموستات هوشمند نصب کنید : 

 
جان سنبورن، یک مشاور املاک دارای مجوز در سن دیگو و یکی از بنیانگذاران SD House Guys، یک شرکت خرید خانه، می ‌گوید: «نصب یک ترموستات قابل تنظیم و قابل برنامه‌ ریزی، تنها مهم ‌ترین کاری است که صاحبان خانه می ‌توانند برای صرفه ‌جویی در قبض‌ های گرمایش انجام دهند . 
یک ترموستات هوشمند برنامه‌ ریزی زمان ‌بندی دما و همچنین انجام تنظیمات را از تلفن هوشمند یا تبلت شما آسان می ‌کند. برخی از دستگاه های هوشمند حتی می توانند تنظیمات دمایی شما را "یاد بگیرند" و برنامه نویسی را برای شما انجام دهند. این به معنای تنبلی برای رفتن به سمت دستگاه برای افزایش یا کاهش حرارت نیست. این در مورد راه اندازی یک سیستم خودکار است به طوری که گرما فقط زمانی که در خانه هستید و بیدار هستید، نه زمانی که در خانه نیستید یا زیر پوشش های گرم خوابیده اید. 
 

داوسکی می گوید: «خانه شما می تواند کوچکترین گرمای ممکن را از دست بدهد اگر فقط در مواقع ضروری گرم کنید. بنابراین اگر به دنبال به حداکثر رساندن بهره وری انرژی گرمایش مرکزی خود هستید (و مقداری در هزینه صرفه جویی می کنید)، احتمالاً بهتر است فقط در صورت نیاز از گرمایش استفاده کنید.
هنگامی که یک ترموستات هوشمند نصب می کنید، نه تنها در قبض انرژی صرفه جویی می کنید، بلکه هزینه های خود را نسبت به خود دستگاه نیز به سرعت جبران خواهید کرد. 
 
 

سایر اصلاحات کوچک می توانند زمان زیادی را جبران کنند

Sam Sawyer، بنیانگذار کارگزاری ابری Pinnacle Realty Advisors ، نکات زیر را ارائه می دهد که باید به لیست وظایف فصلی هر صاحب خانه اضافه شود :


تمام درها و پنجره ها را به درستی آب بندی کنید

فیلترهای هوا را تغییر دهید تا HVAC شما در سطوح بهینه کار کند

لوله های در معرض دید را عایق بندی کنید، به خصوص لوله های بیرونی خانه

ساویر می گوید: «اینها همه چیزهای جزئی اما بسیار مهمی هستند که باید هنگام خرید ملک قدیمی در نظر بگیرید. در مجموع، می تواند هزاران دلار برای صاحب خانه و سردرد های زیادی صرفه جویی کند.
 
داوسکی می‌ گوید، یا می ‌توانید پرده‌ های سنگین تر را آویزان کنید. او می ‌گوید: «به‌ دنبال پرده‌ هایی با آستر حرارتی باشید، یا پرده ‌های موجود خود را با پارچه ‌های ارزان قیمت بپوشانید تا به همان اثر برسید. (من در برخی از اتاق های خانه خود پرده های حرارتی دارم و برای جلوگیری از اتلاف گرما به خوبی کار می کنند.
انجام حتی یکی از این کارها برای ایجاد تفاوت در بهره وری انرژی خانه شما کافی است. اما هرچه بیشتر این کار را انجام دهید، شروع به صرفه جویی در قبض گرمایش خود خواهید کرد. و این کافی است تا هر صاحب خانه ای در داخل احساس گرما و مبهم کند.