روش دیگر برای استفاده از کاشی در خانه
روش دیگر برای استفاده از کاشی در خانه
روش دیگر برای استفاده از کاشی در خانه


 
( مقاله ترجمه شده از سایت معتبر خارجی )
 
 
در واقع ، همانطور که توسط متخصصان طراحی داخلی Emily Seeds ثابت شده است ، این کار را انجام می دهد . آنها برروی مجموعه ای از پله های چوبی را در کاشی Calacatta Zebrino از Ann Sacks ، پورتلند ، OR، شرکتی که به خاطر مجموعه های کاشی کاری دقیق خود معروف است، پوشاندند . این یک تغییر کوچک است که بیانیه بزرگی را ایجاد می کند ( میهمانان شما را از لحظه ای که وارد خانه شما می شوند تحت تاثیر قرار می دهد ) .
و کاشی کاری پله ها تنها یکی از راه هایی است که می توانید فضای خود را با رنگ یا طرح تغییر دهید . طراحان همچنین کاشی را به عنوان یک لهجه برای مناطق دیگر فراتر از نقاط معمول ، مانند آشپزخانه و حمام ، دوباره تصور می کنند . این یک عنصر تزئینی آسان و چشم نواز است که ، در بسیاری از مناطق دیگر در کل خانه نیز ، به زیبایی کار می کند .
 
 
این ، اولین نقطه ای است که هنگام قدم زدن در آن می بینید ، بنابراین یک ورودی مکان مناسبی برای ایجاد تأثیر بزرگ با طراحی است . و به همان اندازه که ما عاشق چوب سخت هستیم ، چیزهای کمی خوشایندتر – یا خیره کننده تر از یک کف سرسرا که با کاشی های معمولی تزئین شده است . چند فوت مربع را ، با یک انتخاب رنگارنگ بپوشانید یا از سیاه و سفید به طور انبوه برای تغییر گرافیکی در پالت کلاسیک ، استفاده کنید .
 
اتاق رختشویی اسب کار خانه شما است ، اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید در آنجا هم کمی تفریح ​​کنید - در واقع مکانی ایده آل برای آزمایش و ریسک کردن در طراحی است . چه سایه ‌های مورد علاقه‌ تان خنثی ‌های شیک باشند و چه بیشتر از رنگ ‌های پررنگ و اشباع‌ شده استفاده می ‌کنید ، یک بک اسپلش کاشی ‌شده حتی وقتی که هشتمین بار لباس را تا می ‌کنید لبخندی به شما می ‌زند . ( پاداش : سطح کاشی بادوام است و به راحتی پاک می شود ) .
 
اغلب نقطه کانونی هر منطقه نشیمن یا اتاق بزرگ است ،وقتی که با کاشی پوشانده شود ، اجاق شما واقعاً جلب توجه می کند . یک ظاهر تک رنگ یا یک الگوی خشخاش را امتحان کنید . نکته حرفه ای : مبلمان اطراف آن را کم رنگ نگه دارید ، تا این نقطه کاشی شده بتواند ستاره باشد .
 
چه در حال سرو قهوه یا کوکتل باشید ، هیچ کدام ، این به طور بالقوه یکی از جالب‌ ترین ویژگی ‌های یک خانه است و کاشی کاری می ‌تواند به آن کمک کند تا ظاهری زیبا داشته باشد . اینجا جایی است که می‌ توانید واقعاً بزرگ شوید - یک طراحی جسورانه ، یک فلز برجسته - و سپس در خانه بمانید و در آن فضای شیک ، افراط کنید .
 
 
این فضا را ، به یک پناهگاه آبگرم مانند با دیوار برجسته کاشی کاری شده تبدیل کنید که ، به همان اندازه که شیک است آرامش بخش است . سخت‌ افزار طلایی با کاشی‌ های موزاییکی مدرن ترکیبی برنده در  حمام است که طراحی شده است ، و اجرای آن از کف تا سقف این نقطه را به یک نمایش واقعی تبدیل می ‌کند .